Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Андрій Мелеш, співвласник закарпатського виробника соків «Коник», разом із Яною Матвійчук, співзасновницею Young Business Club, запустили виробництво крафтового сидру під брендом Monbar

Очікується, що продукт з’явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80% українського ринку крафтового сидру, де наразі лідирують бренди Ysla, Berryland і Yablo, повідомляє Forbes

У січні 2024 року Андрій Мелеш запропонував Яні Матвійчук, співзасновниці Young Business Club, створити власний бренд сидру. Після трьох невдалих спроб отримати ліцензію, шести місяців розробки технології, пошуку приміщення та закупівлі обладнання, у березні 2025 року перша партія продукції була готова.

У 2025 році партнери планують виробити 300 000 літрів сидру та досягти частки 50% на ринку українського крафтового сидру. У п’ятирічній перспективі — амбіційна мета захопити до 80% ринку.

Інвестиції у запуск виробництва сидру Monbar склали 30 млн гривень. За словами Андрія Мелеша, маржинальність виробництва сидрів і соків становить близько 30%. Основними статтями витрат стали закупівля обладнання, облаштування приміщення та закупівля сировини. Окупити вкладення партнери планують протягом п’яти років.

Однією з найскладніших задач стала розробка технології виробництва соку з черешень та абрикосів — цей етап тривав близько шести місяців. Результатом стали два ексклюзивні смаки Monbar: яблуко-абрикос та яблуко-черешня. Усього лінійка включатиме шість смаків.

До кінця квітня сидр Monbar з’явиться на полицях «Сільпо» та Winetime. У планах компанії — не лише розвиток роздрібних продажів, а й співпраця з закладами HoReCa. Крім того, партнери мають намір експортувати до 20% продукції. 

Сидр Monbar виготовляють на Закарпатті з фруктів власного виробництва компанії «Коник». Спочатку плоди проходять миття та полірування на сортувальній лінії, після чого надходять до центрифуги, яка за допомогою гравітації витягує сік. Далі відбувається процес бродіння: він триває від 10 до 20 днів залежно від сорту яблук і проходить при стабільній температурі 16℃.

На виробництві працює четверо людей, ще двоє — керують процесами. Маркетинг і бухгалтерські послуги віддані на аутсорс. Бренд Monbar створювала команда Яни Матвійчук.

Назва сидру — Monbar — походить від імені одного із дев’яти засновників ордену тамплієрів, Андре де Монбара. За легендами, тамплієри виготовляли вино та сидр неподалік сучасного виробництва — біля Середнянського замку на Закарпатті.

Партнерство між Мелешем і Матвійчук — паритетне: Мелеш інвестував у приміщення, Матвійчук — у закупівлю обладнання.

Нагадаємо, за даними Pro-Consulting, пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. Крафтовий сидр виробляють Ysla, Berryland, Yablo та «Рогатий заєць». 

Джерело:  Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд консервує унікальні мініовочі та пече крекери з капустою

Засновник господарства Ян Островський почав цю діяльність у 2014 році з волонтерства, готуючи консервацію для бійців у сімейному ресторані....

На відходах деревини вчені виростили їжу австралійських аборигенів

До комерційного виробництва цього альтернативного джерела білку ще далеко, але механізм виробництва перевірено.«Пошук альтернативних варіантів морепродуктів є важливим. Дикі...

Масло масляне. З кокосової олії створили замінник столового масла для веганів

Масло вироблене однойменним швейцарсько-філіппінським соціальним підприємством, заснованим Шарон Каттлеєю Ромеро-Фауд та її сестрою з Маніли Шейлою, а також трьома...

Швейцарський роздрібний гігант взяв на “тест-драйв” морепродукти, створені мікробами

У рамках співпраці Migros оцінюватиме сприйняття споживачами нових альтернатив тунця та сига, а також їх потенціал зробити революцію на...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються...

Лабораторний гібрид: Мішленовський ресторан в Іспанії буде продавати надруковане на 3D-принтері м’ясо

Технологію, яка дозволяє фактично «друкувати» рослинні аналоги м'яса розробили...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер...

Роботи краще розуміють смаки людей: Sony обіцяє інтелектуальну машину на кожну кухню

Інвестиційна команда Sony вважає, що технологія AFS може допомогти...

Перше у світі морозиво з повітря стало доступним для споживачів

Новий десерт, розроблений фінською харчовою технологічною компанією Solar Foods,...

Вибір редактора
В продовження теми