«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

Нова виробнича лінія квасу запрацює на запорізькому заводі в квітні 2025 року

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво квасу в Запоріжжі. За словами Сергія Жили, генерального директора групи «Асканія», нова баночна лінія, придбана у 2024 році, дозволить збільшити потужності з 2000 до 6000 банок на годину, повідомляє Forbes.

Ключовий бренд компанії – «Ярило», а також планується запуск ще трьох нових продуктів.

Очікується, що нова лінія запрацює на запорізькому заводі в квітні 2025 року.

У 2024 році потужність заводу «Асканія» в Запоріжжі досягла 20 млн літрів продукції, що на 25% більше порівняно з 2023 роком. Стратегія компанії полягає у збільшенні частки на ринку квасу, зазначає Жила.

Квас «Ярило» займає 18% ринку за натуральним обсягом, згідно з даними агентства MRC Brand. Це друге місце після «Квасу Тарас» від Carlsberg Ukraine, який лідирує на ринку з часткою 31%. Серед конкурентів також бренди «Арсеніївський», «Львівський» і «Старокиївський».

За виробничими обсягами «Асканія» займає третє місце на ринку, поступаючись лише «Оболоні». Компанія також виробляє квас для мережі АТБ, що має 17% ринку.

За оцінками консалтингової компанії Pro-Consulting, обсяг ринку квасу в Україні в 2023 році складає в 2 млрд грн. Однак, як зазначає Жила, компанії, які «чекають», втрачають частку на зростаючому ринку. «Асканія» ставить перед собою мету збільшити свою частку на ринку до 20% до 2026 року.

Обсяг ринку квасу в Україні в 2023 році складав 2 млрд гривень

Ринок квасу, зокрема його частка серед солодких напоїв, зростає. У 2024 році частка квасу на цьому ринку складе 9% проти 6% у 2023 році. Зокрема, виробники квасу експериментують зі смаковими варіантами та упаковкою, що сприяє збільшенню попиту серед молоді.

Обсяги квасу в банках зросли на 142% з 2021 по 2024 рік. Водночас ринок сидру також демонструє позитивну динаміку. В Україні у 2023 році було вироблено 43 млн літрів сидру, а у 2024 році цей показник може досягти 51 млн літрів, свідчать дані Pro-Consulting.

«Асканія Бевериджиз» – провідний виробник безалкогольних та слабоалкогольних напоїв в Україні, що входить у групу «Асканія». У 2016 році група «Асканія» придбала завод у Запоріжжі у компанії Coca-Cola. Спочатку підприємство спеціалізувалося виключно на виробництві квасу. Зараз на заводі також випускають сидр Gardenz, енергетичні напої Engri, лимонад «Асканія» та напої під власними торговими марками для великих мереж, таких як АТБ, Varus, «Фора», «Auchan Україна», «Велика Кишеня» та «Таврія В». Завдяки новому обладнанню також планується запуск енергетика під власною маркою для мережі АЗС «БРСМ».

У 2023 році виторг заводу в Запоріжжі склав 203,4 млн грн, а за дев’ять місяців 2024 року – 198,7 млн грн. В компанії очікують зростання виторгу на 15-20% у 2025 році.

Джерело: Forbes

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Із вівса та водоростей: ринок рослинного молока подвоїться до 2030 року

На сьогодні ринок рослинної молочної продукції оцінюється в $12,6 млрд, і за прогнозами, він зростатиме зі швидкістю майже 11%...

Два європейські проєкти з’ясували, як вирощувати м’ясо в космосі

Команди складаються з німецької компанії Yuri та Reutlingen University, а також британських фірм Kayser Space, Cellular Agriculture і Campden...

Тофу тобі в бургер: Перша веганська мережа почала торгуватися на біржі

Компанія відкрила свій перший ресторан у 2016 р., а два роки потому – власний виробничий цех, що дозволило їй...

Золото льону: як український виробник інноваційних снеків виріс попри карантин

Пандемія — не кращий час для експериментів? Ймовірно. Але чудова можливість зробити ривок для продукту, який уже встиг отримати...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Йогуртові соуси від Молокія у шорт-листі глобальної нагороди World Food Innovation Awards 2025

Йогуртові соуси від Молокія потрапили до шорт-листа в категорії «Найкращий молочний продукт». Молокія змагатиметься за першість із одними з...

Може вас зацікавити

Найбільший у світі переробник м’яса вирощуватиме лабораторну свинину в Іспанії

Компанія оголосила про плани щодо придбання BioTech Foods, іспанського...

Стартап створив каву із жита, кореня кульбаби та чорної смородини

Northern Wonder, заснована в 2021 р., використовує комбінацію нетропічних...

Шоколадний гігант розробив інноваційну упаковку, яка контролюватиме розмір порцій продукту

Упаковка дозволить споживати її вміст невеликими порціями: з’ївши пів...

Вибір редактора
В продовження теми