Український виробник Collar зайшов у одну з найбільших мереж зоомагазинів США

Український виробник товарів для тварин Collar вийшов на полиці однієї з найбільших зоомереж США — PetSmart

На початку 2025 року найбільша мережа зоомагазинів у США PetSmart додала до свого асортименту українські акваріумні лампи PicoSoft, повідомляє Forbes. Зазначається, що продукція доступна як в онлайн-магазині ритейлера, так і в усіх фізичних торгових точках мережі.

Компанію Collar заснував Юрій Синиця у 1995 році. Сьогодні в асортименті бренду понад 6000 товарів, що представлені під 20 власними торговими марками. Продуктова лінійка охоплює не лише різноманітні нашийники й повідці, а й тренажери для собак, наповнювачі для котячих туалетів, а також обладнання для акваріумів.

Виробництво зосереджене у Чернігові — на чотирьох майданчиках загальною площею понад 4000 кв. м. Продукцію компанії можна знайти у понад 5000 торгових точках по всій Україні, зокрема в мережах «Сільпо», «Ашан», «Епіцентр», а також у спеціалізованих зоомагазинах, як-от MasterZoo.

На міжнародному ринку Collar представлений у більш ніж 80 країнах світу, включно з Японією, США, Канадою, Польщею та Мексикою. У 2024 році компанія досягла виторгу в 300 млн грн, з яких 40% припало на експорт.

Гнучка лампа PicoSoft підходить для круглих акваріумів Фото: Forbes

З 2012 року компанія Collar взяла участь у 16 профільних виставках у США. Саме завдяки активній присутності на міжнародній арені бренд привернув увагу одного з лідерів американського зооринку — PetSmart. Рішучий прорив відбувся у 2023 році під час виставки Global Pet Expo, де команда PetSmart зацікавилася продукцією українського виробника.«Не мали рішення для освітлення круглих акваріумів, наша гнучка лампа PicoSoft їм підійшла», – говорить Юрій Синиця, засновник компанії Collar.

На початок 2025-го частка США у виторгу Collar становила 10%. До кінця року прогнозуємо зростання до 15%, говорить Синиця. Всього компанія експортує у 85 країн.

Нагадаємо, що ринок PET демонструє стійкість та здатність до трансформацій. Дослідження від NEWFOOD.UA про ринок кормів для домашніх тварин можна почитати тут.

Джерело: Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У 2021 році буде складено Глобальний індекс продовольства

Глобальний індекс харчових інновацій дозволить порівняти фактори, що сприяють інноваціям у харчовій, алкогольній та агропродовольчій галузях у 10 провідних...

Стартап вирощує на дріжджах олію, яка замінить соняшникову та пальмову

Продукти є високоякісною, стійкою та місцевою альтернативою пальмовій олії. Їх можна використовувати в їжі, косметиці та мийних засобах. Технологія ферментації...

IKEA інвестує мільйони у виробництво морепродуктів із рослин

Загальна сума інвестицій у компанію тепер становить $18 млн. Серед основних інвесторів останнього раунду фінансування – глобальні гравці Inter IKEA...

Австралійці створять 3D-фабрику, щоб друкувати там рослинний лосось

Revo виготовляє структурно складні продукти: пласти копченого лосося, філе лосося та реалістичну нарізку для суші.«3D-друк — наша основна технологія...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Коктейль з левовою гривою. Енергетичний шот на травах та грибах знижує стрес та навіть вагу

Енергетичний напій виготовляється на рослинній основі та має смак...

Дослідження: до 2030 року 10% м’яса в світі стане штучним

За даними аналітиків J’son&Partners Consulting, до 2025 року фудтеч...

Український бренд експортує до ЄС снеки за стародавніми рецептами індіанців

У 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже...

Виробництво м’яса у лабораторіях створить 90 тисяч робочих місць

Згідно з дослідженням, культивоване м'ясо матиме значний вплив на...

Ізраїльський стартап виготовлятиме спортивне харчування на основі білків грудного молока

Грудне молоко цінується за його імуностимулюючі властивості, протизапальну, зміцнюючу...

Вибір редактора
В продовження теми