Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Енергетичний напій «Воля» від «Моршинської» оголошує про запуск соціальної ініціативи «Воля рухатися вперед» у партнерстві з центром реабілітації військових Next Step

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять реабілітацію або потребують протезування.

Проєкт включає випуск лімітованої банки ТМ «Воля» з нанесенням логотипа реабілітаційного центру Next Step, а також серію активацій протягом 2025 року з метою привернути увагу суспільства до важливої теми – відновлення героїв, аби допомогти ветеранам рухатися вперед!

«Ми віримо, що рух – це не просто про фізичну активність, а про силу, відновлення та нові можливості. Для нас важливим кроком у підтримці українських героїв стала допомога центру реабілітації Next Step, де ветерани відновлюють фізичне та ментальне здоров’я та повертаються до активного життя. Разом ми допомагаємо нашим захисникам рухатися вперед!» — прокоментував Марко Ткачук, генеральний директор IDS Україна.

Тетяна Грубенюк, директорка центру Next Step, додала: «Співпраця бренда «Воля» та Next Step є гарним прикладом того, як бізнес може системно підтримувати соціальні ініціативи, зокрема реабілітацію військових. Ми співпрацюємо з IDS Україна із 2018 року. Завдяки допомозі змогли придбати унікальне обладнання для реабілітації наших воїнів і забезпечили їхнє фізичне відновлення. Новий етап співпраці з брендом «Воля» направлений на підтримку сучасних реабілітаційних програм і протезування для військових».

Купуючи енергетик «Воля» від «Моршинської» у банці з логотипом Next Step, кожен має змогу підтримати українських захисників, які потребують протезування та реабілітації. Ця ініціатива є більшою за допомогу. Це спільний крок до незламності, енергії та відновлення духу всієї нації. Разом ми будуємо майбутнє, де кожен герой матиме можливість жити на повну силу!

Долучайтеся до ініціативи та допомагайте героям відновлювати сили разом із «Волею» від «Моршинської».

 Довідка про компанію: 

IDS Ukraine – українська група компаній, заснована в 1996 році. Зараз є найпотужнішим національним виробником бутильованих вод, до складу якого входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», Миргородський завод мінеральних вод, дистрибуційна компанія «ІДС» та оператор доставки води «ІДС Аква Сервіс». Група компаній володіє торговельними марками «Моршинська», «Миргородська», «Аляска» та «Аква Лайф».

IDS Ukraine є лідером ринку бутильованих вод і має значний вплив на формування та розвиток галузі. Загальна сума капітальних інвестицій, у тому числі у виробництво, за останні 5 років сягає 2,3 млрд грн. IDS Ukraine є найбільшим платником податків і зборів у галузі – 800 млн грн за 2023 рік, що на 101 млн грн більше, аніж у 2022-му. Надає роботу 3 000 осіб і відіграє значущу роль як основний роботодавець для таких невеликих міст, як Миргород і Моршин.

Від початку війни на потреби ЗСУ, ДСНС, лікарень, переселенців і мешканців деокупованих територій IDS Ukraine було передано продукції на більш ніж 200 млн грн, а загальна сума благодійної допомоги становить 450 млн грн.

Джерело: Пресреліз IDS Ukraine

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Mars наповнить свої найвідоміші цукерки смаком гірчиці

Гірчичні солодощі будуть доступні протягом обмеженого періоду часу. Їх продаватимуть у США до Національного дня гірчиці, який припадає на...

Без скарг та вихідних: розробник роботів з доставки їжі залучив $17 млн

Роботи Starship Technologies вже здійснили 1 млн доставок у кампуси Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі і Бріджуотерского державного університету (Массачусетс).Компанія,...

На Kickstarter збирають фінансування на хліб повільного бродіння за старовинним рецептом

Стартап створює хліб повільного бродіння з натуральною закваскою та на основі власного свіжозмеленого борошна.Для того, щоб стати повноцінною комерційною...

Ні риби, ні м’яса: поставки рослинної яловичини до ресторанів зросли на 80%

Про це свідчать дані американської The NPD Group, яка оцінювала динаміку у порівнянні з аналогічним місяцем 2020 року, коли...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Найбільша торгівельна мережа в Канаді почала продавати українські продукти

У торонтському супермаркеті Loblaws з’явилася спеціальна полиця з українськими товарами. На ній представлені такі бренди, як «Наш сік», Yogoda,...

Може вас зацікавити

Danone інвестує у повноцінне молоко, яке виробляється в процесі точного бродіння

Завдяки новим виробничим і технологічним потужностям компанія продаватиме молочні...

Рослинне молоко за 3 хвилини: домашній пристрій претендує стати новою “мікрохвильовкою”

Пристрій виявився популярнішим, ніж того очікували засновники стартапу Міхаель...

Українська компанія виготовила для Ізраїля кошерний пряник до єврейського нового року

Після складнощів в логістиці, викликаних воєнним станом в країні,...

Сила імені. Як українське морозиво «Рудь» підкорило світ

Н ині компанія, історія якої почалася задовго до незалежності України,...

Діабет змусив винахідника придумати новий вид морозива — без цукру, тваринних та рослинних жирів

У 2014 році Никласу Лутману, у співзасновника шведської компанії...

Вибір редактора
В продовження теми