Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Nestlé в Україні планує розширювати свою присутність у країні. Окрім інвестицій у комерційну діяльність, значні кошти підуть на покращення виробничих потужностей

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема у просування продукції в торговельних мережах. Також 1,5 млрд грн буде спрямовано на модернізацію виробничих потужностей для покращення якості продукції. Про це повідомив Алессандро Дзанеллі, СЕО Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі, передає «Інтерфакс- Україна».

Він зазначив, що у 2025 році категорія споживчих товарів продовжить зростати, однак бізнес зіткнеться зі значним тиском на маржу. «Не можна все перекладати тільки на споживачів, тому що інфляція в країні вже велика. Нам доведеться попрацювати, щоб створити правильний наратив про схему нашого бізнесу», – сказав Дзанеллі на заході Global Outlook Enduring Change!, організованому Європейською Бізнес Асоціацією.

Говорячи про Nestlé в Україні, Дзанеллі підтвердив наміри компанії розширювати свою присутність у країні. Окрім інвестицій у комерційну діяльність, значні кошти підуть на покращення виробничих потужностей.

СЕО також зазначив, що компанія вже пів року відкладає запуск нового заводу у Волинській області через постійні повітряні тривоги та нестачу робочої сили. Проте відкриття заводу заплановане на березень 2025 року.

До того ж, Дзанеллі наголосив на важливості діалогу між бізнесом та урядом, щоб забезпечити інвесторам розуміння перспектив їхніх вкладень. Майбутній завод Nestlé експортуватиме 85% продукції, що позитивно вплине на бюджет України та вихід компанії на європейські ринки.

Незважаючи на війну, український споживчий ринок продовжує розвиватися, особливо в сегменті товарів широкого вжитку. За словами Дзанеллі, ринок втратив 10 мільйонів споживачів, але тренди показують поляризацію попиту. Споживачі прагнуть більш швидких змін, і бізнес підлаштовується під цю тенденцію.

Нагадаємо, що Nestlé в Україні увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Довідка про компанію Nestlé

Nestlé — одна з найбільших компаній у світі у сфері виробництва харчових продуктів і напоїв, представлена у 187 країнах. Компанія пропонує широкий асортимент продукції для споживачів і домашніх тварин.

В Україні Nestlé працює з 1994 року. У 1998 році компанія придбала контрольний пакет акцій львівської кондитерської фабрики «Світоч», а з 2018 року володіє 100% акцій підприємства. У 2010 році Nestlé купила харківську компанію “Техноком”, виробника продукції під ТМ «Мівіна».

У Львові у 2012 році було створено Nestlé Business Service (NBS Europe) — один із семи глобальних сервісних центрів компанії, який обслуговує понад 40 країн.

Основні напрямки діяльності Nestlé в Україні: кава, напої, кондитерські вироби, кулінарія (соуси, спеції, супи, продукти швидкого приготування), дитяче харчування, готові сніданки та корми для тварин.

Джерело: ІА «Інтерфакс-Україна»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Тернопільський бренд створює “живу” пасту з чорнилами каракатиці

Для виробництва пасти підприємство використовує фермерські яйця та борошно грубого помолу Semola di grano duro. Його структура нагадує манку,...

Розробник їстівної упаковки з водоростей зібрав $13 млн, щоб вивести її на ринок

Стартап із Великобританії Notpla зібрав 10 млн фунтів стерлінгів (приблизно $13,3 млн) у рамках серії А на комерціалізацію свого...

Німці відкрили центр надсучасних технологій для створення веганських сосисок

Приводом для цього став зростаючий попит з боку виробників харчових продуктів, зазначають у компанії.Ще весною 2021 року KaTech був...

Геніальність чи злочин проти їжі: споживачі реагують на запуск питного майонезу

Незвичайний продукт, запущений мережею зручних магазинів Lawson, вже здобув суперечливі відгуки як у соціальних мережах, так і серед споживачів.Nomu...

Лієв Шрайбер та Євген Гудзь спекли великодній хліб із борошна з розмінованого поля

Пшеницю, з якої була виготовлена ​​ця паска, зберіг фермер із північної частини області, що потерпала від постійних обстрілів. Вироблене...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Може вас зацікавити

Булочки — не з корицею. У випічці для веганів казеїн та яйця замінять коноплею

Чистий 70% конопляний білок майже білого кольору з нейтральним...

FozzyGroup створює «магазин майбутнього»: продажами керуватиме штучний інтелект

Штучний інтелект розпізнає об’єкти, керує категоріями й товарними залишками,...

Японці перетворили хміль, що лишається від виробництва пива, у нановолокно

Хміль є основним інгредієнтом майже кожного виду пива. Цей...

Український бренд створив джин, від якого немає похмілля

Spicer – один із перших українських брендів, що створює...

Пармський молочник. Чому ентузіаст суперфуду увійшов в історію як світовий шахрай

5 травня 2002 року стало справжнім святом для мешканців...

Вибір редактора
В продовження теми