Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Український бренд Jaffa, що належить компанії Vitmark, представив нову лінійку Ice Coffee — готових до вживання кавових напоїв на основі 100% арабіки

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to go», який активно набирає популярності в Україні.

Напої виготовлені за принципом clean label — простий та зрозумілий склад без штучних домішок і консервантів. Паковання — з recycled-картону, воно екологічне та легко піддається переробці.

Лінійка представлена у трьох смаках:

  • Капучино — класичне поєднання арабіки, молока та легкої солодкості.

  • Мокачино — кава з натуральним шоколадом для любителів десертного смаку.

  • Кокосове лате — варіант без доданого цукру на рослинному молоці, для тих, хто надає перевагу легкості та альтернативним продуктам.

Основою кожного напою є 100% арабіка, що забезпечує м’який і збалансований смак без гіркоти.
Для класичних варіантів використовується коров’яче молоко вищого ґатунку, а для рослинного — кокосове молоко ТМ Vega Milk, відомої у сфері альтернативного харчування.

«В сегменті RTD-кави (від англ. Ready-to-Drink — ред.) спостерігається стійке зростання в усьому світі. Молоде покоління дедалі частіше обирає каву “to go” — не як звичку, а як частину лайфстайлу. Ice Coffee від Jaffa — саме така відповідь на потреби часу: якість, простота, мобільність. Ми хотіли запропонувати не просто каву, а кавовий досвід у зручному форматі: на 100% арабіці, без зайвого, з можливістю обирати між класичним і рослинним варіантом. А ще — зробили це в екологічному пакованні, яке підходить для активного міського життя. Це — нова сторінка в розвитку нашого бренду, і ми точно будемо розвивати цей напрям далі», — розповідає Наталя Яремчук, бренд-менеджер молочних брендів «Вітмарк-Україна».

Лінійка Jaffa Ice Coffee вже доступна у національних торгових мережах у форматі 250 мл. Паковання оснащене телескопічною трубочкою та гігієнічним отворам Pull Tab — на вибір споживача.

Нагадаємо, що компанія «Вітмарк-Україна» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Джерело: «Вітмарк-Україна»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В Іспанії будують гігантський завод з виробництва м’яса із клітин

Дочірня компанія JBS BioTech Foods почала будівництво в Іспанії свого першого комерційного заводу з виробництва лабораторного м’яса. Будівництво очікувано...

Споживачі активно переходять на рослинні яйця: зростає ринок, з’являються нові продукти

Згідно з даними, зібраними некомерційною організацією Good Food Institute та Plant Based Foods Association, у 2022 році сегмент яєць...

Український бренд, що створив ідеальне молоко для приготування кави, почав співпрацю з Custom Coffee school

Це – молоко екстра ґатунку з вмістом жиру 2,5%. Воно призначене для створення ніжної, густої та однорідної молочної пінки,...

Курячі крильця з рослинними кістками та шкірою отримали $4 млн й виходять у ресторани

Посеред інших компаній у раунді взяла участь Nestle.Sundial Foods розробляє альтернативу курячим крильцям, які містять шкіру, м'ясо та кістки...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Співзасновниця «Галі Балуваної» запустила продаж франшизи чебуречної «Ціберек»

Перший «Ціберек» відкрився у Луцьку, другий — у Хмельницькому. Обидва заклади працюють із повною посадкою та продають до 300...

Може вас зацікавити

Власник онлайн-ресторану Smilefood Олександр Соколов про кайдзен, власну крипту та майбутнє ринку «‎темних кухонь» 

Після невдалих спроб замовити їжу додому, Олександр Соколов відкрив...

Американці виготовили альтернативне грудне молоко методом бродіння

Для створення альтернативного грудного молока стартап використовує не клітинне...

Веганський стартап зібрав $9 млн на виробництво фрикадельок з відходів

Раунд очолив бельгійський VEOS Group, світовий постачальник білків та...

Всесвітньо відомий виробник алкоголю продаватиме ром у форматі морозива

У результаті співпраці створено новий унікальний смак морозива —...

Австралійці створили дитячу суміш із кокоса. Майже як материнське молоко

Співпраця з Університетом Квінсленду, батьками та медичними фахівцями дозволила...

Вибір редактора
В продовження теми