На початку 2025 року найбільша мережа зоомагазинів у США PetSmart додала до свого асортименту українські акваріумні лампи PicoSoft, повідомляє Forbes. Зазначається, що продукція доступна як в онлайн-магазині ритейлера, так і в усіх фізичних торгових точках мережі.
Компанію Collar заснував Юрій Синиця у 1995 році. Сьогодні в асортименті бренду понад 6000 товарів, що представлені під 20 власними торговими марками. Продуктова лінійка охоплює не лише різноманітні нашийники й повідці, а й тренажери для собак, наповнювачі для котячих туалетів, а також обладнання для акваріумів.
Виробництво зосереджене у Чернігові — на чотирьох майданчиках загальною площею понад 4000 кв. м. Продукцію компанії можна знайти у понад 5000 торгових точках по всій Україні, зокрема в мережах «Сільпо», «Ашан», «Епіцентр», а також у спеціалізованих зоомагазинах, як-от MasterZoo.
На міжнародному ринку Collar представлений у більш ніж 80 країнах світу, включно з Японією, США, Канадою, Польщею та Мексикою. У 2024 році компанія досягла виторгу в 300 млн грн, з яких 40% припало на експорт.

З 2012 року компанія Collar взяла участь у 16 профільних виставках у США. Саме завдяки активній присутності на міжнародній арені бренд привернув увагу одного з лідерів американського зооринку — PetSmart. Рішучий прорив відбувся у 2023 році під час виставки Global Pet Expo, де команда PetSmart зацікавилася продукцією українського виробника.«Не мали рішення для освітлення круглих акваріумів, наша гнучка лампа PicoSoft їм підійшла», – говорить Юрій Синиця, засновник компанії Collar.
На початок 2025-го частка США у виторгу Collar становила 10%. До кінця року прогнозуємо зростання до 15%, говорить Синиця. Всього компанія експортує у 85 країн.
Нагадаємо, що ринок PET демонструє стійкість та здатність до трансформацій. Дослідження від NEWFOOD.UA про ринок кормів для домашніх тварин можна почитати тут.
Джерело: Forbes