Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від солодощів до товарів для домашніх тварин. Наразі 94% продукції компанії, що продається у США, виготовляється на місцевих потужностях.
Це рішення є продовженням багаторічної інвестиційної стратегії: за останні п’ять років Mars вклала у виробництво в США понад $6 млрд.
За словами фінансового директора Mars Клауса Аагаарда, інвестиції зміцнять операційну стійкість компанії, допоможуть адаптуватися до попиту та сприятимуть розвитку місцевих громад. «США — наш найбільший і ключовий ринок зростання. Ми інвестуємо не лише у наявні виробничі потужності, а й у масштабовані стратегічні придбання, зокрема Nature’s Bakery. Саме тому за останні п’ять років ми вклали $6 млрд і плануємо ще $2 млрд до кінця наступного року», — зазначив він.
У межах цих інвестицій Mars відкриває новий завод Nature’s Bakery у Солт-Лейк-Сіті (штат Юта) вартістю $240 млн. Підприємство площею понад 31 тис. кв.м створить понад 230 робочих місць та збільшить потужності бренду до виробництва 1 млрд батончиків на рік.
Раніше цього року компанія запустила завод із виробництва сухого корму Royal Canin у Льюїсбергу (штат Огайо) вартістю $450 млн. Це найбільше у світі підприємство бренду з виробництва сухих кормів для домашніх тварин, яке створило до 270 робочих місць.
Mars працює у 49 штатах США, має понад 70 тис. співробітників і керує 38 виробничими підприємствами, ветеринарними клініками, лабораторіями та 16 глобальними й регіональними офісами. За останні п’ять років компанія найняла понад 9 тис. нових працівників у США.
Джерело: Mars, Incorporated