«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Група компаній «Молочний альянс» запускає нову серію молочних продуктів ТМ «Яготинське» у співпраці з всесвітньо відомим брендом «Смурфи» (The Smurfs). Нова лінійка включає йогурти та молочні коктейлі, спеціально розроблені для дітей

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.

«Ми створили продукт, який приноситиме дітям радість і задоволення. Співпраця з брендом «Смурфи» дозволила нам поєднати високу якість молочних продуктів ТМ «Яготинське» з чарівним світом улюблених дитячих персонажів. Разом зі смурфами маленькі споживачі навчаються дружби, поваги, толерантності, командного духу», — відзначає Наталя Гринь, маркетинг-директор Групи компаній «Молочний альянс».

«Цей проєкт для нас є великим кроком у розвитку партнерства з брендами, які підтримують наші цінності та прагнення до здорового харчування. Ми раді, що бренд «Смурфи» допоможе зробити корисне харчування, до того ще й цікавим та радісним», — зауважила Олена Нехоца, CEO Art Nation Licensing, яка представляє бренд «Смурфи» (The Smurfs) в Україні.

Нові продукти розроблені з урахуванням потреб дитячого організму в кальції та корисних бактеріях. Зокрема, йогурти містять натуральні фруктові та ягідні наповнювачі й корисні пробіотики, які зміцнюють імунну систему дітей. Коктейлі, виготовлені з натурального молока, забезпечують організм дитини додатковим кальцієм для зміцнення кісток і зубів.

Лінійка йогуртів «Смурфи» має три різні смаки: з полуницею, з персиком, з манго та соком маракуйї. Молочні коктейлі представлені у трьох варіантах: вершковий пломбір, карамель, бабл-гам. Серія продукції «Смурфи» у пляшках вагою 185 грамів уже з’явилася на полицях магазинів.

Довідка про THE SMURFS™. Сині та милі, заввишки в три яблука, смурфики цінують командний дух, вірність, оптимізм, веселощі та повагу до довкілля. Їх може бути важко відрізнити спочатку, проте кожен смурф має свою особливість. Вони живуть у селі, в будинках у формі грибів, які сховані у серці чарівного лісу, куди мало хто наважується йти. Народжені в коміксі в 1958 року, маленькі сині персонажі Пейо поширюють щастя та розважають дітей і сім’ї протягом поколінь. Анімаційний серіал «Смурфи» (2021) транслюється по всьому світу на каналі Nickelodeon, на місцевих безкоштовних каналах і доступний на Netflix. Нещодавно був анонсований новий фільм про смурфиків, який продюсує та розповсюджує Paramount Pictures/Nickelodeon Animation, із Ріанною в ролі Смурфетки. Світова прем’єра фільму в кінотеатрах відбудеться в липні 2025 року.

Джерело: офіційний сайт ГК «Молочний альянс»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із печінки гусей або качок, які піддавалися надмірному вигодовуванню шляхом введення...

Українські супермаркети почали продавати французький делікатес з новим смаком

Новинкою сезону стали фаршировані равлики з грибним соусом, які можна знайти у відділах "Лавка Традицій". Цей продукт пропонується для самостійного...

Німецькі вчені розробили шоколад із квашеного вівса та дріжджів

Planet A Foods заснували німецькі вчені – брат та сестра. Зараз доктор Максиміліан та доктор Сара Маркварт працюють над...

Ветеранська сокарня чавить сік, який можна зберігати рік без консервантів

Це сучасне виробництво працює за простим ефективним алгоритмом: спочатку фрукти миють та подрібнюють на спеціальному обладнанні, яке може обробляти...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Сироварня на вогні Formaggio olive робить винний сулугуні та сирні кейк-попси

Так з’явились інновіційні винний сулугуні та сирні кейк-попси Винний сулугуні...

Пол Маккартні допоміг зібрати виробнику веганської курятини рекордні $100 млн інвестицій

У раунді взяли участь вже існуючі інвестори та нові,...

Мережа київських ресторанів годує личинками, ферментованими бобами та палючим том-ямом

Так, у «В’єтнамському Привіті» можна спробувати ферментовані боби. У...

Швейцарці створили першу в світі кавомашину зі штучним інтелектом, яка заварює гарячу та холодну каву

Виробники кавомашин JURA запропонували інноваційне рішення, що подвоює асортимент...

Вчені перетворили звичайні гази на їжу, поживнішу за яловичину

Дослідники з Університету Тюбінгена в Німеччині розробили процес, у...

Вибір редактора
В продовження теми