Green Leaf — виробник стевії та корисних солодощів, що належить засновнику інвесткомпанії Dragon Capital Томашу Фіалі — демонструє понад 50% річного зростання. Про це повідомляє Forbes.ua.
На тлі зростання попиту на здорове харчування компанія розширює виробництво в Україні та виходить на зовнішні ринки.
Компанія Green Leaf спеціалізується на виробництві натуральних підсолоджувачів і безцукрових солодощів — у її лінійці понад 40 позицій, зокрема стевія, топінги, суміші для випічки та напоїв. У 2024 році виторг компанії зріс на 56% — до 95 млн грн, а чистий прибуток — на 33%, до майже 8 млн грн, згідно з даними Опендатабот.
За даними дослідження Kantar, 55% українців прагнуть дотримуватись здорового харчування, що формує сприятливі умови для зростання сегменту healthy food.
У 2024 році компанія Green Leaf виробила понад 300 тонн продукції на виробничих потужностях у Київській області площею 700 кв.м. На підприємстві працює 45 співробітників, компанія має власну R&D-лабораторію. Основні пріоритети в розробці продуктів — користь, низька калорійність і смак.
80% продажів припадає на офлайн-канали — продукція Green Leaf представлена у близько 60 торгових мережах та понад 4000 магазинах. Онлайн-продажі через власний сайт, Rozetka та інші платформи становлять 12%, ще 8% — інші канали збуту.
Бестселером компанії залишається натуральний підсолоджувач «Солодка стевія 1:1», зростає попит на згущене молоко та топінги.
У 2025 році Green Leaf відновила експорт після перерви, спричиненої повномасштабним вторгненням. Перші поставки за кордон компанія здійснила ще у 2021 році, вивівши продукцію на ринок Туреччини.
Цього року експорт відновлено до Туреччини, а також розпочато постачання до США. У лінійці експортної продукції — три види стевії, шоколадний топінг, кокосова карамель та гарячий шоколад.
Джерело: Forbes.ua