Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Андрій Мелеш, співвласник закарпатського виробника соків «Коник», разом із Яною Матвійчук, співзасновницею Young Business Club, запустили виробництво крафтового сидру під брендом Monbar

Очікується, що продукт з’явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80% українського ринку крафтового сидру, де наразі лідирують бренди Ysla, Berryland і Yablo, повідомляє Forbes

У січні 2024 року Андрій Мелеш запропонував Яні Матвійчук, співзасновниці Young Business Club, створити власний бренд сидру. Після трьох невдалих спроб отримати ліцензію, шести місяців розробки технології, пошуку приміщення та закупівлі обладнання, у березні 2025 року перша партія продукції була готова.

У 2025 році партнери планують виробити 300 000 літрів сидру та досягти частки 50% на ринку українського крафтового сидру. У п’ятирічній перспективі — амбіційна мета захопити до 80% ринку.

Інвестиції у запуск виробництва сидру Monbar склали 30 млн гривень. За словами Андрія Мелеша, маржинальність виробництва сидрів і соків становить близько 30%. Основними статтями витрат стали закупівля обладнання, облаштування приміщення та закупівля сировини. Окупити вкладення партнери планують протягом п’яти років.

Однією з найскладніших задач стала розробка технології виробництва соку з черешень та абрикосів — цей етап тривав близько шести місяців. Результатом стали два ексклюзивні смаки Monbar: яблуко-абрикос та яблуко-черешня. Усього лінійка включатиме шість смаків.

До кінця квітня сидр Monbar з’явиться на полицях «Сільпо» та Winetime. У планах компанії — не лише розвиток роздрібних продажів, а й співпраця з закладами HoReCa. Крім того, партнери мають намір експортувати до 20% продукції. 

Сидр Monbar виготовляють на Закарпатті з фруктів власного виробництва компанії «Коник». Спочатку плоди проходять миття та полірування на сортувальній лінії, після чого надходять до центрифуги, яка за допомогою гравітації витягує сік. Далі відбувається процес бродіння: він триває від 10 до 20 днів залежно від сорту яблук і проходить при стабільній температурі 16℃.

На виробництві працює четверо людей, ще двоє — керують процесами. Маркетинг і бухгалтерські послуги віддані на аутсорс. Бренд Monbar створювала команда Яни Матвійчук.

Назва сидру — Monbar — походить від імені одного із дев’яти засновників ордену тамплієрів, Андре де Монбара. За легендами, тамплієри виготовляли вино та сидр неподалік сучасного виробництва — біля Середнянського замку на Закарпатті.

Партнерство між Мелешем і Матвійчук — паритетне: Мелеш інвестував у приміщення, Матвійчук — у закупівлю обладнання.

Нагадаємо, за даними Pro-Consulting, пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. Крафтовий сидр виробляють Ysla, Berryland, Yablo та «Рогатий заєць». 

Джерело:  Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

«Юпаркс» почала співпрацю ще з одним індустріальним парком, який входитиме у foоdtech-екосистему VOLIA

«Юпаркс» — провідна компанія, що спеціалізується на управлінні індустріальними парками — активно нарощує свої активи. 8 серпня між компанією...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Естонський стартап створив перше у світі молоко із насіння соняшнику

Ця інновація відповідає вимогам сучасного ринку щодо екологічності та зниження впливу на довкілля, а також  пропонує унікальний продукт, який...

Майже 90% шеф-поварів готові подавати відвідувачам вирощене в лабораторії м’ясо

SuperMeat – виробник культивованої курятини, який поставив на своєму експериментальному заводі скляні стіни, аби кожен бажаючий міг поспостерігати за...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Україна стала світовим лідером з експорту замороженої малини, випередивши Польщу та Сербію

За даними EastFruit, у 2024 році експорт замороженої малини з України досяг рекордних 65 тисяч тонн, що на 34%...

Може вас зацікавити

Сімейне господарство створило енергетичні медові снеки для ЗСУ

Снек «Медова паста +292» має енергетичну цінність у 292...

Інвестори вкладають $0,2 млрд у м’ясо з «пробірки» — завод збудують у Перській затоці

Зараз Eat Just культивує курятину на потужностях в Сінгапурі...

Злиття виробників пива та канабісу: гіганти готують випуск унікальних напоїв

Запропоноване злиття між двома компаніями має на меті створити...

Ті ще овочі: OVO, в який повірив Федорів, закриває новий раунд інвестицій

Розмір поки не розголошують, проте засновники говорять, що ці...

Вибір редактора
В продовження теми