Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Український бренд Jaffa, що належить компанії Vitmark, представив нову лінійку Ice Coffee — готових до вживання кавових напоїв на основі 100% арабіки

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to go», який активно набирає популярності в Україні.

Напої виготовлені за принципом clean label — простий та зрозумілий склад без штучних домішок і консервантів. Паковання — з recycled-картону, воно екологічне та легко піддається переробці.

Лінійка представлена у трьох смаках:

  • Капучино — класичне поєднання арабіки, молока та легкої солодкості.

  • Мокачино — кава з натуральним шоколадом для любителів десертного смаку.

  • Кокосове лате — варіант без доданого цукру на рослинному молоці, для тих, хто надає перевагу легкості та альтернативним продуктам.

Основою кожного напою є 100% арабіка, що забезпечує м’який і збалансований смак без гіркоти.
Для класичних варіантів використовується коров’яче молоко вищого ґатунку, а для рослинного — кокосове молоко ТМ Vega Milk, відомої у сфері альтернативного харчування.

«В сегменті RTD-кави (від англ. Ready-to-Drink — ред.) спостерігається стійке зростання в усьому світі. Молоде покоління дедалі частіше обирає каву “to go” — не як звичку, а як частину лайфстайлу. Ice Coffee від Jaffa — саме така відповідь на потреби часу: якість, простота, мобільність. Ми хотіли запропонувати не просто каву, а кавовий досвід у зручному форматі: на 100% арабіці, без зайвого, з можливістю обирати між класичним і рослинним варіантом. А ще — зробили це в екологічному пакованні, яке підходить для активного міського життя. Це — нова сторінка в розвитку нашого бренду, і ми точно будемо розвивати цей напрям далі», — розповідає Наталя Яремчук, бренд-менеджер молочних брендів «Вітмарк-Україна».

Лінійка Jaffa Ice Coffee вже доступна у національних торгових мережах у форматі 250 мл. Паковання оснащене телескопічною трубочкою та гігієнічним отворам Pull Tab — на вибір споживача.

Нагадаємо, що компанія «Вітмарк-Україна» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Джерело: «Вітмарк-Україна»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Смажені цвіркуни під соусом теріякі: споживчий психолог заохочує їсти комах

Одні з небагатьох комах, які Чаттерджі звик їсти на обід, — це прямокрилі.«Якщо їх підсмажити і додати трохи теріякі,...

На роботів-офіціантів та кур’єрів — лідер роботехніки Keenon зібрав рекордні $200 млн

Раунд очолив фонд венчурного капіталу Softbank Vision Fund 2. Серед інших інвесторів — CICC ALPHA та Prosperity 7 Ventures.Keenon...

Інгредієнт борщу допомагає спортсменам та полегшує перебіг хвороби легень

Про це свідчить 12-тижневе дослідження, проведене в Королівській лікарні Бромптон у Лондоні.ХОЗЛ – це важке захворювання легень, яке включає...

Данина Danonу. Гігант придбав компанію, яка започаткувала рух у сфері рослинної їжі

У рамках угоди молочний гігант став власником 100% акцій Follow Your Heart. Фінансові деталі злиття не розголошуються.Минулого року Follow...

У «Сільпо» випустили прищіпку до сюрстремінга

Сюрстремінг — ферментований оселедець зі Швеції, відомий у всьому світі сильним запахом і специфічним смаком. Для шведів — це...

Молокія випустила новинки — айран білий та айран паприка-чилі

Айран — це освіжаючий кисломолочний напій. Його склад: йогурт, закваска, вода та сіль. Він містить пробіотики, чудово освіжає в...

В Україні запрацював найбільший завод із виробництва замороженої здоби

Інвестиції в проєкт склали 400 мільйонів гривень. Виробничий майданчик BFI придбала у вересні 2024 року, а вже в травні...

«Лавка Традицій» від «Сільпо» відновлює навчання для крафтових виробників

Цей курс створений для підтримки виробників-початківців, які хочуть перетворити хобі на бізнес й вийти за межі власної кухні.Кожна лекція...

Може вас зацікавити

Фіни тестують пиво та горілку з вуглекислого газу. Виробництво — з наступного року

Зараз Aircohol разом із фінською алкогольною компанією Brukett розробляються...

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже...

Nestlé починає продажі в Україні продуктів з рослинного м’яса

Лінійка продуктів Garden Gourmet представлена ​​в Україні рослинними котлетами...

МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у...

Продовольчий гігант створив заміну какао-масла з неочікуваного інгредієнту

Ця інноваційна заміна обіцяє виробникам підтримку стабільної якості та...

Вибір редактора
В продовження теми