«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Група компаній «Молочний альянс» запускає нову серію молочних продуктів ТМ «Яготинське» у співпраці з всесвітньо відомим брендом «Смурфи» (The Smurfs). Нова лінійка включає йогурти та молочні коктейлі, спеціально розроблені для дітей

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.

«Ми створили продукт, який приноситиме дітям радість і задоволення. Співпраця з брендом «Смурфи» дозволила нам поєднати високу якість молочних продуктів ТМ «Яготинське» з чарівним світом улюблених дитячих персонажів. Разом зі смурфами маленькі споживачі навчаються дружби, поваги, толерантності, командного духу», — відзначає Наталя Гринь, маркетинг-директор Групи компаній «Молочний альянс».

«Цей проєкт для нас є великим кроком у розвитку партнерства з брендами, які підтримують наші цінності та прагнення до здорового харчування. Ми раді, що бренд «Смурфи» допоможе зробити корисне харчування, до того ще й цікавим та радісним», — зауважила Олена Нехоца, CEO Art Nation Licensing, яка представляє бренд «Смурфи» (The Smurfs) в Україні.

Нові продукти розроблені з урахуванням потреб дитячого організму в кальції та корисних бактеріях. Зокрема, йогурти містять натуральні фруктові та ягідні наповнювачі й корисні пробіотики, які зміцнюють імунну систему дітей. Коктейлі, виготовлені з натурального молока, забезпечують організм дитини додатковим кальцієм для зміцнення кісток і зубів.

Лінійка йогуртів «Смурфи» має три різні смаки: з полуницею, з персиком, з манго та соком маракуйї. Молочні коктейлі представлені у трьох варіантах: вершковий пломбір, карамель, бабл-гам. Серія продукції «Смурфи» у пляшках вагою 185 грамів уже з’явилася на полицях магазинів.

Довідка про THE SMURFS™. Сині та милі, заввишки в три яблука, смурфики цінують командний дух, вірність, оптимізм, веселощі та повагу до довкілля. Їх може бути важко відрізнити спочатку, проте кожен смурф має свою особливість. Вони живуть у селі, в будинках у формі грибів, які сховані у серці чарівного лісу, куди мало хто наважується йти. Народжені в коміксі в 1958 року, маленькі сині персонажі Пейо поширюють щастя та розважають дітей і сім’ї протягом поколінь. Анімаційний серіал «Смурфи» (2021) транслюється по всьому світу на каналі Nickelodeon, на місцевих безкоштовних каналах і доступний на Netflix. Нещодавно був анонсований новий фільм про смурфиків, який продюсує та розповсюджує Paramount Pictures/Nickelodeon Animation, із Ріанною в ролі Смурфетки. Світова прем’єра фільму в кінотеатрах відбудеться в липні 2025 року.

Джерело: офіційний сайт ГК «Молочний альянс»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Зри в корінь. Українці створили сканер продуктів на наявність шкідливих добавок

За допомогою камери користувач сканує штрихкод, система знаходить товар в базі даних, показує склад і оцінює загальну користь або...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і білий персик.Сай Чалуваді, віцепрезидент відділу досліджень і розробок Liquid IV,...

Вчені створили упаковку, яка змінює колір, коли псуються продукти

Упаковка виготовлена з перероблених відходів фруктів, таких як насіння авокадо, дуріана та джекфрута, що робить її екологічно безпечною та...

Харчбук — американці запустили соцмережу для «харчових» особистостей, яких відбирає комп’ютер

Ідея створити платформу вийшла з того, що багато людей живуть з обмеженнями в харчуванні або мають певні харчові вподобання.  Щоб...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Гастрономічний рекорд: у «Сільпо» спекли рекордний в Україні круасан

Рекордсмена створювали троє майстрів-пекарів протягом 8 годин. Рецепт і технологію відточували кілька тижнів. Вага гігантського круасана склала 5,6 кг...

Може вас зацікавити

Йогурт з кісточок абрикосів — інноваційний продукт нового року

Продукт має горіховий, вершковий смак та вже перевірений на...

Поляки розробили наклейки, які подовжують термін зберігання грибів

Формат наклейки – простий у використанні, говорить Тім Малефіт,...

Nestlé модернізує центр, де експерти дегустуватимуть інноваційну їжу для Азії

R&D-центр в Сінгапурі має стратегічне значення для компанії. Саме...

Лідер ринку спортивних напоїв створив вишневий сік, що відновлює м’язи

Продукт преміум-класу, концентрат Черибунді готується на основі терпкої вишні,...

Вибір редактора
В продовження теми