Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

FoodBev Media оголосило фіналістів World Food Innovation Awards 2025, міжнародної нагороди, яка щороку відзначає найяскравіші інновації та досягнення у світовій харчовій індустрії

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з найбільших молочних компаній у світі: Arla, Yili Group, Mengniu, та іншими.

«Для мене це не просто шорт-лист, а підтвердження того, що уся наша команда створює інновації світового рівня. Наші густі кефіри та білі йогурти, стали візитівкою бренду і завоювали довіру споживачів, а йогурт&соус – показує нашу здатність до новаторства. Я щиро вірю, що кожен продукт, який виготовляє Молокія заслуговує на світове визнання», — зазначила Тетяна Коровіна, директорка з маркетингу Молокія.

Журі World Food Innovation Awards 2025 складається з провідних фахівців харчової промисловості, продуктових інновацій та маркетингу. Команда суддів об’єктивно оцінює учасників, відзначаючи лише найбільш перспективні та революційні ідеї, що визначають майбутнє індустрії. Переможців оголосять 17 березня на виставці The International Food & Drink Event (IFE) у Лондоні.

Довідка

Молокія — українська сімейна компанія, що займається виробництвом і продажем молочних продуктів, асортимент налічує більше 80 позицій. Місія компанії, максимально зберегти корисні властивості молока у продуктах і забезпечити здорове майбутнє для кожного українця. Молокія постачає продукцію для ритейлу, має 11 власних філій та роздрібні магазини, широку дистриб’юторську мережу і робить постійні поставки для сегменту HoReCa. Цього року компанії виповнюється 26 років.

Йогурт&соус Молокія — це здорова альтернатива традиційним соусам, виготовлені на основі білого йогурту, ідеально підходять як готове рішення для улюблених страв: овочів на грилі, картоплі, сендвічів, м’яса, шаурми, бургерів. Продукт представлений двома смаками «томат-базилік» та «огірок-кріп» і доступний у продажі у роздрібі та ритейлі.

Нагадаємо, що компанія «Молокія» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

World Food Innovation Awards — це глобальна нагорода, яка щороку відзначає інновації та досягнення в галузі харчових продуктів і напоїв. Щороку премія збирає найкращі продукти та ідеї, які змінюють галузь. Організатором нагороди є видання FoodBev Media. Цього року World Food Innovation Awards стала найбільшою за всю історію — до шорт-листа увійшло понад 100 компаній, що представляють 24 категорії з усього світу.

Джерело: компанія «Молокія»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

IKEA інвестує мільйони у виробництво морепродуктів із рослин

Загальна сума інвестицій у компанію тепер становить $18 млн. Серед основних інвесторів останнього раунду фінансування – глобальні гравці Inter IKEA...

Borys Shestopalov, HD Group, GFS Shareholder, On National Accelerator to Make Ukraine a Major Player in Global Food Market

Boris Shestopalov is a foodtech evangelist. He represents the generation of business people who create new meanings in seemingly...

У Нідерландах за допомогою мікробів створили замінник риби та м’яса

Білковий продукт може бути отриманий з маніоки, кукурудзи, картоплі, цукрового очерету та навіть буряка.Багатий на протеїн Fermotein виготовляється методом...

У легендарному британському стейк-хаусі подають стейки, надруковані на 3D-принтері

Запуск відбувся завдяки численним запитам клієнтів, що дотримуються рослинної дієти, пояснює шеф-кухар.«Коли я вперше скуштував Redefine Meat, був вражений»,...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Crackd оголосив про старт продажів яєць на рослинній основі

Бренд Crackd анонсував появу на полицях супермаркетів Великобританії 100%...

Японка та американець створили молоко із кабачка — з вітаміном С та залізом

На сьогодні вже нікого не здивуєш мигдальним, вівсяним чи...

Індонезійська компанія розробила стейк з шиїтаке та водоростей за $5

Стейки без м’яса готуються шляхом поєднання соєвого білка, грибів...

Штучний інтелект допоможе відновити рецепт з минулого століття

Коли досвідченому підприємцю та засновнику стартапу Ювалю Кляйну було...

Українські виробники морозива та соків прямого віджиму випустили інноваційне морозиво

Galicia «яблуко-груша» має приємний фруктовий смак та аромат, який...

Вибір редактора
В продовження теми