Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

У 2024 році Fozzy Group запустила понад 660 нових позицій під власними торговими марками. (ВТМ). Це дозволило розширити асортимент ВТМ на 9,6% у порівнянні з минулим роком

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна придбати у мережі супермаркетів «Сільпо». Власні торгові марки є у всіх категоріях, за винятком алкоголю, тютюнових виробів та товарів для саду і городу. У 2024 році 85% продажів припадало на продукти харчування, а 15% — на непродовольчі товари.

Серед минулорічних новинок, які особливо сподобалися відвідувачам, лінійка сухих сніданків «Премія» з хобі-монстриками. Малеча у захваті від смаку та веселих персонажів: Арті малює, Блогі веде блог, Спорті займається спортом, а Геймі перетворює любов до відеоігор на справжню кар’єру. Батьки ж цінують сніданки за зручність та швидкість приготування. А ще за мотивацію дітлахів розвиватися у своєму хобі. Популярність лінійки зростає, тому зовсім скоро у «Сільпо» з’явиться більше монстриків. 

Фото: пресслужба Fozzy Group

Ще один улюбленець бренд «Feels Good». У лінійці суперфуди та натуральні сухофрукти без цукру. Асортимент поповнили молочні продукти, створені за принципом корисності. З`явилися йогурти з пробіотиками, вітамінами і мінералами та безлактозна продукція. 

«Ми не зупиняємося та продовжуємо розширювати лінійку інноваційних молочних продуктів «Feels Good». Цього року на полицях вже з’явилося молоко, очищене за допомогою передової технології мікрофільтрації. У процесі використовується сучасна керамічна мембрана, яка фізично затримує більшість шкідливих бактерій. Це дає змогу застосовувати «лагідну пастеризацію» при температурі 72–75°С та зберегти натуральний смак молока», — розповів Віктор Володін, керівник департаменту продукції «Власна торгова марка».

Фото: пресслужба Fozzy Group

З’явилися йогурти з пробіотиками, вітамінами і мінералами та безлактозна продукція. 

Минулого року Fozzy Group також розширила співпрацю з новими постачальниками. Загальна кількість партнерів за 2024 рік зросла на 28% і перевищила дві сотні. Усі виробники пройшли перевірку якості продукції, стандартів виробництва та відповідності вимогам Fozzy Group. 

До речі, 95% усіх постачальників — українські виробники. Адже пріоритетом Fozzy Group є підтримка локального бізнесу та розвиток довгострокового партнерства. Для постачальників така співпраця — це стабільні замовлення та ефективне використання потужностей. Виробники отримують доступ до широкої аудиторії без необхідності вкладати гроші у рекламу, дизайн упаковки та маркетингові дослідження, що полегшує їхній вихід на ринок.

Нагадаємо, що кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи. Дизайн для лімітованої серії цукерок ручної роботи від «Сільпо» розробили художниці сестри Фельдман.

Джерело: Пресслужба Fozzy Group

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стравою 2023 року стануть хліб та макарони зі знежирених домашніх цвіркунів

Держави-члени Європейського Союзу дали “зелене світло” проекту імплементаційних постанов від Євркомісії, спрямованих на дозвіл комерціалізації заморожених і ліофілізованих сумішей...

Не в сміття, а в хлам! У Швеції випустили горілку з харчових відходів

Компанія співпрацює з Coop — одним з найбільших шведських продуктових рітейлерів. Gotland отримує товари з терміном придатності, що закінчується,...

В Нідерландах новорічне пиво варять з ялинкових голок

В Нідерландах знайшли застосування ялинкам після новорічних свят. Місцева броварня Lowlander Beer розробила рецепт пива з хвої. Для виробництва...

Українці роблять унікальне вино за ритмами планет, з дикими дріжджами та характером ґрунту

Винороб та власник Biologist Ігор Петренко понад 4 роки займається вивченням біодинамічного підходу та має виноградники у Лісниках та...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Гастрономічний рекорд: у «Сільпо» спекли рекордний в Україні круасан

Рекордсмена створювали троє майстрів-пекарів протягом 8 годин. Рецепт і технологію відточували кілька тижнів. Вага гігантського круасана склала 5,6 кг...

Може вас зацікавити

Спадковий джелатер’є робить у Львові морозиво до картоплі фрі

Морозиво Ice Cream Shop постачають у понад 70 закладів,...

Жінки можуть отримати 40 тис. грн на створення нового бізнесу

Грантова програма організована завдяки проєкту «Посилення ґендерного реагування та...

Вчені створили упаковку, яка змінює колір, коли псуються продукти

Упаковка виготовлена з перероблених відходів фруктів, таких як насіння...

Британський сімейний стартап створив снодійне молоко. Пріоритетний ринок — Азія.

Функціональне молоко містить водний екстракт валеріани, який допомагає розслабитися...

Найкращі джерела кальцію: ТОП-10 продуктів для підтримки кісткової системи

Здоров'я кісткової системи – ключовий аспект людського благополуччя. Існує...

Вибір редактора
В продовження теми