Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

FoodBev Media оголосило фіналістів World Food Innovation Awards 2025, міжнародної нагороди, яка щороку відзначає найяскравіші інновації та досягнення у світовій харчовій індустрії

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з найбільших молочних компаній у світі: Arla, Yili Group, Mengniu, та іншими.

«Для мене це не просто шорт-лист, а підтвердження того, що уся наша команда створює інновації світового рівня. Наші густі кефіри та білі йогурти, стали візитівкою бренду і завоювали довіру споживачів, а йогурт&соус – показує нашу здатність до новаторства. Я щиро вірю, що кожен продукт, який виготовляє Молокія заслуговує на світове визнання», — зазначила Тетяна Коровіна, директорка з маркетингу Молокія.

Журі World Food Innovation Awards 2025 складається з провідних фахівців харчової промисловості, продуктових інновацій та маркетингу. Команда суддів об’єктивно оцінює учасників, відзначаючи лише найбільш перспективні та революційні ідеї, що визначають майбутнє індустрії. Переможців оголосять 17 березня на виставці The International Food & Drink Event (IFE) у Лондоні.

Довідка

Молокія — українська сімейна компанія, що займається виробництвом і продажем молочних продуктів, асортимент налічує більше 80 позицій. Місія компанії, максимально зберегти корисні властивості молока у продуктах і забезпечити здорове майбутнє для кожного українця. Молокія постачає продукцію для ритейлу, має 11 власних філій та роздрібні магазини, широку дистриб’юторську мережу і робить постійні поставки для сегменту HoReCa. Цього року компанії виповнюється 26 років.

Йогурт&соус Молокія — це здорова альтернатива традиційним соусам, виготовлені на основі білого йогурту, ідеально підходять як готове рішення для улюблених страв: овочів на грилі, картоплі, сендвічів, м’яса, шаурми, бургерів. Продукт представлений двома смаками «томат-базилік» та «огірок-кріп» і доступний у продажі у роздрібі та ритейлі.

Нагадаємо, що компанія «Молокія» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

World Food Innovation Awards — це глобальна нагорода, яка щороку відзначає інновації та досягнення в галузі харчових продуктів і напоїв. Щороку премія збирає найкращі продукти та ідеї, які змінюють галузь. Організатором нагороди є видання FoodBev Media. Цього року World Food Innovation Awards стала найбільшою за всю історію — до шорт-листа увійшло понад 100 компаній, що представляють 24 категорії з усього світу.

Джерело: компанія «Молокія»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вчені виявили гриби, які знищують токсини у сидрі та варенні

Патулін (C7H6O4) — це шкідливий мікотоксин. Його продукують гриби, які зустрічаються в пошкоджених фруктах (яблука, груші, виноград тощо).Це відкриття...

Пиво зі смаком пончиків, ванілі та піци — харчові гіганти шукають унікальні смаки

Обмежена серія пива, відома під назвою Project Happy Hole-idayz, виготовляється з додаванням одного фунта пончиків Sheetz Shweetz Glazed Vanilla...

Волонтерка з Рахова створює преміальний шоколад з українською бринзою

Згідно з повідомленням міської ради Рахова на сторінці у Facebook, шоколадні вироби волонтерка виготовляє з високоякісного бельгійського шоколаду, поєднаного...

Сухі енергетики випустила компанія, створена на честь шерпа, що покорив Джомолунгму

Нова позиція TENZING — енергетичні напої у вигляді порошків, розфасованих у пакетики.Кожен пакетик містить вдвічі більше функціональних інгредієнтів, ніж...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

У Гонконзі з’явилася перша кулінарна академія для гуру веганської кухні

Нова кулінарна школа відкрита у співпраці з гігантом сектору...

ТОП-33 цікавих фактів про харчові продукти

Фісташки – це фрукти Саме так, фрукти, а не горіхи....

Виробник крекерів із цвіркунів запускає франчайзинг. Вхід у бізнес – 300 тис. євро

Вхід у новий бізнес коштуватиме 300 тис. євро За ці...

Український виробник Collar зайшов у одну з найбільших мереж зоомагазинів США

На початку 2025 року найбільша мережа зоомагазинів у США...

Найбільший виробник канабісу в Ізраїлі розробив харчові добавки з коноплею та грибами. «Веселий перекус».

Спільне пілотне виробництво включатиме дослідницькі групи компаній, які разом...

Вибір редактора
В продовження теми