Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

У 2024 році Fozzy Group запустила понад 660 нових позицій під власними торговими марками. (ВТМ). Це дозволило розширити асортимент ВТМ на 9,6% у порівнянні з минулим роком

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна придбати у мережі супермаркетів «Сільпо». Власні торгові марки є у всіх категоріях, за винятком алкоголю, тютюнових виробів та товарів для саду і городу. У 2024 році 85% продажів припадало на продукти харчування, а 15% — на непродовольчі товари.

Серед минулорічних новинок, які особливо сподобалися відвідувачам, лінійка сухих сніданків «Премія» з хобі-монстриками. Малеча у захваті від смаку та веселих персонажів: Арті малює, Блогі веде блог, Спорті займається спортом, а Геймі перетворює любов до відеоігор на справжню кар’єру. Батьки ж цінують сніданки за зручність та швидкість приготування. А ще за мотивацію дітлахів розвиватися у своєму хобі. Популярність лінійки зростає, тому зовсім скоро у «Сільпо» з’явиться більше монстриків. 

Фото: пресслужба Fozzy Group

Ще один улюбленець бренд «Feels Good». У лінійці суперфуди та натуральні сухофрукти без цукру. Асортимент поповнили молочні продукти, створені за принципом корисності. З`явилися йогурти з пробіотиками, вітамінами і мінералами та безлактозна продукція. 

«Ми не зупиняємося та продовжуємо розширювати лінійку інноваційних молочних продуктів «Feels Good». Цього року на полицях вже з’явилося молоко, очищене за допомогою передової технології мікрофільтрації. У процесі використовується сучасна керамічна мембрана, яка фізично затримує більшість шкідливих бактерій. Це дає змогу застосовувати «лагідну пастеризацію» при температурі 72–75°С та зберегти натуральний смак молока», — розповів Віктор Володін, керівник департаменту продукції «Власна торгова марка».

Фото: пресслужба Fozzy Group

З’явилися йогурти з пробіотиками, вітамінами і мінералами та безлактозна продукція. 

Минулого року Fozzy Group також розширила співпрацю з новими постачальниками. Загальна кількість партнерів за 2024 рік зросла на 28% і перевищила дві сотні. Усі виробники пройшли перевірку якості продукції, стандартів виробництва та відповідності вимогам Fozzy Group. 

До речі, 95% усіх постачальників — українські виробники. Адже пріоритетом Fozzy Group є підтримка локального бізнесу та розвиток довгострокового партнерства. Для постачальників така співпраця — це стабільні замовлення та ефективне використання потужностей. Виробники отримують доступ до широкої аудиторії без необхідності вкладати гроші у рекламу, дизайн упаковки та маркетингові дослідження, що полегшує їхній вихід на ринок.

Нагадаємо, що кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи. Дизайн для лімітованої серії цукерок ручної роботи від «Сільпо» розробили художниці сестри Фельдман.

Джерело: Пресслужба Fozzy Group

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ну і нут: для веганів створили яйця із нуту, льону та картоплі

Новий продукт – Peggs – вона створила на своїй домашній кухні під час карантину в минулому році.Peggs має вигляд...

Британські розробники по QR-коду підкажуть, які продукти знищать цивілізацію

Foodsteps — перша британська технологічна компанія, яка надає інформацію про відстеження викидів вуглецю та розробила схему маркування екологічного впливу...

Кенійці випустили жувальну гумку з активованим вугіллям. Розробка тривала 2 роки

Kenafric розпочинав свою діяльність як взуттєвий бізнес, а наразі є одним з найбільших виробників та провідних експортерів кондитерських виробів,...

На перше лабораторне м’ясо в ресторані шикуються черги попри преміальні ціни

Культивовані м’ясні продукти обох компаній доступні лише у преміальному сегменті громадського харчування: культивована курка культивоване м'ясо– в Bar Crenn...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Може вас зацікавити

Стрес, ціни та блекаути змінили харчові звички половини українців – опитування

Ключовими факторами, що впливають на харчову поведінку українців, стали...

Next Egg: японці створили ідеальний веганський омлет за секретним рецептом.

Стартап поки що не розголошує всіх інгредієнтів, з яких...

Ветерани отримають відшкодування на власну справу. Профінансовано 160 заявок

Подавати заявки можуть ветерани, ветеранки, дружина, чоловік, батько, матір,...

Лабораторія «win-win» створила преміум-шоколад за допомогою бродіння

Замість какао-бобів засновники Food Labs підприємець Ахрум Пак та...

Новозеландці створили безалкогольні джин, віскі та ром — не дають сп’яніти, але настрій піднімають

У компанії стверджують, що їхній безалкогольний джин, ром і...

Вибір редактора
В продовження теми