Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Alviva Group запускає нову категорію хлібобулочних виробів в Україні – лінійку сендвіч-хлібів British Sandwich під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій в запуск нової продуктової лінійки сягнула понад 70 млн гривень. Потенційний обсяг виробництва становить понад 1 млн упаковок сендвіч-хліба на місяць. На сьогодні виробнича лінія завантажена більш ніж на 50%.

Лінійка охоплює шість продуктів: «Британський класичний, «Королівський мультизлаковий, «Рустикальний цільнозерновий», «Шотландський солодовий», «Англійський білий» та «Ірландський злаковий». Серед особливостей продуктів – цільнозерновий хліб з найбільшим вмістом цільнозернового борошна на ринку (36%) та хліби з додаванням борошна з пророщеного зерна (3,6%).

Фото: Пресслужба Alviva Group

«Тостові та сендвіч-хліби є драйверами європейського хлібного ринку, демонструючи вражаюче зростання споживання. Зокрема, у Великій Британії та Данії цей сегмент виріс на 44% протягом лише 2022-2023 років. В Україні, де частка категорії поки що незначна (5% проти 15% у Європі), Alviva Group бачить значний потенціал для розвитку, – розповідає Дмитро Данилович, CMO Alviva Group. – Завдяки інвестиціям у автоматизацію виробництва та безкомпромісній якості продукції, група утримує першість в цій категорії з 2021 року з часткою ринку близько 50%. Наша
актуальна мета – розвивати категорію, пропонуючи українцям високоякісні продукти, що відповідають світовим трендам та потребам динамічного сьогодення».

Лінійка вже представлена на полицях усіх національних торгових мереж.

Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – «Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних, смачних та доступних продуктів харчування». До складу створеної у 2024 році групи входять компанії лідери галузі, такі як «Київхліб» і «Київмлин», а також інноваційні та молоді: Tarta, Uni Blend, Unilogistics, тощо. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: Супер Тост, Київхліб, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин, Lagoda. Серед ключових партнерів групи – Lagoda, Авентин, Zakupivli.com та найбільше українське борошномельне підприємство “Столичний Млин”. З річним грошовим оборотом, що перевищує 9 млрд грн, сплаченими до державного бюджету податками та зборами на суму понад 1 млрд грн та штатом у більше ніж 6000 співробітників (станом на 2024 рік), Alviva Group є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 2 000 гектарів.

Джерело: Пресслужба Alviva Group

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Продовольчий гігант з мільярдною капіталізацією вступає у веганську гру

Бренд Nestlé Freshly анонсував меню Purely Plant, яке містить шість нових позицій для тих, хто споживає виключно рослинну їжу.«Ми...

Ринок веганської риби подвоїться. Її створюють із баклажанів

Оскільки споживачі дедалі більше хвилюються про навколишнє середовище, добробут тварин і власне здоров’я, попит на морепродукти рослинного походження стрімко...

Штучний інтелект імітував смак справжньої курки з місива бамбуку, персиків та нуту

Нова розробка буде використана на створення нових продуктів і спершу буде запущена в Чилі, Аргентині та Бразилії, а згодом...

В Україні створили перший рослинний стейк. Він схожий на мармурову яловичину

Паралельно з запуском виробництва рослинного стейка, компанія вже налагодила виготовлення бургерних котлет GreenFish, GreenBeef та фаршу GreenFarsh.За властивостями продукти...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Україна стала світовим лідером з експорту замороженої малини, випередивши Польщу та Сербію

За даними EastFruit, у 2024 році експорт замороженої малини з України досяг рекордних 65 тисяч тонн, що на 34%...

Може вас зацікавити

Легенда велоспорту вклав мільйони у жуйку, що замінює чашку кави

Маючи в команді лише 10 працівників, Rev Gum успішно...

Рок-музикант Брайан Адамс став співзасновником стартапу, що робить молоко з вівсом та травами

Компанія пропонує Moodrink — замінник молока на основі трав...

Стартап, який залучив третину мільярда, запускає вже другий завод лабораторного м’яса

Після запуску на повну потужність підприємство вироблятиме щонайменше 10...

Вчені розробили чай та каву з пробіотиками. Напої вживають після бродіння

Вчені Національного університету Сінгапуру розробили чай та каву з...

Не «Дружба». Споживачі виявили, що рослинний сир — це смачно

Протягом останніх років у переліку виробників рослинного сиру тільки...

Вибір редактора
В продовження теми