Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

У Києві 22 і 23 березня відбудеться фестиваль True&Local #13 — яскраве свято локальної гастрономії, музики й традицій

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.

Весняний настрій на фестивалі створюватиме фольклорний гурт «ЩукаРиба»з автентичними гаївками, якими наші предки зустрічали весну. 

Організатори фестивалю — проєкт підтримки та розвитку українських фермерів і крафтових виробників «Лавка Традицій» від «Сільпо». 

На фудмаркеті свої продукти представлять 52 крафтових виробників і фермерів із різних куточків України. Сири й витримане м’ясо, сезонні медові десерти, фермерські соуси й напої, веганські альтернативи та ще багато цікавого і смачного. На продукцію діятимуть знижки до 25%.

Під час лекторію експерти розкриють секрети фермерських ремесел і гастрономічних традицій. Гості зможуть почути історії про витримані сири, українську сіль, локальні соуси, а також відвідати інтерактивну лекцію від проєкту «Спільний Спадок». А ще на фестивалі відбудуться творчі майстер-класи для дорослих і дітей, натхненні мотивами весни, кохання та родинних традицій.

Прихопити додому частинку весни можна буде на квітковому pop-up, де фермери представлять сезонні букети та композиції.

Родзинкою заходу стане виставка землі з різних регіонів України, де гості побачать старовинні знаряддя праці та різноманітну розсаду.

На гостей чекатимуть станція з напоями від Feelltrd, комфортні зони відпочинку й фотозони, оформлені у ніжних весняних кольорах. Крім того, тут можна буде продегустувати особливі сезонні страви та напої, як-от жайворонки й кіш із кропиви, а також авторський березовий квас від Beermaster Brewery.

Коли: 22–23 березня 2025 року 

Де: ТРЦ Respublika Park, супермаркет «Сільпо» (Київ, вул. Кільцева, 1) 

Вхід: вільний 

Нагадаємо, що у 2024 році Fozzy Group запустила понад 660 нових позицій під власними торговими марками. (ВТМ). Це дозволило розширити асортимент ВТМ на 9,6% у порівнянні з минулим роком. Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна придбати у мережі супермаркетів «Сільпо».

Джерело: пресслужба «Сільпо»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Співзасновник Beyond Meat першим випустив рослинний напій для людей за 50

Напій пропонується під брендом Perennial та містить 140 Ккал на порцію.Тейлор запустив продукт разом з Сарою Бонем, вченою у...

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої води без цукру та з нульовою калорійністю.  Fresca Mixed матиме широкий...

Свіжий бульйон у будь-якій точці світу: Unilever тестує «подорожуючі фабрики»

Компанія Unilever розпочала тестування портативних «подорожуючих фабрик». Нині одна з таких виготовляє рідкий бульйон у Вагенінгені (Нідерланди). Якщо все...

Робот-ресторан, який готує 400 страв з макаронів за годину, отримав мільйонні інвестиції

Нове фінансування є наступним раундом залучення інвестицій після отримання паризьким стартапом 1 млн євро у 2019 році.Робот Cala —...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Із японського сорго створили стейк, «кращий за м’ясо». Розповідаємо, чим

Основою продукту стало японське сорго (такібі), що вирощується в...

Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від...

Nestlé об’єдналася з Future Meat Technologies для розробки продуктів з лабораторного м’яса

Компанія Future Meat Technologies базується в Ізраїлі, минулого місяця...

Молочага — з гриба-паразита створили новий вид рослинного молока, яке захищає від стресу

Черговим фісташковим чи ячмінним «молоком» уже нікого не здивуєш,...

Поляки розробили наклейки, які подовжують термін зберігання грибів

Формат наклейки – простий у використанні, говорить Тім Малефіт,...

Вибір редактора
В продовження теми