Молокія випустила ультрапастеризоване безлактозне молоко

Молокія представила новинку — молоко Молокія Ультра безлактозне, продовжуючи розвиток лінійки для споживачів із непереносимістю лактози та тих, хто обирає безлактозне харчування для власного комфорту

Як і вся продукція бренду, молоко Молокія Ультра безлактозне виготовлене з молока екстра ґатунку й має жирність 2,5%. У його складі — лише молоко та фермент лактаза, саме завдяки цьому компоненту продукт підходить людям із непереносимістю лактози. 

 “Під час виробництва безлактозного молока Молокія Ультра ми додаємо фермент, який допомагає організму краще засвоювати молоко — він розщеплює лактозу на прості цукри. Потім ми застосовуємо ультрапастеризацію — нагрівання, що зберігає користь і подовжує термін зберігання. При нагріванні ці цукри природним чином реагують з білками, тому молоко може змінити колір на кремовий або бежевий. Це природний процес, який не впливає на якість або смак. Навпаки, це свідчення справжнього безлактозного продукту”, — говорить Юрій Сеник,  кандидат біологічних наук, доктор економічних наук, начальник фізико-хімічної лабораторії Молокія.

Завдяки ультрапастеризації молоко може зберігатися без холодильника до моменту відкриття. Це зручно в літню спеку, у поїздках, під час блекаутів, а також у сегменті HoReCa, де важлива стабільність у зберіганні та можливість завчасної закупівлі без ризику псування продукту. Молоко Молокія Ультра безлактозне вже чекає на полицях супермаркетів.

Загалом, лінійка безлактозних продуктів Молокія включає: кисломолочний сир, сметану, білий йогурт, молоко Молокія Ультра. 

Нагадаємо, що компанія «Молокія» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Довідково

Молокія — українська сімейна компанія, що займається виробництвом і продажем молочних продуктів, асортимент налічує більше 80 позицій. Молокія постачає продукцію для ритейлу, має власні філії та роздрібні магазини, широку дистриб’юторську мережу і робить постійні поставки для сегменту HoReCa. 

Джерело: Пресреліз «Молокія»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Найменший у світі овоч може стати наступним суперфудом для схуднення

Про це заявили Ефі Еяль, генеральний директор Mankai та доктор Айріс Шай, ад’ютант-професор харчування Гарвардської школи громадського здоров’я TH...

Желе з біореактора: стартапи шукають нові способи створення желатину

Textura Tempo позиціонується як «новий тип желатину», може використовуватися для кремів, начинок, замороженої випічки та решти термочутливих продуктів.Інгредієнт можна...

Китайці першими в світі налагодили вирощування в лабораторії пантів оленя

Це відбулося через кілька місяців після того, як Jimi Biotech представив першу в Китаї курку без кіток, – на...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Через високий попит на ікру стародавньої риби її тепер роблять з водоростей

Інноваційна ікра на основі морських водоростей має такий же...

Стартап розклав стевію на молекули, щоб створити ідеально підсолоджувач

PureCircle розробили власні сорти стевії та пропонують найширший, з...

Стартап створив шоколад та каву з виноградних кісточок, соняшнику та масла ши

Кава без кавових зерен Voyage Foods, веганська арахісова паста,...

Стає прозоріше: ЄС більше не вважає безпечною добавку, що робить жуйки непрозорими

«E171 — це барвник без харчової цінності», — говорить...

Coca-Cola запустила унікальний напій для 15-річних. Серія обмежена

Напій, що отримав назву Coca-Cola OREO Zero Sugar, є...

Вибір редактора
В продовження теми