Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Міжнародна науково-технологічна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience у партнерстві з GlobalGiving виділила грант проєкту «Обід без бід» Фонду «Життєлюб», який допомагає малозабезпеченим людям літнього віку у Києві

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам, які потребують підтримки.

За підтримки Corteva та GlobalGiving люди старшого віку, які через війну опинилися у складних економічних умовах, отримали продуктові набори тривалого зберігання. До їхнього складу увійшли крупи, макаронні вироби, рибні консерви, томатна паста, м’ясні консерви, олія, цукор, чай та інші необхідні продукти.

«Продуктові набори в зимовий період є не лише суттєвою допомогою перед святами, але й ознакою турботи та підтримки, якої зараз так потребують люди старшого віку. Крім того, отримуючи продуктовий набір, людина може спрямувати свої ресурси на купівлю ліків або оплату комунальних послуг, що значно покращує їхній добробут. Тому ми щиро вдячні Corteva та GlobalGiving за підтримку, яка зробила можливим реалізацію цього проєкту», – зазначила Олена Бондарева, керівниця проєкту «Обід без бід».

Фото: Corteva Agriscience

«Через війну, що триває, дедалі більше людей в Україні, зокрема найбільш уразливих категорій, опиняються у скруті й не можуть забезпечити себе найнеобхіднішим. Corteva, зосереджуючись на вирішенні питань продовольчої безпеки як у глобальному масштабі, так і на місцевому рівні, прагне допомагати тим, хто не здатен впоратися з труднощами самостійно. Як соціально відповідальна компанія, яка від самого початку війни припинила діяльність у рф та білорусі, Corteva вважає участь у таких проєктах важливим завданням, виконуючи своє призначення збагачувати життя тих, хто виробляє, і тих, хто споживає, забезпечуючи сталий розвиток майбутніх поколінь», – прокоментувала Анна Бабіч, керівниця корпоративних комунікацій Corteva Agriscience у Центральній та Східній Європі та Туреччині.

Про Corteva Agriscience

Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) — це глобальна, винятково сільськогосподарська компанія, яка поєднує провідні інновації в галузі, активну взаємодію з клієнтами та оперативне виконання, щоб вигідно надавати рішення для найактуальніших світових проблем сільського господарства. Corteva створює вигідні ринкові переваги завдяки своїй унікальній стратегії дистрибуції, а також збалансованому та глобально різноманітному поєднанню насіння, засобів захисту рослин, цифрових продуктів і послуг. Будучи представленою одними з найвідоміших брендів у сільському господарстві та маючи провідний у галузі портфель продуктів та технологій, що має значні можливості до зростання, компанія прагне максимізувати продуктивність для фермерів, одночасно співпрацюючи з зацікавленими сторонами в усій харчовій системі, виконуючи своє зобов’язання збагачувати життя тих, хто виробляє, та тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь. Більш детальну інформацію можна знайти на сайті http://www.corteva.com.ua

Джерело: Пресреліз Corteva Agriscience

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Попит на рослинне м’ясо настільки виріс, що основний інгредієнт подорожчав у 2 рази

Для порівняння, традиційне м’ясо свиней та ВРХ у США за рік додало в ціні 10%, курятина – 6%.Канада, найбільший...

Собаку з’їли: корейський стартап виростив яловичий стейк за ціною традиційного м’яса

FBS — це суміш, видобута з крові плодів, вирізаних із вагітних корів. Містить «коктейль із білків», що робить його...

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом на 2023 р.), то до 2030-го він сягне $4,08 млрд. Середньорічні...

Австралійці створили першу у світі веганську суміш для немовлят

Sprout Organic стверджує, що після п’яти років розробки високоякісних органічних інгредієнтів вони створили першу у світі суміш для немовлят,...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Divo Maslo давить у Запоріжжі унікальну олію за старовинною технологією

Засновники – Максим та Олена Линник – створювали преси...

Камон, хамон. Індичий мініхамон приваблює «зелених» туристів в українські села

Крафтовий продукт має унікальну рецептуру. Зокрема, його обвалюють у...

Сектор інноваційної їжі переповнений поглинаннями: тільки за січень – чотири великі угоди

Зокрема, американський бренд безмолочних кавових вершків Nutpods був придбаний...

Всесвітньо відомий виробник алкоголю продаватиме ром у форматі морозива

У результаті співпраці створено новий унікальний смак морозива —...

Трохи технологій і багато творчості: якими будуть успішні ресторани майбутнього

Мінімізація точок дотику у приміщенні між людьми вимагатиме трохи...

Вибір редактора
В продовження теми