Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Засновник Global Spirits Євген Черняк розпочав контрактне виробництво віскі в Канаді, інвестувавши $1,3 млн

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.

У портфелі Global Spirits вже є два види американського бурбону — Cumberland Falls і Bell Rock, які з часів пандемії COVID-19 виготовляються на контрактній основі в США. Новий проєкт із канадським віскі допоможе компанії зайти в сегмент доступного алкоголю, зазначає Черняк.

За даними Forbes, для виробництва обрано канадське сімейне підприємство Stillus Crafts Spirits. За процесом виготовлення першої партії стежать українські технологи. При цьому пляшки, етикетки та закупорка постачаються з України. Закупівля 10 млн пляшок дозволила отримати знижки на комплектуючі, що, навіть з урахуванням логістики, здешевлює виробництво порівняно з повним циклом у Канаді.

Підприємець планує встановити кінцеву ціну для українського ринку на 40% нижчу, ніж у таких відомих брендів, як ірландський Jameson чи канадський Crown Royal. Перша партія з 200 000 пляшок об’ємом 0,75 л має вирушити до України 1 листопада 2025 року, а потім — до Польщі, Румунії та Ізраїлю. Інвестиції в партію сягають 2 млн канадських доларів.

У разі успіху обсяги виробництва можуть зрости до 400 000 пляшок, але якщо попит виявиться недостатнім, виробництво можуть згорнути.

«Споживач не хоче експериментів – він хоче однаковий смак у кожному релізі, вважає Черняк. «Це те, що ми повинні гарантувати, якщо хочемо бути конкурентними з такими брендами, як Jameson, які забезпечують повторювану якість десятиліттями», – повідомив він виданню Forbes. 

Наразі канадське віскі займає менше 1% українського ринку віскі, де 97% складає імпортна продукція. Серед основних постачальників канадського віскі в Україну — Bayadera, ДДС+ та Бюро Вин. Вітчизняне виробництво представлено здебільшого односолодовим віскі від «Микулинецький Бровар» та Black Duck від дніпровської компанії «Стронгдрінк».

Черняк сподівається, що канадське віскі від Global Spirits займе гідне місце як на міжнародному, так і на українському ринках.

Global Spirits – один зі світових лідерів з виробництва алкоголю, найбільший в Європі міжнародний алкогольний холдинг. У структуру холдингу входять найбільші виробничі майданчики ЛГЗ «Хортиця» і «Одеський коньячний завод», оснащені високотехнологічним обладнанням від світових лідерів, а також дистрибуційна компанія «ГДК». Портфель холдингу включає горілчані, коньячні і винні бренди. Продукція Global Spirits експортується в більш ніж 87 країн світу. Центральний офіс знаходиться в Нью-Йорку (США). Власна дистрибуція на території 31-го штату Америки.


Джерело: Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Японський професор створив телеекран, що передає смак їжі, якщо його облизати

Пристрій під назвою Taste the TV (TTTV) використовує карусель із 10 ароматизаторів, які розпилюються в різних комбінаціях, щоб передати...

Чи є майбутнє в їжі майбутнього? Про перспективи функціональної та корисної їжі в Україні

Через повномасштабну війну сегмент корисної їжі та напоїв в Україні почав розвиватися швидше — візьмемо, до прикладу, одне з...

Травний тракт: як foodtech змінює гастрономічні звички і геополітику

Україна має маленький секрет. Звичним пафосним конструкцій типу «кращий чорнозем на планеті», «незаймана екологія» або «батьківщина органічного землеробства» залишилося...

Starbucks почав додавати у каву інноваційне молоко на основі грибів

Молоко без корів Perfect Day виготовляється на основі тих самих білків, що містяться в тваринному молоці, вирощених шляхом ферментації...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Інвестор шукає 10 стартапів для запуску молочного лабораторного інкубатора

Pascual Innoventures має на меті стати інвестором на початковій...

Вірусний апокаліпсис зумовив шалений ріст ринку альтернативного молока та м’яса

Про це йдеться у свіжому звіті, опублікованому провідною компанією...

Помідори та манго вкриють невидимою їстівною плівкою — замість пластикової упаковки

Біорозкладна емульсія на водній основі складається з натуральних харчових...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких...

Морозиво та маргарита одним натисканням кнопки – настільний гаджет отримав премію за інновації

CES 2021 – один з найбільш впливових технологічних заходів...

Вибір редактора
В продовження теми