Цим проєктом FEELtrd хоче нагадати, що найкращий подарунок до Дня матері — це час, проведений разом. А кава — гарний привід.
У серії — три сорти дріп-кави: Колумбія, Гондурас та Уганда. Вони мають насичений смак, який органічно доповнює глибокий контекст. Кожен дріп — це маленька історія, над якою працювали вручну. Ілюстрації на пакуваннях створювали аквареллю, а потім оцифровували та дбайливо упаковували.

Лімітована серія дріпів доступна у фірмових кав’ярнях FEELtrd та на поличках «Сільпо» з 8 травня.
Для довідки:
FEELtrd — це кавовий бренд від «Сільпо», що поєднує спешелті зерно, власне обсмажування і турботу про смак. Проєкт засновано у 2020 році кавовим експертом Fozzy Group Євгеном Горбанем разом із Дмитром Гораєм та Юлією Багін. За якість відповідає сертифікований Q-Grader Максим Малюта.
Наразі працює 16 кав’ярень FEELtrd у 9 містах України, в яких варять класику та альтернативу. У кожній кав’ярні FEELtrd можна придбати каву та чай на вагу, а також якісний інвентар для приготування напоїв вдома.
Джерело: Пресслужба Fozzy Group