У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

У 2025 році «Епіцентр» планує відкрити щонайменше п’ять нових Food Market і розглядає можливість виходу в e-commerce та запуску доставки готових страв

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом на сьогодні мережа налічує 26 торгових об’єктів, а за підсумками минулого року її товарообіг зріс на 29% у порівнянні з 2023 роком. 

Частину торгових об’єктів було втрачено через руйнування торговельних центрів внаслідок бойових дій. Попри це, компанія продовжує  активно розвивати продуктовий напрям. Загалом на 2025 рік планується відкриття п’яти нових Food Market в різних регіонах України. Про це повідомив Олег Шкаровський, директор напрямку «Фуд ритейл» в інтерв’ю RAU.

До того ж, паралельно триває розвиток мережі «Епіцентр Express», у магазинах якої також представлені продуктові категорії. В окремих локаціях частка харчових товарів сягає 50% від загального асортименту, і цей напрям має потенціал до подальшого зростання.

На 2025 рік планується відкриття п’яти нових Food Market в різних регіонах України

У 2024 році середній чек у продуктовому напрямку компанії зріс на 15%, а кількість чеків — на 20%. Варто також відзначити, що в торгових центрах, де вже працює Food Market, продукти харчування або напої присутні майже в кожному другому чеку.

За словами топ менеджера, спостерігається суттєве зростання попиту на готову їжу. Минулого року продажі кулінарії мережі зросли більш ніж на 50%. В компанії також працюють над запуском нових лінійок продукції, розвитком власного виробництва та створенням унікальних пропозицій, які відповідають очікуванням клієнтів.

Окрім кулінарного напрямку, у 2024 році суттєво зросли продажі продукції власного м’ясного та рибного виробництва — приріст склав 71,6% порівняно з 2023 роком. Високі темпи зростання також продемонструвала пекарня — маже на 48%. Ці результати відображають ефективну стратегію компанії з посилення ключових напрямків власного виробництва.

Продажі кулінарії мережі зросли більш ніж на 50%

Зазначається, що у 2024 році продажі алкогольних та безалкогольних напоїв зросли на 25%, фреш —  на 43%. Подальший розвиток категорії алкогольної продукції відбуватиметься за рахунок розширення напрямку власного імпорту.

У 2025 році компанія продовжить активний розвиток продуктового напряму. У планах розширення мережі за рахунок відкриття нових магазинів у торгових центрах «Епіцентр» та збільшення присутності продуктових категорій у форматі «Епіцентр Express». У перспективі розглядають вихід в e-commerce і запуск доставки готових страв.

Група компаній «Епіцентр» розпочала розвиток продовольчих супермаркетів Food Market у форматі shop in shop (магазин в магазині) з широким асортиментом харчових продуктів та напоїв, а також власним виробництвом, у 2020 році. Перший Food Market запрацював в липні 2020 року у Бучі. Наразі мережа налічує 26 торгових об’єктів в різних регіонах України.

Джерело: RAU

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Спадкоємець м’ясного бізнесу продав компанію, й інвестує в лабораторне м’ясо

Дукчевіч розповідає, що його сім’я продала компанію у 2019 році, під час пандемії COVID-19. Покупцем виступила Entrepreneurial Equity Partners,...

Індонезійський стартап створив веганський чеддер — з картоплі та рису

Новий рослинний сир стартапу випускається у форматі шматків вагою 165 грамів, які можна нарізати та терти.Він розроблений аналогічно традиційному...

Інвестори вкладаються у ферментований білок. Кількість угод зросла на 40%

Водночас зниження середнього розміру угоди контрастує зі зростанням кількості інвестицій. У звітному періоді було укладено 268 угод, що на...

Відкрили найбільшу у світі фабрику для 3D-друку м’яса та риби

Нова фабрика під назвою “TASTE FACTORY” використовує власну розроблену технологію 3D Structuring, що дозволяє створювати продукти з рослинних інгредієнтів...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Яйця із дріжджів та молоко без корів: Стартапи отримали рекордні інвестиції на нову їжу

За перші шість місяців 2024 року їм вдалося залучити...

Вчені створили хліб з «невидимими волокнами», який покращує самопочуття

Так з’явився FiberX – функціональне волокно без смаку, яке...

Магія їжі майбутнього: вперше створили смузі зі шпинату, авокадо та яєчного білку, який виробляють мікроби

Новий коктейль під назвою Pineapple Greens Protein містить біоідентичний...

Симнель, кулуракія і мяммі — традиційні великодні страви з усього світу

Воно асоціюється зі світлим святом відродження, прощення, миру. Саме...

Стартап отримав 3 млн євро на створення грудного молока з клітин молочних залоз

Спочатку Nūmi планує подати заявку на дозвіл регулювальних органів...

Вибір редактора
В продовження теми