Корейці вироблятимуть найдешевші лабораторні стейки у світі — по 90 грн за кілограм

Південнокорейська харчова компанія Sea With планує до кінця 2030 року виробляти власний культивований стейк за ціною $3 за кілограм.

Вирішальне значення для зниження собівартості клітинного м’яса буде мати власна запатентована технологія стартапу.

В компанії пояснюють, що їм вже вдалося на 90% замінити процес виробництва власними поживними середовищами на основі водоростей та спеціально розробленою системою риштування.

Система риштування створена таким чином, щоб утримувати у середовищі з водоростей фетальну бичачу сироватку (FBS), яка широко застосовується як один із ключових інгредієнтів для культивування м’яса, що сприятиме рівномірному росту стейка.

Команда стартапу

Така технологія дозволяє поживним речовинам проникати глибше в отриману культуру тканин та робить можливим «виростити» м’ясо, товщиною понад 1 см.

Sea With також розробили власні культурні середовища з мікроводоростей, тим самим значно здешевивши процес.

Найдорожча частина виробництва клітинного м’яса — решта 10% традиційних середовищ для культивування клітин.

Стартап планує дебютувати на внутрішньому ринку зі своїм продуктом у пілотному ресторані вже до кінця 2022 року та зараз збирає фінансування на масштабування виробництва.

Для виходу на міжнародний ринок Sea With перш за все розглядає продовольчі майданчики США та Сінгапуру.

Галузь культивованого м’яса набирає обертів. Згідно досліджень аналітиків, до 2040 року клітинне м’ясо складе 35% від загальної кількості споживаного.

Джерело: Green Queen

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Zero waste lifestyle: що таке “нуль відходів”? Філософія безвідходного тренду

Останнім часом все частіше можна почути такий вираз, як zero waste lifestyle. Що він означає та чи вартий цей...

Мікроводорості стануть їжею майбутнього — інвестори несуть гроші

Окрім цього нещодавно залученого капіталу, Quazy Foods офіційно співфінансується Європейським Союзом.Завдяки новим коштам стартап розширить виробництво до пілотної стадії...

Чому ми всі маємо їсти білок, і де його шукати тим, хто не їсть тварин

Білок, він же протеїн, має бути в раціоні всіх, в тому числі літніх людей, коли м’язова маса зменшується, і...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Може вас зацікавити

Штучний інтелект подовжив термін зберігання свіжих салатів на третину

«Techno Fresh Hadano — це перша фабрика з переробки...

Британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу

Продукт розроблений для ринку США і очікувано з’явиться там...

Японський розробник зібрав мільйони на платформу для вирощування клітинного м’яса вдома

Окрім існуючих інвесторів компанію підтримали AgFunder та Beyond Next...

Морепродукти із гороху та водоростей підкорюють найбільший ринок Європи

Hooked Foods виклала веганську рибу на полицях відразу 400...

Вибір редактора
В продовження теми