Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

У Києві 22 і 23 березня відбудеться фестиваль True&Local #13 — яскраве свято локальної гастрономії, музики й традицій

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.

Весняний настрій на фестивалі створюватиме фольклорний гурт «ЩукаРиба»з автентичними гаївками, якими наші предки зустрічали весну. 

Організатори фестивалю — проєкт підтримки та розвитку українських фермерів і крафтових виробників «Лавка Традицій» від «Сільпо». 

На фудмаркеті свої продукти представлять 52 крафтових виробників і фермерів із різних куточків України. Сири й витримане м’ясо, сезонні медові десерти, фермерські соуси й напої, веганські альтернативи та ще багато цікавого і смачного. На продукцію діятимуть знижки до 25%.

Під час лекторію експерти розкриють секрети фермерських ремесел і гастрономічних традицій. Гості зможуть почути історії про витримані сири, українську сіль, локальні соуси, а також відвідати інтерактивну лекцію від проєкту «Спільний Спадок». А ще на фестивалі відбудуться творчі майстер-класи для дорослих і дітей, натхненні мотивами весни, кохання та родинних традицій.

Прихопити додому частинку весни можна буде на квітковому pop-up, де фермери представлять сезонні букети та композиції.

Родзинкою заходу стане виставка землі з різних регіонів України, де гості побачать старовинні знаряддя праці та різноманітну розсаду.

На гостей чекатимуть станція з напоями від Feelltrd, комфортні зони відпочинку й фотозони, оформлені у ніжних весняних кольорах. Крім того, тут можна буде продегустувати особливі сезонні страви та напої, як-от жайворонки й кіш із кропиви, а також авторський березовий квас від Beermaster Brewery.

Коли: 22–23 березня 2025 року 

Де: ТРЦ Respublika Park, супермаркет «Сільпо» (Київ, вул. Кільцева, 1) 

Вхід: вільний 

Нагадаємо, що у 2024 році Fozzy Group запустила понад 660 нових позицій під власними торговими марками. (ВТМ). Це дозволило розширити асортимент ВТМ на 9,6% у порівнянні з минулим роком. Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна придбати у мережі супермаркетів «Сільпо».

Джерело: пресслужба «Сільпо»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Творець першого в світі молочного протеїну без тварин вийде на ринок спортивного харчування

Нова лінійка Mooless має в основі молекулярно ідентичний звичайній сироватці протеїн від Perfect Day.Його виготовляють шляхом точної ферментації, забезпечуючи...

Чайний гриб та віскі — мрія пострадянських бебі-бумерів стала реальністю

«Чайна індустрія стрімко розвивається, і росте швидше ніж кава, особливо серед молоді. Люди намагаються більше вивчати різні чаї та...

Українська миля. Вітчизняна компанія створила концепт робота-кур’єра

Mebius — нова розробка української компанії. Являє собою робота постачальника з автоматизованим керуванням, створена для забезпечення швидкої та зручної...

На створення окремого інституту по вивченню кліткового м’яса виділили 10 мільйонів доларів

Ця фінансування є частиною інвестиції у $146 млн, які Міністерство сільського господарства США (USDA) роздає за програмою створення стійких...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

Може вас зацікавити

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже...

Нідерландський стартап створює протеїн із стебел помідорів та трави

Grassa отримала фінансування в рамках участі у змаганні для...

DaVinci Kitchen будує роботизований паста-кіоск

Індустрія робототехніки активно заходить в сферу ресторанного бізнесу. Мінімізація...

Куряча сенсація: чим здивує новий бренд МХП «Супер Філео»?

Потужно працювати, щоб підтримувати економіку країни та годувати людей...

Французька роботизована їдальня створює кілька сотен страв на двох квадратних метрах

Заснований у 2020 році, стартап використовує залучений капітал для...

Вибір редактора
В продовження теми