«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Група компаній «Молочний альянс» запускає нову серію молочних продуктів ТМ «Яготинське» у співпраці з всесвітньо відомим брендом «Смурфи» (The Smurfs). Нова лінійка включає йогурти та молочні коктейлі, спеціально розроблені для дітей

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.

«Ми створили продукт, який приноситиме дітям радість і задоволення. Співпраця з брендом «Смурфи» дозволила нам поєднати високу якість молочних продуктів ТМ «Яготинське» з чарівним світом улюблених дитячих персонажів. Разом зі смурфами маленькі споживачі навчаються дружби, поваги, толерантності, командного духу», — відзначає Наталя Гринь, маркетинг-директор Групи компаній «Молочний альянс».

«Цей проєкт для нас є великим кроком у розвитку партнерства з брендами, які підтримують наші цінності та прагнення до здорового харчування. Ми раді, що бренд «Смурфи» допоможе зробити корисне харчування, до того ще й цікавим та радісним», — зауважила Олена Нехоца, CEO Art Nation Licensing, яка представляє бренд «Смурфи» (The Smurfs) в Україні.

Нові продукти розроблені з урахуванням потреб дитячого організму в кальції та корисних бактеріях. Зокрема, йогурти містять натуральні фруктові та ягідні наповнювачі й корисні пробіотики, які зміцнюють імунну систему дітей. Коктейлі, виготовлені з натурального молока, забезпечують організм дитини додатковим кальцієм для зміцнення кісток і зубів.

Лінійка йогуртів «Смурфи» має три різні смаки: з полуницею, з персиком, з манго та соком маракуйї. Молочні коктейлі представлені у трьох варіантах: вершковий пломбір, карамель, бабл-гам. Серія продукції «Смурфи» у пляшках вагою 185 грамів уже з’явилася на полицях магазинів.

Довідка про THE SMURFS™. Сині та милі, заввишки в три яблука, смурфики цінують командний дух, вірність, оптимізм, веселощі та повагу до довкілля. Їх може бути важко відрізнити спочатку, проте кожен смурф має свою особливість. Вони живуть у селі, в будинках у формі грибів, які сховані у серці чарівного лісу, куди мало хто наважується йти. Народжені в коміксі в 1958 року, маленькі сині персонажі Пейо поширюють щастя та розважають дітей і сім’ї протягом поколінь. Анімаційний серіал «Смурфи» (2021) транслюється по всьому світу на каналі Nickelodeon, на місцевих безкоштовних каналах і доступний на Netflix. Нещодавно був анонсований новий фільм про смурфиків, який продюсує та розповсюджує Paramount Pictures/Nickelodeon Animation, із Ріанною в ролі Смурфетки. Світова прем’єра фільму в кінотеатрах відбудеться в липні 2025 року.

Джерело: офіційний сайт ГК «Молочний альянс»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Вчені вперше надрукували товсте філе лабораторного окуня, на черзі – сліпі тести

Спочатку дослідники створювали тонкі скибочки сашимі, але завдяки подальшому розвитку технології їм вдалося виготовити філе завтовшки до шести сантиметрів. Філе...

Стартап розробив «смак» курки, що знижує вміст солі в супах та маринадах

Багатовидову лінію харчових добавок ProFlavor доповнила нова розробка пікантного курячого смаку С3307.Кім Петерсон, старший менеджер компанії, повідомила, що «смак»...

IDS Ukraine за підсумками 2024 року встановила новий рекорд зі сплати податків

Компанія IDS Ukraine, провідний український виробник бутильованої води ТМ «Моршинська», «Миргородська» та інших відомих брендів напоїв, підбила підсумки 2024...

Українська молочна компанія “Люстдорф” представила питну кашу

Як зазначають в компанії, аналогів новому продукту на ринку не існує. Він позиціонується як повноцінна їжа, яку не потрібно...

Українське крафтове пиво отримало нагороду World Beer Award

Два сорти пива від власної крафтової броварні «Сільпо» Beermaster Brewery здобули відзнаку World Beer Award в одразу двох категоріях:золото в...

Mars інвестує $2 млрд у виробництво в США

Нові інвестиції Mars спрямовані на зміцнення виробничої інфраструктури та впровадження інновацій у портфоліо з понад 40 брендів — від...

IDS Ukraine у І півріччі 2025 року сплатила на третину більше податків

За підсумками діяльності в першому півріччі 2025 року група IDS Ukraine та її ключові підприємства сплатили понад 492,6 млн...

HD-group випустила лінійку крафтових хлібів

Для випікання хліба в компанії використовують лише натуральні інгредієнти високої якості. Жодних штучних добавок, поліпшувачів борошна чи прискорювачів закваски....

Може вас зацікавити

Стартап змусив картоплю виробляти яйця. Підійдуть для випічки та морозива

PoLoPo прагне отримати регуляторне схвалення для технології, яка перетворює...

Рослинне м’ясо для собак — штучний інтелект створив принципово новий продукт

Компанія використає частину фінансування, щоб відкрити уже друге виробниче...

Служба доставки їжі DoorDash, з капіталізацією приблизно у $16 млрд подала заявку на IPO

Американська служба доставки їжі DoorDash планує вивести компанію на...

Нагетси з міцелію покращують здоров’я серця, містять клітковину і білок

У вересні Meati запустила новий вебмагазин, де вона пообіцяла...

Американці та китайці виготовили інноваційну олію з чайного насіння

Її отримують з насіння Camellia oleifera — квітучої рослини,...

Вибір редактора
В продовження теми