«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Група компаній «Молочний альянс» запускає нову серію молочних продуктів ТМ «Яготинське» у співпраці з всесвітньо відомим брендом «Смурфи» (The Smurfs). Нова лінійка включає йогурти та молочні коктейлі, спеціально розроблені для дітей

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.

«Ми створили продукт, який приноситиме дітям радість і задоволення. Співпраця з брендом «Смурфи» дозволила нам поєднати високу якість молочних продуктів ТМ «Яготинське» з чарівним світом улюблених дитячих персонажів. Разом зі смурфами маленькі споживачі навчаються дружби, поваги, толерантності, командного духу», — відзначає Наталя Гринь, маркетинг-директор Групи компаній «Молочний альянс».

«Цей проєкт для нас є великим кроком у розвитку партнерства з брендами, які підтримують наші цінності та прагнення до здорового харчування. Ми раді, що бренд «Смурфи» допоможе зробити корисне харчування, до того ще й цікавим та радісним», — зауважила Олена Нехоца, CEO Art Nation Licensing, яка представляє бренд «Смурфи» (The Smurfs) в Україні.

Нові продукти розроблені з урахуванням потреб дитячого організму в кальції та корисних бактеріях. Зокрема, йогурти містять натуральні фруктові та ягідні наповнювачі й корисні пробіотики, які зміцнюють імунну систему дітей. Коктейлі, виготовлені з натурального молока, забезпечують організм дитини додатковим кальцієм для зміцнення кісток і зубів.

Лінійка йогуртів «Смурфи» має три різні смаки: з полуницею, з персиком, з манго та соком маракуйї. Молочні коктейлі представлені у трьох варіантах: вершковий пломбір, карамель, бабл-гам. Серія продукції «Смурфи» у пляшках вагою 185 грамів уже з’явилася на полицях магазинів.

Довідка про THE SMURFS™. Сині та милі, заввишки в три яблука, смурфики цінують командний дух, вірність, оптимізм, веселощі та повагу до довкілля. Їх може бути важко відрізнити спочатку, проте кожен смурф має свою особливість. Вони живуть у селі, в будинках у формі грибів, які сховані у серці чарівного лісу, куди мало хто наважується йти. Народжені в коміксі в 1958 року, маленькі сині персонажі Пейо поширюють щастя та розважають дітей і сім’ї протягом поколінь. Анімаційний серіал «Смурфи» (2021) транслюється по всьому світу на каналі Nickelodeon, на місцевих безкоштовних каналах і доступний на Netflix. Нещодавно був анонсований новий фільм про смурфиків, який продюсує та розповсюджує Paramount Pictures/Nickelodeon Animation, із Ріанною в ролі Смурфетки. Світова прем’єра фільму в кінотеатрах відбудеться в липні 2025 року.

Джерело: офіційний сайт ГК «Молочний альянс»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сільських жінок навчать створювати харчові стартапи та підтримають фінансово

Програма реалізується в партнерстві з Дніпропетровською обласною ГО «Сільськогосподарська консультаційна служба» та неурядовою організацією Socodevi, в рамках Проєкту розвитку...

IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine...

Baileys для веганів — на ринку з’явилися рослинні лікери

Oat Nog Liqueur (14% ABV) виготовлений із вівсяного молока та віскі з імбирними прянощами. Він повністю прийнятний для веганів,...

Розробники створили інноваційні продукти зі складових, які використовувалися в аюрведі

Веганські суміші Toodaloo не містять ГМО, глютену, молочних продуктів, рафінованого цукру та пальмової олії.«Я хотіла, щоб кожен смак відповідав...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

Може вас зацікавити

Перша у світі культивована риба сьогодні стала доступною для дегустації

Рибні тефтелі виготовлені шляхом поєднання культивованих морепродуктів Umami з...

Стартап створив перший ростер, який обсмажує каву радіохвилями

Кошти підуть на комерціалізацію розробки на ринку Північної Америки. CoffeeTech...

Pepsi вперше випустила лімітовану серію фірмових пончиків

Бокс включає в себе унікальний пончик Pepsi ColaCream Donut...

Британський сніданок: Клітинні сосиски з’являться у ресторанах через два роки

Засновники компанії — доктор Русс Такер та професор Кеті...

Варять, як пиво – інноваційне молоко з’явиться на полицях супермаркетів

Сума залишається нерозкритою, але відомо, що минулого року стартап...

Вибір редактора
В продовження теми