Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Мережа ресторанів швидкого обслуговування McDonald’s Україна за підсумками 2024 року обслугувала 103 млн клієнтів, що на 16% більше, ніж у 2023 році

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн.

Завдяки чіткій стратегії розвитку та адаптації до нових реалій рівень задоволеності клієнтів стабільно зростає. Якщо у 2021 році він складав 89%, то у 2024 році цей показник досяг 96,7%, повідомляє Інтерфакс Україна.

До того ж, на початку 2025 року мережа McDonald’s Україна підвищила заробітну плату співробітникам ресторанів у середньому на 15% та розширила програму підтримки для працівників, які постраждали від війни, а також сімей загиблих колег.

McDonald’s Україна, де нині працює близько 10 000 осіб, повертається до довоєнних показників зайнятості. Компанія щороку збільшує заробітну плату, надає щомісячні бонуси за особистий внесок і річні бонуси за підсумками роботи ресторану.

Крім того, McDonald’s продовжує зберігати середній заробіток мобілізованим співробітникам, яких у мережі близько 400 осіб.

Компанія наголошує, що безпека людей залишається головним пріоритетом. Тому під час повітряних тривог співробітники обов’язково перебувають в укриттях і отримують повну зарплатню, попри простій ресторанів.

Фінансова допомога надається у разі травмування, пошкодження житла, а також сім’ям загиблих, зокрема під час служби у ЗСУ.

У 2024 році компанія впровадила:

  • Додаткові відпустки для волонтерської діяльності.
  • Дні відпочинку на народження дитини та реєстрацію шлюбу.
  • Безкоштовні сесії з психологами на платформі Hedepy, якими вже скористалися понад 850 співробітників.

McDonald’s Україна планує посилювати підтримку ментального здоров’я співробітників у 2025 році.

У 2023 році McDonald’s Україна став найбільшим платником податків у ресторанній сфері, сплативши 1,3 млрд грн. У 2024 році компанія подвоїла цю суму, перерахувавши до бюджету понад 2,6 млрд грн.

Перший ресторан McDonald’s в Україні відкрився 24 травня 1997 року в Києві. Станом на 2024 рік у країні працює 109 ресторанів у 36 містах, проте ще 15 закладів залишаються зачиненими з міркувань безпеки.

Нагадаємо, що у листопаді 2024 року McDonald’s реконструював свій найбільший ресторан в Україні. Тепер він з ліфтом. Оновлений заклад відкрили на Вокзальній площі в Києві після 5-місячної перерви.

McDonald’s Україна продовжує адаптуватися до умов, розширювати мережу та впроваджувати нові підходи до обслуговування клієнтів, що сприяє подальшому зростанню популярності бренду в країні.

Джерело: Інтерфакс Україна

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Що таке крафт? Чому варто обирати крафтові продукти?

Усі ми чули слово “крафтовий” – це може відноситися як до продуктів харчування, напоїв (крафтове пиво, наприклад, або крафтова...

Стартап отримав 6 млн євро на завод, який вироблятиме харчову олію із тирси

Інвесторами стали Voima Ventures, 2C Ventures, Nordic Foodtech VC, а також фонд SmartCap Green Fund, підтриманий Естонією та ЄС.Äio...

Стартап придумав, як добувати найдорожчий інгредієнт для лабораторного мяса без забою корів

Продукт доступний у сегменті B2B для продажу компаніям, які вирощують культивоване м’ясо. у разі зростання сприйняття споживачами ринок культивованого м’яса...

Жуй кунжут. Штучний інтелект вирощує «смарт-кунжут» з підвищеним вмістом білку

«Ми розпочали селекцію «смарт-кунжуту» в 2014 році, а вже 2019-го випустили наші перші комерційні сорти кунжуту без ГМО», —...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Суперпродукт майбутнього: із ряски роблять зелену ікру та збираються вирощувати на Марсі

Ряска (лемна, водяна сочевиця, або інколи навіть “зелена ікра”)...

Олія з лабораторії містить вдесятеро менше «поганих жирів», ніж авокадо

Засновник Zero Acre Farms — підприємець Джефф Ноббс, який...

Каліфорнійська паста з ізюму замінить яйця, масло та цукор у випічці майбутнього

Зі слів Тіма Кенні, віце-президента з маркетингу KRMB, ізюм...

МХП запускає проєкт з організації харчування для інших компаній

Як компанія з потужним кулінарним виробництвом, багаторічною експертизою у...

Ikea тестуватиме потенційних працівників веганськими фрикадельками з-під 3D-принтера

Компанія прагне стати максимально екологічною, і відноситься до цього...

Вибір редактора
В продовження теми