В Україні запрацював найбільший завод із виробництва замороженої здоби

Компанія Bakery Food Investment (BFI) відкрила новий завод із виробництва заморожених хлібобулочних виробів у Хусті Закарпатській області

Інвестиції в проєкт склали 400 мільйонів гривень. Виробничий майданчик BFI придбала у вересні 2024 року, а вже в травні 2025-го запустила першу з п’яти ліній.

Чотири з них виготовляють заморожену продукцію — здобу, тісто філо, круасани та донати. П’ята лінія спеціалізується на виробництві льоду.

Планова потужність заводу — до 3000 тонн хлібобулочних виробів на місяць.

«Ми розуміємо, які ризики зараз щодо зведення нового підприємства. Проте ми також розуміємо свою роль у підтримці країни, у наданні робочих місць та формуванні фундаменту стійкого та надійного партнера держави. Ми ще раз показуємо, що українці незламні, і навіть у часи війни спроможні тримати курс на розвиток країни та створення унікальних продуктів», — заявив власник компанії BFI Олег Міщенко.

Він зазначив, що компанія вже забезпечує роботою понад 600 співробітників.

Нове підприємство орієнтоване не лише на внутрішній ринок — до 30% продукції планують експортувати.

«Це фабрика майбутнього – повна автоматизація, цифровізація, мінімальна залежність від зовнішніх ризиків. Ми фактично індустріалізуємо здобу як категорію», – зазначає Євгеній Міщенко, CEO компанії BFI.

Будівництво заводу в Хусті є частиною оновленої глобальної стратегії розвитку компанії. У межах цієї стратегії BFI інвестувала 160 млн грн у модернізацію заводу в Козельці (Чернігівська область), що дозволило збільшити його потужності на 25%.

Фінансовим партнером проєкту з енергонезалежності став Sense Bank, який долучився через державну програму “Доступні кредити 5-7-9%” та ініціативу “Джерело енергії”.

Компанія Bakery Food Investment є одним із провідних виробників заморожених хлібобулочних виробів в Україні. Виготовляє широкий асортимент продукції, зокрема міні-випічку, хот-доги та сінабони, які представлені в торговельних мережах по всій країні та експортуються до 15 країн, включно з США, Грузією, Туреччиною та країнами ЄС.

BFI використовує технологію шокової заморозки, що дозволяє зберігати вироби при -18°C до року без втрати якості.

Компанія також відмовилась від трансжирів, що робить її продукцію безпечною для дитячого харчування.

Джерело: BFI, Бізнес Цензор

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Безос та Ді Капріо допомогли виробнику культивованого лосося зібрати рекордні інвестиції

Найбільший в історії раунд фінансування очолив Л. Каттерон. Серед інших відомих інвесторів — Леонардо Ді Капріо, Bezos Expeditions, Temasek...

У «Сільпо» випустили прищіпку до сюрстремінга

Сюрстремінг — ферментований оселедець зі Швеції, відомий у всьому світі сильним запахом і специфічним смаком. Для шведів — це...

Американські школи переходять на веганське меню — учні втомилися від традиційної їжі

Нова програма, яку ввели після успішного запуску безм’ясних понеділків і п’ятниць у 2019 та 2021 роках відповідно, є ініціативою...

Корови не винні. Вперше у світі створене «молоко» із мікроводоростей

Напій виготовляється з рослинного протеїнового борошна. Його гомогенізують з водою, отримуючи структуру, подібну до горіхового молока.Альтернативне молоко за харчовою...

Молокія випустила йогурти зі смаком квітів та фруктів

Нові смаки: троянда з суницею, мальва з грушею, та жасмин з персиком. Таке поєднання створює новий смаковий досвід для...

Українське пиво MOVA отримало три нагороди на одному із найвідоміших пивних конкурсів у світі

Світле пиво Pilsner отримало золоту медаль у категорії Bohemian-Style Pale Lager. Перемога у цій категорії особливо цінна для української...

New Food Summit 2025: де майбутня маржа фуд-бізнесу?

22–23 жовтня у Києві відбудеться головна подія для лідерів українського агріфуд-бізнесу — New Food Summit 2025 (https://www.newfoodsummit.com.ua/). Тема цього...

«Молокія» представила йогурт “Білий по-турецьки” з високим вмістом білка

«Молокія» цілеспрямовано розвиває власну категорію густих йогуртів Білих — простих, натуральних і водночас функціональних. У складі йогурту Білого по-турецьки лише...

Може вас зацікавити

Стартап, в який вклався Starbucks, винайшов робота для збору та видачі страв

Патент є продовженням попередньо отриманого компанією ще в 2019...

МХП представила власні кулінарні рішення на міжнародній виставці SIAL 2024

Компанія фокусується на продуктах з доданою цінністю — підготовлених...

Стартап запускає фуа-гра з кеш’ю та кокосової олії, яка отримала мішленівське визнання

Продукт створений у трьох варіантах — з традиційним смаком,...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин...

Вибір редактора
В продовження теми