Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. Як змінилася галузь?

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і особливостями внутрішнього споживання.

До 2015 року пиво було беззаперечним лідером, охоплюючи 90% ринку. Решта 10% припадала на інші категорії слабоалкогольних напоїв, які переважно споживали жінки та люди, що не віддають перевагу пиву.

Проте з 2015 року на ринку розпочався «сидровий бум». Такі нові продукти, як Apps та Garage, швидко завоювали популярність і зайняли 30–40% сегмента, потіснивши інші слабоалкогольні напої. Сьогодні основна конкуренція точиться між пивом і сидром, тоді як частка класичних слабоалкогольних напоїв продовжує зменшуватись.

Ринок слабоалкогольних напоїв в Україні контролюється двома основними компаніями:

  • ГК «Нові Продукти» – 66%
  • Оболонь – 33%

Воєнні дії суттєво позначилися на виробничих показниках. У березні 2022 року компанія «Оболонь» виробила лише 6,5% від обсягу аналогічного періоду 2021 року, однак уже у квітні почалося поступове відновлення. ГК «Нові Продукти» після тимчасового простою в березні 2022 року відновила випуск бутильованої води та енергетичних батончиків, а вже у квітні—травні повернулася до повноцінного виробництва слабоалкогольних напоїв.

Українські виробники активно виходять на міжнародні ринки, особливо в такі  країни як Грузія, Молдова та Вірменія. Наразі близько 3% слабоалкогольних напоїв експортується, і цей показник має потенціал до зростання.

Середня вартість продукції в сегменті становить приблизно 45 гривень. У конкурентній боротьбі «Оболонь» позиціонує свої товари як доступну альтернативу, зокрема, порівняно з брендами Bronx і Revo.

Нагадаємо, що в Україні зростає виробництво крафтового пива — в гру вступають ринкові гіганти. Як зазначають аналітики компанії Pro-Consulting, рівень конкуренції на ринку крафтового пива є вищим за середній, з високим ризиком виходу нових гравців та сильною внутрішньогалузевою конкуренцією.

Джерело: Pro-Consulting

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

“Розумна кухня” рахує калорії, білки, жири та вуглеводи під час приготування їжі

Versaware прагне зробити цей процес у рази простішим і точнішим за допомогою розумної кухонної системи, яка може оцінювати загальну...

Ланч із тирси. З відходів деревини створили високозасвоюваний білок

«Лігноцелюлозна біомаса є «недооціненим ресурсом» у плані досягнення продовольчої безпеки», — вважає Емілі Гленн, директорка з розвитку бізнесу Arbiom.За...

В Каліфорнії з водоростей створили яйця, які підвищують розумову та фізичну працездатність

Компанію заснував піонер рослинної їжі Брендан Бразер з метою створити найбільш екологічний спосіб виробництва білка, максимально насиченого поживними речовинами.Основним...

Безос і Гейтс інвестували мільйони в стартап, який за допомогою вулканічного мікроба виробляє м`ясо

Альтернативні молочні та м’ясні продукти з’являться на полицях уже в цьому році.Поки що Nature's Fynd будує фабрику площею 35...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Стартап отримав желатин без корів — допомогли мікроби

Традиційно желатин роблять із колагену корів чи свиней. Він...

Ізраїльський стартап отримав мільйонну угоду на 3D-друк риби

Steakholder Foods – член Глобального договору ООН. Її технологія...

Гастрономічний рекорд: у «Сільпо» спекли рекордний в Україні круасан

Рекордсмена створювали троє майстрів-пекарів протягом 8 годин. Рецепт і...

Щоб змінити смак віскі, рокери Metallica приставили до бочок сабвуфери

У Великобританії нещодавно запустили новий бренд міцних алкогольних напоїв,...

Pepsi поєднала кетчуп з колою, щоб створити ідеальну приправу для хот-догів

Pepsi Colachup (колачуп, що є поєднанням слів кола і...

Вибір редактора
В продовження теми