Молокія випустила ультрапастеризоване безлактозне молоко

Молокія представила новинку — молоко Молокія Ультра безлактозне, продовжуючи розвиток лінійки для споживачів із непереносимістю лактози та тих, хто обирає безлактозне харчування для власного комфорту

Як і вся продукція бренду, молоко Молокія Ультра безлактозне виготовлене з молока екстра ґатунку й має жирність 2,5%. У його складі — лише молоко та фермент лактаза, саме завдяки цьому компоненту продукт підходить людям із непереносимістю лактози. 

 “Під час виробництва безлактозного молока Молокія Ультра ми додаємо фермент, який допомагає організму краще засвоювати молоко — він розщеплює лактозу на прості цукри. Потім ми застосовуємо ультрапастеризацію — нагрівання, що зберігає користь і подовжує термін зберігання. При нагріванні ці цукри природним чином реагують з білками, тому молоко може змінити колір на кремовий або бежевий. Це природний процес, який не впливає на якість або смак. Навпаки, це свідчення справжнього безлактозного продукту”, — говорить Юрій Сеник,  кандидат біологічних наук, доктор економічних наук, начальник фізико-хімічної лабораторії Молокія.

Завдяки ультрапастеризації молоко може зберігатися без холодильника до моменту відкриття. Це зручно в літню спеку, у поїздках, під час блекаутів, а також у сегменті HoReCa, де важлива стабільність у зберіганні та можливість завчасної закупівлі без ризику псування продукту. Молоко Молокія Ультра безлактозне вже чекає на полицях супермаркетів.

Загалом, лінійка безлактозних продуктів Молокія включає: кисломолочний сир, сметану, білий йогурт, молоко Молокія Ультра. 

Нагадаємо, що компанія «Молокія» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Довідково

Молокія — українська сімейна компанія, що займається виробництвом і продажем молочних продуктів, асортимент налічує більше 80 позицій. Молокія постачає продукцію для ритейлу, має власні філії та роздрібні магазини, широку дистриб’юторську мережу і робить постійні поставки для сегменту HoReCa. 

Джерело: Пресреліз «Молокія»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Виробник їжі з повітря розмістив акції на біржі та хоче закріпитися на світовому ринку

Цей стратегічний крок дозволить компанії розширити свою діяльність і просувати інноваційний білок Solein на світові ринки. Solein — це революційний...

В Ізраїлі штучний інтелект «доїть» молоко із бактерій

Запатентована технологія точного бродіння Imagindairy відтворює ідентичні природні версії тваринних білків без тварин, які можна використовувати для створення аналогів...

В Нідерландах збудують завод, де вироблятимуть унікальний білок за допомогою грибів

Очікується, що фабрика запрацює до 2022 року. Початкова потужність виробництва — 10 тис. т на рік, до 2027 р....

За наступні сім років ринок веганського масла виросте до $3 млрд. Дослідження

За дослідженням ResearchAndMarkets, ринок веганського вершкового масла очікує значний підйом протягом 2023-2030 рр. Продукт стане більш доступним у супермаркетах...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Кока-Кола дарує 1,5 млн пляшок напою сім’ям, що опинилися в складних ситуаціях

Ініціатива спрямована на підтримку родин, що опинились у складних...

«П’яний кум» у вині та «лавандовий» — у квітах. Сироварня на Житомирщині створює унікальну рікоту

Сири створюються вручну з цільного коров’ячого молока, яке постачають...

Світовий лідер ринку харчування вперше замінив коров’яче молоко на мікробне

Це вперше, коли Unilever залучає можливості точної ферментації для...

Nestl’e запускає продуктову лінійку «Mivina» в преміум-сегменті

Як свідчать результати досліджень споживчих уподобань, тенденції та споживчі...

Ізраїльський стартап навчився вирощувати тилапію у лабораторії

Зараз компанія створює банк генетичних клітин риби, використовуючи свою...

Вибір редактора
В продовження теми