Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Амбасадор фандрейзингової платформи UNITED24, актор Лієв Шрайбер, і фронтмен гурту Gogol Bordello Євген Гудзь зустрілися в легендарному українському ресторані «Веселка» в Нью-Йорку, щоб спекти найважливішу паску цього року. Її приготували з борошна з пшениці, зібраної на розмінованому полі в деокупованій Харківській області

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене з неї борошно експортували до США та використали для випікання цього хліба.

«Україна є житницею світу. До війни Україна була одним із провідних постачальників борошна у світі, експортуючи його в майже 60 країн. І якщо вони не можуть виробляти це борошно, це перестає бути проблемою лише для України. Тож UNITED24 вирішила запустити збір саме на розмінування. Існує безліч причин, чому розмінування є важливим для того, щоб підтримати людей, відновити робочі механізми в країні, зробити так, щоб люди перебували у безпеці, а діти гралися в полях. Тож це насправді дуже-дуже-дуже серйозне питання. Якщо ви можете допомогти, будь ласка, зробіть це. Якщо ні — просто розповідайте про це», — зазначив  актор і амбасадор UNITED24 Лієв Шрайбер.

Пекарський майстерклас відбувся в межах проєкту Міністерства економіки України та Програми розвитку ООН (ПРООН) в Україні Soul of Soil 2.0, який має на меті висвітлити проблему замінованих територій і показати ціну виготовлення українського хліба.

Сьогодні потенційно заміновано 139 000 кв км української землі, що робить гуманітарне розмінування надважливим для України процесом. До продуктивного використання вже повернуто 35 кв км. Щоб допомогти українським саперам очистити країну від вибухонебезпечних предметів, UNITED24 запустила напрям «Гуманітарне розмінування», залучаючи своїх амбасадорів і донорів у всьому світі до збору коштів.

Про UNITED24

Ініційована Президентом України фандрейзингова платформа та основне вікно збору пожертв на підтримку України. За 33 місяці роботи фандрейзингової платформи UNITED24 завдяки пожертвам з більш ніж 120 країн зібрано понад 1 443 000 000 доларів. Серед амбасадорів UNITED24 — співачка та акторка Барбра Стрейзанд, американські актори Марк Гемілл, Лієв Шрайбер, Міша Коллінз, акторки Кетрін Винник та Іванна Сахно, гурт Imagine Dragons, артдиректор Balenciaga Демна, режисер Мішель Азанавічус, британський актор Марк Стронг, шеф-кухар Хосе Андрес, астронавт Скотт Келлі, історик Тімоті Снайдер, британський підприємець Річард Бренсон, кантрі-співак Бред Пейслі, британський мандрівник Беар Гріллз, філософ та економіст Френсіс Фукуяма, нобелівські лауреати Пол Нерс, Едвард Мозер та Мей-Бритт Мозер, видатні українські спортсмени Андрій Шевченко, Еліна Світоліна, Олександр Усик і Олександр Зінченко.

Джерело: Пресслужба UNITED24

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У ресторанах з’явилася перша рослинна ягнятина, яка смачніша за спражнє м’ясо

Стартап запевняє, що йому вдалося відтворити смак і текстуру баранячого м’яса завдяки фірмовій суміші гороху та білку. Ягнятина вийшла соковита...

“Згущенка”, сметана та сир із буйволиного молока — українська ферма не встигає за попитом

На ферму можна сходити на екскурсію та поспілкуватися з справжнім буйволом. Їх тут — 74.За словами Ірини Левдар, що...

Шеф-кухар, який допомагає українцям, першим в США смажитиме лабораторну курятину

Міністерство сільського господарства США надало підрозділам Upside Foods і Eat Just Грант інспекції (GOI), що дозволяє компаніям здійснювати комерційне...

Гриль на штучному інтелекті сам обирає рецепти для здорових страв

«Ми використовуємо інноваційні технології у поєднанні з датчиками всередині приладу, щоб визначати час приготування для різних страв», — пояснює...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Корейці випустили тунця із зернових відходів, оцту та какао

Компанія виробляє альтернативне м’ясо, використовуючи перероблені інгредієнти (наприклад, зерно),...

Їжа з кактусів лікуватиме запалення та боротиметься з ожирінням — дослідження

Продукти на основі кактусів є перспективною функціональною їжею.Зокрема, одне...

В Україні навчилися варити кукурудзу інноваційним способом. Зберігається 2 роки

Варена солодка кукурудза — вакуумована та вже готова до...

Роботи краще розуміють смаки людей: Sony обіцяє інтелектуальну машину на кожну кухню

Інвестиційна команда Sony вважає, що технологія AFS може допомогти...

Орбітальний ланч. Для космосу розробили ароматну їжу в інноваційній упаковці

Щоб забезпечити збереження смакових якостей, гарантуючи при цьому їхній...

Вибір редактора
В продовження теми