У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

У 2025 році «Епіцентр» планує відкрити щонайменше п’ять нових Food Market і розглядає можливість виходу в e-commerce та запуску доставки готових страв

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом на сьогодні мережа налічує 26 торгових об’єктів, а за підсумками минулого року її товарообіг зріс на 29% у порівнянні з 2023 роком. 

Частину торгових об’єктів було втрачено через руйнування торговельних центрів внаслідок бойових дій. Попри це, компанія продовжує  активно розвивати продуктовий напрям. Загалом на 2025 рік планується відкриття п’яти нових Food Market в різних регіонах України. Про це повідомив Олег Шкаровський, директор напрямку «Фуд ритейл» в інтерв’ю RAU.

До того ж, паралельно триває розвиток мережі «Епіцентр Express», у магазинах якої також представлені продуктові категорії. В окремих локаціях частка харчових товарів сягає 50% від загального асортименту, і цей напрям має потенціал до подальшого зростання.

На 2025 рік планується відкриття п’яти нових Food Market в різних регіонах України

У 2024 році середній чек у продуктовому напрямку компанії зріс на 15%, а кількість чеків — на 20%. Варто також відзначити, що в торгових центрах, де вже працює Food Market, продукти харчування або напої присутні майже в кожному другому чеку.

За словами топ менеджера, спостерігається суттєве зростання попиту на готову їжу. Минулого року продажі кулінарії мережі зросли більш ніж на 50%. В компанії також працюють над запуском нових лінійок продукції, розвитком власного виробництва та створенням унікальних пропозицій, які відповідають очікуванням клієнтів.

Окрім кулінарного напрямку, у 2024 році суттєво зросли продажі продукції власного м’ясного та рибного виробництва — приріст склав 71,6% порівняно з 2023 роком. Високі темпи зростання також продемонструвала пекарня — маже на 48%. Ці результати відображають ефективну стратегію компанії з посилення ключових напрямків власного виробництва.

Продажі кулінарії мережі зросли більш ніж на 50%

Зазначається, що у 2024 році продажі алкогольних та безалкогольних напоїв зросли на 25%, фреш —  на 43%. Подальший розвиток категорії алкогольної продукції відбуватиметься за рахунок розширення напрямку власного імпорту.

У 2025 році компанія продовжить активний розвиток продуктового напряму. У планах розширення мережі за рахунок відкриття нових магазинів у торгових центрах «Епіцентр» та збільшення присутності продуктових категорій у форматі «Епіцентр Express». У перспективі розглядають вихід в e-commerce і запуск доставки готових страв.

Група компаній «Епіцентр» розпочала розвиток продовольчих супермаркетів Food Market у форматі shop in shop (магазин в магазині) з широким асортиментом харчових продуктів та напоїв, а також власним виробництвом, у 2020 році. Перший Food Market запрацював в липні 2020 року у Бучі. Наразі мережа налічує 26 торгових об’єктів в різних регіонах України.

Джерело: RAU

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У найближчі десять років має з’явитися 800 заводів з виробництва рослинного м’яса

Про це свідчать прогнози некомерційної організації Good Food Institute (GFI), які базуються на загальнодоступних прогнозах попиту на рослинне м’ясо...

Штучний інтелект створює унікальні рецепти для підписників ChatGPT Plus

Першими, хто зможе протестувати віртуального шеф-кухара, стали підписники платної версії чату — ChatGPT Plus. Але протягом наступних тижнів він...

У супермаркетах з’являться рослинні стегенця зі шкірою з морських водоростей

Гіперреалістичні рослинні стегенця поєднують три запатентовані технології, які дозволяють відтворити складну тривимірну структуру м’яса. У їх складі – соєвий протеїн...

Футурологи назвали головний інгредієнт майбутнього. Ним стане повітря

Зростання цін на сировину змушує виробників харчових продуктів використовувати можливості, які надає повітря як інгредієнт.Про це заявила д-р Моргейн...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Україна стала світовим лідером з експорту замороженої малини, випередивши Польщу та Сербію

За даними EastFruit, у 2024 році експорт замороженої малини з України досяг рекордних 65 тисяч тонн, що на 34%...

Може вас зацікавити

Латте вже не те. З грибів та конопель розробили ідеальне рослинне молоко для кави

Обидва варіанти рослинного молока пройшли успішні тести серед баристів,...

Бельгійський стартап зібрав мільйони на дослідження білків, що роблять несправжню рибу рибою

Стартап з харчових технологій Paleo закрив початковий раунд фінансування...

Майже Силіконова: В Дубай з’явиться Долина харчових технологій

Проєкт має на меті створення цілісного сучасного містечка, що...

“Залізна людина” вкладається в ферму хробаків, з яких будуть виробляти корми для худоби та риби

Венчурні інвестори стоять у черзі, щоб вкластися у компанію...

Вибір редактора
В продовження теми