Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Енергетичний напій «Воля» від «Моршинської» оголошує про запуск соціальної ініціативи «Воля рухатися вперед» у партнерстві з центром реабілітації військових Next Step

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять реабілітацію або потребують протезування.

Проєкт включає випуск лімітованої банки ТМ «Воля» з нанесенням логотипа реабілітаційного центру Next Step, а також серію активацій протягом 2025 року з метою привернути увагу суспільства до важливої теми – відновлення героїв, аби допомогти ветеранам рухатися вперед!

«Ми віримо, що рух – це не просто про фізичну активність, а про силу, відновлення та нові можливості. Для нас важливим кроком у підтримці українських героїв стала допомога центру реабілітації Next Step, де ветерани відновлюють фізичне та ментальне здоров’я та повертаються до активного життя. Разом ми допомагаємо нашим захисникам рухатися вперед!» — прокоментував Марко Ткачук, генеральний директор IDS Україна.

Тетяна Грубенюк, директорка центру Next Step, додала: «Співпраця бренда «Воля» та Next Step є гарним прикладом того, як бізнес може системно підтримувати соціальні ініціативи, зокрема реабілітацію військових. Ми співпрацюємо з IDS Україна із 2018 року. Завдяки допомозі змогли придбати унікальне обладнання для реабілітації наших воїнів і забезпечили їхнє фізичне відновлення. Новий етап співпраці з брендом «Воля» направлений на підтримку сучасних реабілітаційних програм і протезування для військових».

Купуючи енергетик «Воля» від «Моршинської» у банці з логотипом Next Step, кожен має змогу підтримати українських захисників, які потребують протезування та реабілітації. Ця ініціатива є більшою за допомогу. Це спільний крок до незламності, енергії та відновлення духу всієї нації. Разом ми будуємо майбутнє, де кожен герой матиме можливість жити на повну силу!

Долучайтеся до ініціативи та допомагайте героям відновлювати сили разом із «Волею» від «Моршинської».

 Довідка про компанію: 

IDS Ukraine – українська група компаній, заснована в 1996 році. Зараз є найпотужнішим національним виробником бутильованих вод, до складу якого входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», Миргородський завод мінеральних вод, дистрибуційна компанія «ІДС» та оператор доставки води «ІДС Аква Сервіс». Група компаній володіє торговельними марками «Моршинська», «Миргородська», «Аляска» та «Аква Лайф».

IDS Ukraine є лідером ринку бутильованих вод і має значний вплив на формування та розвиток галузі. Загальна сума капітальних інвестицій, у тому числі у виробництво, за останні 5 років сягає 2,3 млрд грн. IDS Ukraine є найбільшим платником податків і зборів у галузі – 800 млн грн за 2023 рік, що на 101 млн грн більше, аніж у 2022-му. Надає роботу 3 000 осіб і відіграє значущу роль як основний роботодавець для таких невеликих міст, як Миргород і Моршин.

Від початку війни на потреби ЗСУ, ДСНС, лікарень, переселенців і мешканців деокупованих територій IDS Ukraine було передано продукції на більш ніж 200 млн грн, а загальна сума благодійної допомоги становить 450 млн грн.

Джерело: Пресреліз IDS Ukraine

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сінгапур навчатиме студентів технологіям виготовлення альтернативного м’яса

Пройти перший в історії Азії курс вивчення альтернативного білку зможуть студенти Технологічного університету Наньян (NTU). Він стартує у серпні,...

Дніпровська пивоварня MOVA випускає власну версію Ukrainian Golden Ale

Це перший сорт, представлений у межах нової мистецької лінійки MOVA ART."У нашої країни не існувало свого власного стилю пива...

Корейці за допомогою точного бродіння створили досконалий сир з вівса

Минулого року Armored Fresh залучила $23 млн інвестицій, щоб розширити наявну лінійку популярних закусок в американському стилі.Компанія стверджує, що...

Air Co. Екологічна горілка з двох інгредієнтів: вуглекислого газу і води

За словами одного із засновників стартапа Грегорі Костянтина, при виробництві кожної пляшки горілки Air Co., з атмосфери поглинається стільки...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Швейцарський гігант замінив легендарні кавові капсули кульками з водоростей

Migros представив інноваційну систему приготування кави CoffeeB.Нова кавоварка, на...

Перші морепродукти, вирощені в лабораторії, готуються до продажу в Сінгапурі

Німецький стартап Bluu Seafood цими днями представив рибні палички...

“Додали до меню деруни, і вони одразу стали хітом”: як розвивається український стріт-фуд

Формат, який Клопотенко називає стартапом, спрямований на переосмислення та...

З бананів, кактусів, листя та зерна: 70 компаній намагаються перевинайти шкіру

За даними IDTechEx, понад 70 компаній у світі вже...

Інкубатор інновацій шукає стартапи, які вирощують м’ясо найрозумніших безхребетних

Безліч активістів виступили проти вирощування на промислових фермах хижої...

Вибір редактора
В продовження теми