Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку слабоалкогольних напоїв в Україні. Як змінилася галузь?

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і особливостями внутрішнього споживання.

До 2015 року пиво було беззаперечним лідером, охоплюючи 90% ринку. Решта 10% припадала на інші категорії слабоалкогольних напоїв, які переважно споживали жінки та люди, що не віддають перевагу пиву.

Проте з 2015 року на ринку розпочався «сидровий бум». Такі нові продукти, як Apps та Garage, швидко завоювали популярність і зайняли 30–40% сегмента, потіснивши інші слабоалкогольні напої. Сьогодні основна конкуренція точиться між пивом і сидром, тоді як частка класичних слабоалкогольних напоїв продовжує зменшуватись.

Ринок слабоалкогольних напоїв в Україні контролюється двома основними компаніями:

  • ГК «Нові Продукти» – 66%
  • Оболонь – 33%

Воєнні дії суттєво позначилися на виробничих показниках. У березні 2022 року компанія «Оболонь» виробила лише 6,5% від обсягу аналогічного періоду 2021 року, однак уже у квітні почалося поступове відновлення. ГК «Нові Продукти» після тимчасового простою в березні 2022 року відновила випуск бутильованої води та енергетичних батончиків, а вже у квітні—травні повернулася до повноцінного виробництва слабоалкогольних напоїв.

Українські виробники активно виходять на міжнародні ринки, особливо в такі  країни як Грузія, Молдова та Вірменія. Наразі близько 3% слабоалкогольних напоїв експортується, і цей показник має потенціал до зростання.

Середня вартість продукції в сегменті становить приблизно 45 гривень. У конкурентній боротьбі «Оболонь» позиціонує свої товари як доступну альтернативу, зокрема, порівняно з брендами Bronx і Revo.

Нагадаємо, що в Україні зростає виробництво крафтового пива — в гру вступають ринкові гіганти. Як зазначають аналітики компанії Pro-Consulting, рівень конкуренції на ринку крафтового пива є вищим за середній, з високим ризиком виходу нових гравців та сильною внутрішньогалузевою конкуренцією.

Джерело: Pro-Consulting

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

З’являться перші молочні продукти на лабораторній сироватці, яка повністю ідентична коров’ячій

Daisy Lab налагодила повний виробничий процес — від мікробів до створення кінцевого продукту — порошку сироваткового протеїну. Продукт виготовляється ферментерах...

Продовольчий гігант: яскраві кольори та смаки зруйнують кордони на ринку їжі

Це – яскраві кольори, економічні пропозиції, цілісне самопочуття від споживання продуктів та місцеві смаки. Висновки об’єднали штучний інтелект з аналізом...

Японці випустили чай та каву, що борються з вісцеральним жиром

Функціональні оздоровчі напої Healthya представлені готовим до вживання чаєм та порошкоподібними чаєм зі смаком чорних соєвих бобів та кавою.Ці...

Філіппінський стартап створив холодильник з кокосового лушпиння

Інвестиційний раунд пройшов під керівництвом ADB Ventures та Katapault Ocean Fund. Фінансові деталі поки не розголошуються. Первісним наміром створення контейнерів...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Корінний бельгієць варить на Львівщині французький томет, який весь час перевертають для кращого смаку

Виробництво розташоване у екологічно чистій місцевості, а сама ферма...

Єдиний у світі продавець культивованого м’яса отримав $170 млн на розширення

Компанія спрямує інвестиції на збільшення потужностей виробництва та подальші...

Курка та риба з грибів — глобальний інкубатор “пригрів” у себе нові стартапи

Серед новачків на платформі — виробники першого в світі...

Швейцарські вчені виростили лабораторний шоколад у біореакторі

Вчені Цюріхського університету прикладних наук (ZHAW) створили шоколад, вирощений...

Найбільша сімейна агрокомпанія світу інвестує у рослинний 3D-бекон

Загалом ідеться про інвестиційний раунд у $2,5 млн. Яка...

Вибір редактора
В продовження теми