Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Alviva Group запускає нову категорію хлібобулочних виробів в Україні – лінійку сендвіч-хлібів British Sandwich під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій в запуск нової продуктової лінійки сягнула понад 70 млн гривень. Потенційний обсяг виробництва становить понад 1 млн упаковок сендвіч-хліба на місяць. На сьогодні виробнича лінія завантажена більш ніж на 50%.

Лінійка охоплює шість продуктів: «Британський класичний, «Королівський мультизлаковий, «Рустикальний цільнозерновий», «Шотландський солодовий», «Англійський білий» та «Ірландський злаковий». Серед особливостей продуктів – цільнозерновий хліб з найбільшим вмістом цільнозернового борошна на ринку (36%) та хліби з додаванням борошна з пророщеного зерна (3,6%).

Фото: Пресслужба Alviva Group

«Тостові та сендвіч-хліби є драйверами європейського хлібного ринку, демонструючи вражаюче зростання споживання. Зокрема, у Великій Британії та Данії цей сегмент виріс на 44% протягом лише 2022-2023 років. В Україні, де частка категорії поки що незначна (5% проти 15% у Європі), Alviva Group бачить значний потенціал для розвитку, – розповідає Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – Завдяки інвестиціям у автоматизацію виробництва та безкомпромісній якості продукції, група утримує першість в цій категорії з 2021 року з часткою ринку близько 50%. Наша
актуальна мета – розвивати категорію, пропонуючи українцям високоякісні продукти, що відповідають світовим трендам та потребам динамічного сьогодення».

Лінійка вже представлена на полицях усіх національних торгових мереж.

Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – «Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних, смачних та доступних продуктів харчування». До складу створеної у 2024 році групи входять компанії лідери галузі, такі як «Київхліб» і «Київмлин», а також інноваційні та молоді: Tarta, Uni Blend, Unilogistics, тощо. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: Супер Тост, Київхліб, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин, Lagoda. Серед ключових партнерів групи – Lagoda, Авентин, Zakupivli.com та найбільше українське борошномельне підприємство “Столичний Млин”. З річним грошовим оборотом, що перевищує 9 млрд грн, сплаченими до державного бюджету податками та зборами на суму понад 1 млрд грн та штатом у більше ніж 6000 співробітників (станом на 2024 рік), Alviva Group є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 2 000 гектарів.

Джерело: Пресслужба Alviva Group

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Перша інновація за сто років – PEPSI випустила напій, збагачений азотом

Nitro Pepsi буде доступна в банках по всій країні уже в березні. Категорія коли існує вже більше століття. Хоча в...

Український стартап виготовлятиме у Франції упаковку для їжі з опалого листя

Після цього стартап планує придбати щонайменше три інші заводи в Європі протягом наступних п’яти років. “Наразі єдиним нашим інвестором є...

Інноваційна упаковка сигналізує, чи є в їжі всередині інфекція

Нова технологія дозволить виробникам, роздрібним торговцям і споживачам у режимі реального часу визначити, чи вміст герметичної харчової упаковки безпечний,...

Корона з сіна. Corona створила упаковку для пива з ячмінної соломи

Таким чином компанія AB InBev, яка володіє правами на Corona в усіх країнах, крім США, прагне масштабувати екологічні ініціативи...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Мобільна пекарня 60-х років нагодує німецьких політиків українським хлібом

Пекарня – одна із трьох подібних, що лишилися в...

Революція в доставці їжі за допомогою роботів та автономних автомобілей

Роботизовані системи та автономні автомобілі вже давно вийшли за...

Морепродукти із гороху та водоростей підкорюють найбільший ринок Європи

Hooked Foods виклала веганську рибу на полицях відразу 400...

Світовий виробник кормів для тварин допомагає реабілітуватися тисячам ветеранів та ВПО

Каністерапія — це метод терапії із залученням спеціально навчених...

Перша риба з 3D-принтера йде у маси. Зараз можна стати її інвестором

Цільне філе лосося виготовляють на основі мікропротеїну за технологію...

Вибір редактора
В продовження теми