Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

У Києві 22 і 23 березня відбудеться фестиваль True&Local #13 — яскраве свято локальної гастрономії, музики й традицій

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.

Весняний настрій на фестивалі створюватиме фольклорний гурт «ЩукаРиба»з автентичними гаївками, якими наші предки зустрічали весну. 

Організатори фестивалю — проєкт підтримки та розвитку українських фермерів і крафтових виробників «Лавка Традицій» від «Сільпо». 

На фудмаркеті свої продукти представлять 52 крафтових виробників і фермерів із різних куточків України. Сири й витримане м’ясо, сезонні медові десерти, фермерські соуси й напої, веганські альтернативи та ще багато цікавого і смачного. На продукцію діятимуть знижки до 25%.

Під час лекторію експерти розкриють секрети фермерських ремесел і гастрономічних традицій. Гості зможуть почути історії про витримані сири, українську сіль, локальні соуси, а також відвідати інтерактивну лекцію від проєкту «Спільний Спадок». А ще на фестивалі відбудуться творчі майстер-класи для дорослих і дітей, натхненні мотивами весни, кохання та родинних традицій.

Прихопити додому частинку весни можна буде на квітковому pop-up, де фермери представлять сезонні букети та композиції.

Родзинкою заходу стане виставка землі з різних регіонів України, де гості побачать старовинні знаряддя праці та різноманітну розсаду.

На гостей чекатимуть станція з напоями від Feelltrd, комфортні зони відпочинку й фотозони, оформлені у ніжних весняних кольорах. Крім того, тут можна буде продегустувати особливі сезонні страви та напої, як-от жайворонки й кіш із кропиви, а також авторський березовий квас від Beermaster Brewery.

Коли: 22–23 березня 2025 року 

Де: ТРЦ Respublika Park, супермаркет «Сільпо» (Київ, вул. Кільцева, 1) 

Вхід: вільний 

Нагадаємо, що у 2024 році Fozzy Group запустила понад 660 нових позицій під власними торговими марками. (ВТМ). Це дозволило розширити асортимент ВТМ на 9,6% у порівнянні з минулим роком. Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна придбати у мережі супермаркетів «Сільпо».

Джерело: пресслужба «Сільпо»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Air Co. Екологічна горілка з двох інгредієнтів: вуглекислого газу і води

За словами одного із засновників стартапа Грегорі Костянтина, при виробництві кожної пляшки горілки Air Co., з атмосфери поглинається стільки...

Технологічний стартап з доставки їжі залучив півмільярда доларів інвестицій

Як повідомив Мікі Куусі, генеральний директор та співзасновник компанії, кошти будуть інвестовані у співробітників, технології та ринки присутності.Wolt ще...

На полицях супермаркетів з’являється чорна та червона ікра із водоростей

Голландський виробник Cavinoir створив два таких продукти на рослинній основі: блискучу ікру чорного кольору та ікру в стилі локса...

Виробники кольорових веганських котлет створили солодкий бургер для сніданку

Американська компанія Actual Veggies розробила солодкий бургер для сніданку з бананом, чорницями та асаї, щоб «розпочати день у більш...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Nestlé та Starbucks розлили каву у пляшки, щоб вийти на нові ринки

«Завдяки нашим планам розширення кави RTD, Nestlé продовжуватиме розвивати...

Мікрогель робить рослинне м’ясо соковитішим без додавання жиру

Метод передбачає створення крихітних гелеподібних частинок із рослинних білків...

На Черкащині печуть спельтовий хліб за 700-літнім рецептом

Старовинний хліб випікається на хмелевій заквасці з додаванням місцевого...

Посміхніться і скажіть «Cheese»: американці розробили сир з коноплею

Американський стартап Grounded Foods, заснований у 2019 р., створив...

Зірка «Гри престолів» разом з французьким брендом випустила шкіряні сумки з відходів яблук

Англійська акторка Мейсі Вільямс, відома завдяки своїй ролі Ар’ї...

Вибір редактора
В продовження теми