Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

З серпня 2025 року група Alviva розпочинає експорт нових лінійок мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у категорії м’яких кондитерських виробів (МКВ). Зокрема, лінійка мусово-йогуртових тортів вирізняється рекордно низьким вмістом доданого цукру – лише 5%. Обидві лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід.

Експорт МКВ бренду Tarta розпочався у 2021 році, а з початку повномасштабного вторгнення його обсяги зросли майже у 8 разів. Сьогодні група експортує всі категорії МКВ, як у замороженому, так і в охолодженому вигляді. При цьому за перше півріччя 2025 року частка експорту МКВ у загальному експорті групи сягнула 12% і продовжує стабільно зростати. Загалом минулого року група експортувала понад 3 000 тонн продукції брендів Київхліб і Tarta до 30 країн світу. Наразі продукція бренду Tarta експортується до 18 країн, серед яких найбільшими імпортерами є Німеччина, Болгарія та Ізраїль.

«Цей стратегічний крок Alviva Group відповідає актуальним тенденціям світового ринку кондитерських виробів, який демонструє значний попит на продукти зі зниженим вмістом цукру та натуральними інгредієнтами*, — зазначив Роман Кукушкін, директор з експорту  Alviva Group. — Виведення продуктових лінійок Tarta з додаванням фруктів і ягід та з низьким вмістом доданого цукру на міжнародний ринок — це наша відповідь на актуальні потреби споживача, і ще один важливий крок на шляху реалізації планів групи по суттєвому нарощенню обсягів експорту шляхом розширення географії присутності та експортного асортименту».

Нова лінійка мусово-йогуртових тортів Tarta, що незабаром з’явиться у продажу в країнах ЄС та світі включає три вишукані смаки: персик, чорна смородина та лісові ягоди. Головна перевага — унікальна рецептура, що поєднує ніжний бісквіт, легкий йогуртовий мус та фруктовий наповнювач. Завдяки використанню йогурту, торти мають полегшену структуру, освіжаючий смак та, що найважливіше, низьку калорійність. Вміст доданого цукру становить лише 5%, що робить їх ідеальним вибором для тих, хто прагне здорового способу життя без відмови від солодкого. Це справжній фітнес-десерт — смачний, збалансований та корисний.

До складу нової лінійки еклерів Tarta увійшли 4 продукти, серед яких два класичні смаки French і Cream, та нові унікальні: смак карамелі Caramel й смак малини Raspberry з кремом з додаванням малини.

Завдяки передовій технології Fresh Cake після дефростації МКВ Tarta  зберігають свою свіжість до 12 діб, не втрачаючи при цьому ніжної текстури та привабливого вигляду. Це дозволить гарантувати споживачам стабільно високу якість та свіжість продукту.

*за даними Mintel Global Product Launch database щорічне зростання споживання продуктів з позначкою “без цукру” або “зі зниженим вмістом цукру” за останні п’ять років в Європі становить на 13,4%.

Джерело: Пресслужба Alviva Group

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Американці випустили «протеїнову каву» у стіках — одна кава замінює яйце

Продукція Ultimate Paleo Protein виготовляється з гіпоалергенного та високоефективного порошку яловичого білка, котрий чудово засвоюється та є прекрасною альтернативою...

Бренд холодного чаю створив розслабляючий напій з канабісом

Лінійка чаїв з канабісом дебютувала у Канаді наприкінці 2022 року. Перший продукт – чорний чай з лимоном та канабісом...

На створення нових робочих місць можна отримати 5 млн грн від американської програми

У рамках програми передбачено близько 20 грантів на суму $35 000–150 000 (приблизно 1,3–5,6 млн грн).Мета проєкту – збереження...

Голландці на 3D-принтері друкують солодощі зі сміття

У всьому світі третина їжі йде у харчові відходи, навіть не доходячи до тарілки. Найпоширенішим «харчовим сміттям» у Нідерландах...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Співзасновниця «Галі Балуваної» запустила продаж франшизи чебуречної «Ціберек»

Перший «Ціберек» відкрився у Луцьку, другий — у Хмельницькому. Обидва заклади працюють із повною посадкою та продають до 300...

Може вас зацікавити

Австрійський джин з коноплями та спіруліною отримав міжнародну премію

До цього 2B Double Hemp Gin був визнаний найкращим...

Стартап вирощує незвичайне «м’ясо» для котлет на овочевих шкірках

Це – новий тип білка, який слугує альтернативою як...

Молока та яйця з власних відходів — найбільша у світі пивоварна компанія інвестує в інновації

Найбільша у світі пивоварна компанія Anheuser-Busch InBev, відома своєю...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність,...

Жодного дня без кетчупу і майонезу. Чим шкідливі магазинні соуси, і як їх замінити?

Спагетті – тільки з кетчупом? До риби – неодмінно...

Вибір редактора
В продовження теми