Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Nestlé в Україні планує розширювати свою присутність у країні. Окрім інвестицій у комерційну діяльність, значні кошти підуть на покращення виробничих потужностей

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема у просування продукції в торговельних мережах. Також 1,5 млрд грн буде спрямовано на модернізацію виробничих потужностей для покращення якості продукції. Про це повідомив Алессандро Дзанеллі, СЕО Nestlé в Україні та Південно-Східній Європі, передає «Інтерфакс- Україна».

Він зазначив, що у 2025 році категорія споживчих товарів продовжить зростати, однак бізнес зіткнеться зі значним тиском на маржу. «Не можна все перекладати тільки на споживачів, тому що інфляція в країні вже велика. Нам доведеться попрацювати, щоб створити правильний наратив про схему нашого бізнесу», – сказав Дзанеллі на заході Global Outlook Enduring Change!, організованому Європейською Бізнес Асоціацією.

Говорячи про Nestlé в Україні, Дзанеллі підтвердив наміри компанії розширювати свою присутність у країні. Окрім інвестицій у комерційну діяльність, значні кошти підуть на покращення виробничих потужностей.

СЕО також зазначив, що компанія вже пів року відкладає запуск нового заводу у Волинській області через постійні повітряні тривоги та нестачу робочої сили. Проте відкриття заводу заплановане на березень 2025 року.

До того ж, Дзанеллі наголосив на важливості діалогу між бізнесом та урядом, щоб забезпечити інвесторам розуміння перспектив їхніх вкладень. Майбутній завод Nestlé експортуватиме 85% продукції, що позитивно вплине на бюджет України та вихід компанії на європейські ринки.

Незважаючи на війну, український споживчий ринок продовжує розвиватися, особливо в сегменті товарів широкого вжитку. За словами Дзанеллі, ринок втратив 10 мільйонів споживачів, але тренди показують поляризацію попиту. Споживачі прагнуть більш швидких змін, і бізнес підлаштовується під цю тенденцію.

Нагадаємо, що Nestlé в Україні увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Довідка про компанію Nestlé

Nestlé — одна з найбільших компаній у світі у сфері виробництва харчових продуктів і напоїв, представлена у 187 країнах. Компанія пропонує широкий асортимент продукції для споживачів і домашніх тварин.

В Україні Nestlé працює з 1994 року. У 1998 році компанія придбала контрольний пакет акцій львівської кондитерської фабрики «Світоч», а з 2018 року володіє 100% акцій підприємства. У 2010 році Nestlé купила харківську компанію “Техноком”, виробника продукції під ТМ «Мівіна».

У Львові у 2012 році було створено Nestlé Business Service (NBS Europe) — один із семи глобальних сервісних центрів компанії, який обслуговує понад 40 країн.

Основні напрямки діяльності Nestlé в Україні: кава, напої, кондитерські вироби, кулінарія (соуси, спеції, супи, продукти швидкого приготування), дитяче харчування, готові сніданки та корми для тварин.

Джерело: ІА «Інтерфакс-Україна»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Революція в доставці їжі за допомогою роботів та автономних автомобілей

Роботизовані системи та автономні автомобілі вже давно вийшли за рамки науково-фантастичних фільмів і стали повсякденною реальністю для багатьох компаній...

Український виробник чаю, яким смакував Байден, міксує для пасажирів унікальні сорти

В компанії розповідають, що авторські чаї Molfar стали доступними у потягах з грудня минулого року.“Коли до нас звернулась Укрзалізниця...

Ринковий гігант розробив кавуновий порошок, що заряджає воду вітамінами

Новий продукт, розроблений брендом Gatorade, отримав назву Gatorade Hydration Booster і містить спеціальну суміш електролітів, включаючи кавуновий сік, морську...

Веганська баранина потрапила в мішленівські ресторани та кращі стейк-хауси Європи

Розроблені харчовою технологічною компанією Redefine Meat, рослинні стейки подають у елітних ресторанах Німеччини, Нідерландів та Ізраїлю, а також у...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Solar Foods отримала 10 млн євро на виробництво білка з повітря

Залучені кошти підуть на пожвавлення виробництва комерційного продукту компанії,...

Стартап отримав 6 млн євро на завод, який вироблятиме харчову олію із тирси

Інвесторами стали Voima Ventures, 2C Ventures, Nordic Foodtech VC,...

Стартап створив низькокалорійну заміну молока із кавунового насіння

Засновник компанії Гільєрме Майя Сілва розпочав розробку продукту після...

Парфуми з ароматом картоплі фрі — McDonald випустив чергову інновацію

Як оголосила McDonald's в соціальній мережі X (раніше Twitter),...

Гастрономічний рекорд: у «Сільпо» спекли рекордний в Україні круасан

Рекордсмена створювали троє майстрів-пекарів протягом 8 годин. Рецепт і...

Вибір редактора
В продовження теми