Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Дизайн для лімітованої серії цукерок ручної роботи від «Сільпо» розробили художниці сестри Фельдман

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки — сестри Мішель та Ніколь Фельдман. У лінійці представлені два набори: цукерки з бельгійського шоколаду з фруктовими, квітковими та горіховими нотками, а також класичні трюфелі у вишуканих поєднаннях смаків.

На створення дизайну художниць надихали живі квіти, які ростуть в Україні, фотографії квітів, а також стиль бренду «Сільпо».

«Ми хотіли, щоб квіти виглядали об’ємними, цілісними, ніби самі є цукерками», — розповідають сестри Фельдман.

Спочатку вони працювали над композицією та кольоровими рішеннями, а потім деталізували кожен елемент, щоб передати ефект руху, свіжості й ніжності.

Фото: Пресслужба «Сільпо»

«У нас є дуже багато різних стилів та напрямків творчості, у кожної — свої улюблені кольори та сюжети, але є окремий всесвіт, де ми перетинаємося. Можна сказати, що кожну роботу від проєкту «Сестри Фельдман» ми створюємо разом. Ми обговорюємо кожну деталь, особливо кольори. Не раз щодо відтінків були суперечки — але це найцікавіша частина роботи разом із кимось», — діляться процесом співтворчості ілюстраторки.

«Сільпо» вже багато років інтегрує мистецтво у свої простори та проєкти, щоб зробити його частиною повсякденного життя.

«Ми хотіли, щоб наші цукерки, які кондитери «Сільпо» створюють вручну, отримали візуальний стиль, що розкриває їхній характер. Завдяки сміливим і виразним ілюстраціям сестер Фельдман нам вдалося створити подвійне мистецтво — смаку й дизайну», — коментує Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».

Колекція вже доступна у магазинах мережі «Сільпо» і буде представлена лімітованим тиражем.

Джерело: Пресслужба «Сільпо»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Марсіанське меню. Українська компанія «варить» космічний борщ та сублімує йогурти

Космічні банани, космічний борщ та навіть омлет. І космос – це не тільки про смак, але й унікальну технологію...

McDonald’s починає розливати каву у багаторазові чашки. Вони проходитимуть три стадії очистки

Ініціатива гіганта фаст-фуду стартує з Англії. У шести філіях McDonald’s відвідувачам запропонують чашки, які можна використовувати безліч разів.Пілотне партнерство...

Американці випустили «протеїнову каву» у стіках — одна кава замінює яйце

Продукція Ultimate Paleo Protein виготовляється з гіпоалергенного та високоефективного порошку яловичого білка, котрий чудово засвоюється та є прекрасною альтернативою...

Інноваційна кавоварка працює на WI-FI та варить каву з повітря

Натомість Kara Pod використовує технологію, яка перетворює на питну воду вологість із повітря. Інноваційна кавоварка може виробляти майже галон (3,2...

«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.У компанії...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Може вас зацікавити

Вчені, яких підтримує бізнес-інкубатор Y Combinator, накачають лабораторного лосося колагеном для «справжності»

Оскільки колаген та м’язові волокна плавляться при різній температурі,...

Nestle випустила пляшки для води, які містять на 40% менше пластику

Компанія заявила, що її нові пляшки для природної мінеральної...

Олімпійський чемпіон створив біле пиво із бичачого колагену. Воно контролює вагу та відновлює м’язи

Формула Sportbier складається з води, солоду, хмелю, камеді акації,...

Вісім кавових гігантів збільшили закупівлі екологічної кави на 55%

В переліку тих, хто шукає альтернативу – JDE Peet’s,...

Glovo купує у Delivery Hero відразу три бренди в шести країнах

Вказані придбання обійдуться компанії в $208 млн. Угода є...

Вибір редактора
В продовження теми