Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

З серпня 2025 року група Alviva розпочинає експорт нових лінійок мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у категорії м’яких кондитерських виробів (МКВ). Зокрема, лінійка мусово-йогуртових тортів вирізняється рекордно низьким вмістом доданого цукру – лише 5%. Обидві лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід.

Експорт МКВ бренду Tarta розпочався у 2021 році, а з початку повномасштабного вторгнення його обсяги зросли майже у 8 разів. Сьогодні група експортує всі категорії МКВ, як у замороженому, так і в охолодженому вигляді. При цьому за перше півріччя 2025 року частка експорту МКВ у загальному експорті групи сягнула 12% і продовжує стабільно зростати. Загалом минулого року група експортувала понад 3 000 тонн продукції брендів Київхліб і Tarta до 30 країн світу. Наразі продукція бренду Tarta експортується до 18 країн, серед яких найбільшими імпортерами є Німеччина, Болгарія та Ізраїль.

«Цей стратегічний крок Alviva Group відповідає актуальним тенденціям світового ринку кондитерських виробів, який демонструє значний попит на продукти зі зниженим вмістом цукру та натуральними інгредієнтами*, — зазначив Роман Кукушкін, директор з експорту  Alviva Group. — Виведення продуктових лінійок Tarta з додаванням фруктів і ягід та з низьким вмістом доданого цукру на міжнародний ринок — це наша відповідь на актуальні потреби споживача, і ще один важливий крок на шляху реалізації планів групи по суттєвому нарощенню обсягів експорту шляхом розширення географії присутності та експортного асортименту».

Нова лінійка мусово-йогуртових тортів Tarta, що незабаром з’явиться у продажу в країнах ЄС та світі включає три вишукані смаки: персик, чорна смородина та лісові ягоди. Головна перевага — унікальна рецептура, що поєднує ніжний бісквіт, легкий йогуртовий мус та фруктовий наповнювач. Завдяки використанню йогурту, торти мають полегшену структуру, освіжаючий смак та, що найважливіше, низьку калорійність. Вміст доданого цукру становить лише 5%, що робить їх ідеальним вибором для тих, хто прагне здорового способу життя без відмови від солодкого. Це справжній фітнес-десерт — смачний, збалансований та корисний.

До складу нової лінійки еклерів Tarta увійшли 4 продукти, серед яких два класичні смаки French і Cream, та нові унікальні: смак карамелі Caramel й смак малини Raspberry з кремом з додаванням малини.

Завдяки передовій технології Fresh Cake після дефростації МКВ Tarta  зберігають свою свіжість до 12 діб, не втрачаючи при цьому ніжної текстури та привабливого вигляду. Це дозволить гарантувати споживачам стабільно високу якість та свіжість продукту.

*за даними Mintel Global Product Launch database щорічне зростання споживання продуктів з позначкою “без цукру” або “зі зниженим вмістом цукру” за останні п’ять років в Європі становить на 13,4%.

Джерело: Пресслужба Alviva Group

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Собівартість культивованого м’яса упала до $4, наступна відмітка – $2

Ще в лютому компанія оголосила, що виробничі витрати на її розробку – курячу грудку «із пробірки» – склали €6,70...

Ресторани годуватимуть європейців яйцями, вирощеними із дріжджів

До кінця року альтернативні яйця з’явиться у кафе, ресторанах та готелях, а у 2024-му – і у роздрібній торгівлі. Альтернативні...

Перша в Україні високогірна сироварня виготовлятиме сир з «митою кіркою»

Технологія передбачає особливий догляд за сирами при дозріванні Він полягає у витримці сирів в окремій камері з регульованою температурою та...

Розумна кавомашина розрізняє 900 видів кави та сама замовляє капсули для приготування

BrewID — це абсолютно нова технологічна платформа, розроблена для підтримки низки функцій.Відтепер нова кавоварка може ідентифікувати конкретну марку капсул...

У «Сільпо» випустили прищіпку до сюрстремінга

Сюрстремінг — ферментований оселедець зі Швеції, відомий у всьому світі сильним запахом і специфічним смаком. Для шведів — це...

Молокія випустила новинки — айран білий та айран паприка-чилі

Айран — це освіжаючий кисломолочний напій. Його склад: йогурт, закваска, вода та сіль. Він містить пробіотики, чудово освіжає в...

В Україні запрацював найбільший завод із виробництва замороженої здоби

Інвестиції в проєкт склали 400 мільйонів гривень. Виробничий майданчик BFI придбала у вересні 2024 року, а вже в травні...

«Лавка Традицій» від «Сільпо» відновлює навчання для крафтових виробників

Цей курс створений для підтримки виробників-початківців, які хочуть перетворити хобі на бізнес й вийти за межі власної кухні.Кожна лекція...

Може вас зацікавити

Білл Гейтс інвестує у стартап, що створює грудне людське молоко в лабораторії

Стартап з Північної Кароліни отримав фінансування від вже існуючого...

Стартап створив замінник м’яса із відходів виноробства та адаптогенних грибів

Рослинна котлета готується з італійської трюфельної олії та тріо...

Найбільша сімейна агрокомпанія світу інвестує у рослинний 3D-бекон

Загалом ідеться про інвестиційний раунд у $2,5 млн. Яка...

Піцайолло на батарейці. Інноваційний робот складає 150 піц на годину

xPizza One — це автономний кіоск для складання піци Установка...

Вибір редактора
В продовження теми