Як і вся продукція бренду, молоко Молокія Ультра безлактозне виготовлене з молока екстра ґатунку й має жирність 2,5%. У його складі — лише молоко та фермент лактаза, саме завдяки цьому компоненту продукт підходить людям із непереносимістю лактози.
“Під час виробництва безлактозного молока Молокія Ультра ми додаємо фермент, який допомагає організму краще засвоювати молоко — він розщеплює лактозу на прості цукри. Потім ми застосовуємо ультрапастеризацію — нагрівання, що зберігає користь і подовжує термін зберігання. При нагріванні ці цукри природним чином реагують з білками, тому молоко може змінити колір на кремовий або бежевий. Це природний процес, який не впливає на якість або смак. Навпаки, це свідчення справжнього безлактозного продукту”, — говорить Юрій Сеник, кандидат біологічних наук, доктор економічних наук, начальник фізико-хімічної лабораторії Молокія.
Завдяки ультрапастеризації молоко може зберігатися без холодильника до моменту відкриття. Це зручно в літню спеку, у поїздках, під час блекаутів, а також у сегменті HoReCa, де важлива стабільність у зберіганні та можливість завчасної закупівлі без ризику псування продукту. Молоко Молокія Ультра безлактозне вже чекає на полицях супермаркетів.
Загалом, лінійка безлактозних продуктів Молокія включає: кисломолочний сир, сметану, білий йогурт, молоко Молокія Ультра.
Нагадаємо, що компанія «Молокія» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.
Довідково
Молокія — українська сімейна компанія, що займається виробництвом і продажем молочних продуктів, асортимент налічує більше 80 позицій. Молокія постачає продукцію для ритейлу, має власні філії та роздрібні магазини, широку дистриб’юторську мережу і робить постійні поставки для сегменту HoReCa.
Джерело: Пресреліз «Молокія»