ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

ТМ «Яготинське» презентує молочні шейки, представлені чотирма смаками: полуниця, фісташка, шоколад, кокос-ананас. Це нова категорія, адже вперше бренд запускає лінійку українських молочних коктейлів

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені за унікальним рецептом, завдяки якому після збовтування з’являється ніжна бульбашкова пінка. Ніжна текстура, насичений смак та широка палітра смаків гарантує нове гастрономічне враження кожному, хто спробує шейк.

«Попит на смачні та водночас корисні продукти продовжує зростати, а споживачі шукають здорової альтернативи традиційним солодким напоям чи солодощам. Запуск виробництва молочних шейків від ТМ «Яготинське» – це важливий інноваційний крок для нас, який стане основою для майбутнього розширення асортименту й відкриває нові можливості для розвитку в категорії цільномолочної продукції», – зазначила маркетинг-директорка ГК «Молочний альянс» Наталя Гринь.

Молочні шейки мають жирність 1,5% та випускаються у зручному форматі – пляшка об’ємом 270 мл. Для їхнього виробництва використовують молоко екстра ґатунку від українських фермерських господарств.

Виробництво молочних шейків запущене завдяки додатковим інвестиціям, які дозволили встановити нову сучасну лінію для виготовлення високоякісного і безпечного продукту. Вона працює на заводі дитячого харчування «Яготинське для дітей», що входить у групу компаній «Молочний альянс».

Нещодавно ТМ «Яготинське для дітей» оновила пакування дитячих йогуртів і кефіру – відтепер вони у легкій та безпечній для використання пластиковій пляшці.

Нагадаємо, що ГК «Молочний альянс» увійшла до списку переможців Рейтингу «ТОП-25 інноваційних харчових компаній», складений порталом про нові харчові технології NEWFOOD.UA. У список переможців увійшли компанії, яких експертне журі та редколегія порталу віддало найбільше балів. Членами журі стали представники аналітичних компаній, галузевих об’єднань та редколегія NEWFOOD.UA.

Джерело: офіційний сайт ГК «Молочний альянс»

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Радіація та стейк: вчені наполягають на опроміненні потенційно зараженої їжі

У ході досліджень вчені проаналізували понад дві тисячі спалахів харчових захворювань за 2009-2020 рр., викликані Campylobacter, Salmonella, E. coli...

Сіль із яєць динозавра за 6 тисяч: сімейна компанія відроджує забуте ремесло

Назва зумовлена унікальною формою та методом виробництва цієї солі, яку вирощують із застосуванням технік, що сягають доіспанських часів.Процес виробництва...

Порошок із авокадо замінює масло у випічці та покращує смак цукерок

Порошок виготовляється за допомогою вакуумної технології із фруктів, що непридатні для роздрібної торгівлі — потворних, занадто дрібних, з плямами...

Ізраїльський стартап виготовлятиме спортивне харчування на основі білків грудного молока

Грудне молоко цінується за його імуностимулюючі властивості, протизапальну, зміцнюючу та лікувальну дію.Стартап встановив, що в грудному молоці міститься понад...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Wine Wall — автономний кіоск для продажу вина з роботом-сомел’є

Ідея проекту в тому, щоб запропонувати магазинам та ресторанам...

Лондонський стартап створив їстівну упаковку з матеріалу, який за добу виростає до метра

Стартап пропонує замінити пляшки, пластикові бокси та поліетиленові пакети...

Рослинна їжа вийде за рамки імітації м’яса — тренди з останньої виставки інноваційної їжі

Рослинні продукти майбутнього вийдуть за рамки імітації їжі тваринного...

Перший в Африці стартап з культивування мяса нарощує масштаби

Перша в Африці компанія, що займається вирощуванням м’яса на...

Азійський тигр. Сингапур розширює ринок альтернативних білків в обмін на фінансування

Зараз Сингапур імпортує понад 90% їжі. Це спонукало до...

Вибір редактора
В продовження теми