«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Бренди «Молочного альянсу» змінили форму паковання своїх популярних продуктів для зручності споживачів та кращого зберігання

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та високу продуктивність розливу – вона дозволяє використати весь продукт, що є в упаковці, майже без залишків. Крім того, Tetra Gemina повністю придатна для вторинної переробки. Це інноваційна розробка світового лідера з харчового паковання – компанії Tetra Pak, яка є партнером групи компаній «Молочний альянс».

«Рівень очікувань споживачів постійно підвищується, і щоразу вони шукають щось нове. Це стосується не лише смаків, але й зовнішнього вигляду упаковки та її функціональності. Ми постійно стежимо за інноваціями і пропонуємо нашим споживачам справді унікальну, а головне – зручнішу упаковку», – зазначила Інна Іванова, директор зі стратегічного розвитку групи компаній «Молочний альянс».

Нове паковання має хороші бар’єрні властивості, що дозволяє тривалий час зберігати свіжість молока й вершків без використання консервантів та без холодильника.

Лінію з виробництва продукції в сучасній упаковці запустили на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей». Інвестиції у проєкт склали понад 210 мільйонів гривень.

Продукція в новому пакованні вже на полицях магазинів. Зокрема в ньому завод випускає продукцію ТМ «Яготинське»:

  • ультрапастеризоване  молоко з жирністю 2,6% та 3,2% (950 г)
  • ультрапастеризовані вершки з жирністю 10% і 15% (500 г)

та продукцію ТМ «Яготинське для дітей»:

  • ультрапастеризоване вітамінізоване молоко 2,5% і 3,2% (500 г, 950 г)
  • безлактозне ультрапастеризоване молоко жирністю 2,5% та 3,2% (950 г).

Нещодавно ТМ «Яготинське для дітей» оновила пакування дитячих йогуртів і кефіру – відтепер вони у легкій та безпечній для використання пластиковій пляшці.

Нагадаємо, що ГК «Молочний альянс» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Джерело: офіційний сайт ГК «Молочний альянс»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Колишній топ-менеджер Kraft Heinz створив веганське вершкове морозиво із вівса

До нової категорії OATSIDE увійшов через рік після отримання інвестицій в розмірі $65 млн. Морозиво випускається зі смаком шоколаду, печива...

Виробник вітамінів винайшов смужки, що позбавляють втоми та насичують організм «літнім вітаміном»

Невеликі розчинні смужки Sleep+ та D3 Sunshine Support призначені для покращення якості сну, загального самопочуття та імунітету відповідно.Хоча вітамін...

Лідери ринку виростили в лабораторії корм для котів, який робить їх розумнішими

У новому кормі виробники поєднали культивований червоний морський люціан (розробка Umami) і запатентований культивований інгредієнт Bmmune від Cult, який...

Українці роблять унікальні продукти із в’єтнамського органічного горіху

Сімейне виробництво заснувало подружжя веганів – Василь Трачук та Юлія Ворковенко. Василь, будучи технологом, розробив авторську рецептуру продуктів. Юлія...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

Може вас зацікавити

На честь винахідника штучного м’яса в США вперше приготували лабораторну курку

Історичний обід відбувся у ресторані China Chilcano на честь...

Інвестори вклали $5 млн у виробництво котлет із плодів хлібного дерева

Компанія, яка спеціалізується на виробництві м'ясних альтернатив на основі...

Львів’яни варять кабачкові цукати, які схожі на банан та диню

“За нашою традицією, це повністю натуральний продукт. Навіть у...

Румунська кінорежисерка збирає на Kickstarter інвестиції на чай із кукурудзи

Науковець-активіст, етнолог і кінорежисер із Румунії Вікторія Балтаг запустила...

У лабораторії вперше виростили цільні шматки м’яса з прошарками жиру

Вони використовують метод, завдяки якому в продукті міститься більше...

Вибір редактора
В продовження теми