Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій в запуск нової продуктової лінійки сягнула понад 70 млн гривень. Потенційний обсяг виробництва становить понад 1 млн упаковок сендвіч-хліба на місяць. На сьогодні виробнича лінія завантажена більш ніж на 50%.
Лінійка охоплює шість продуктів: «Британський класичний, «Королівський мультизлаковий, «Рустикальний цільнозерновий», «Шотландський солодовий», «Англійський білий» та «Ірландський злаковий». Серед особливостей продуктів – цільнозерновий хліб з найбільшим вмістом цільнозернового борошна на ринку (36%) та хліби з додаванням борошна з пророщеного зерна (3,6%).

«Тостові та сендвіч-хліби є драйверами європейського хлібного ринку, демонструючи вражаюче зростання споживання. Зокрема, у Великій Британії та Данії цей сегмент виріс на 44% протягом лише 2022-2023 років. В Україні, де частка категорії поки що незначна (5% проти 15% у Європі), Alviva Group бачить значний потенціал для розвитку, – розповідає Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – Завдяки інвестиціям у автоматизацію виробництва та безкомпромісній якості продукції, група утримує першість в цій категорії з 2021 року з часткою ринку близько 50%. Наша
актуальна мета – розвивати категорію, пропонуючи українцям високоякісні продукти, що відповідають світовим трендам та потребам динамічного сьогодення».
Лінійка вже представлена на полицях усіх національних торгових мереж.
Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – «Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних, смачних та доступних продуктів харчування». До складу створеної у 2024 році групи входять компанії лідери галузі, такі як «Київхліб» і «Київмлин», а також інноваційні та молоді: Tarta, Uni Blend, Unilogistics, тощо. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: Супер Тост, Київхліб, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин, Lagoda. Серед ключових партнерів групи – Lagoda, Авентин, Zakupivli.com та найбільше українське борошномельне підприємство “Столичний Млин”. З річним грошовим оборотом, що перевищує 9 млрд грн, сплаченими до державного бюджету податками та зборами на суму понад 1 млрд грн та штатом у більше ніж 6000 співробітників (станом на 2024 рік), Alviva Group є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 2 000 гектарів.
Джерело: Пресслужба Alviva Group