«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

Нова виробнича лінія квасу запрацює на запорізькому заводі в квітні 2025 року

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво квасу в Запоріжжі. За словами Сергія Жили, генерального директора групи «Асканія», нова баночна лінія, придбана у 2024 році, дозволить збільшити потужності з 2000 до 6000 банок на годину, повідомляє Forbes.

Ключовий бренд компанії – «Ярило», а також планується запуск ще трьох нових продуктів.

Очікується, що нова лінія запрацює на запорізькому заводі в квітні 2025 року.

У 2024 році потужність заводу «Асканія» в Запоріжжі досягла 20 млн літрів продукції, що на 25% більше порівняно з 2023 роком. Стратегія компанії полягає у збільшенні частки на ринку квасу, зазначає Жила.

Квас «Ярило» займає 18% ринку за натуральним обсягом, згідно з даними агентства MRC Brand. Це друге місце після «Квасу Тарас» від Carlsberg Ukraine, який лідирує на ринку з часткою 31%. Серед конкурентів також бренди «Арсеніївський», «Львівський» і «Старокиївський».

За виробничими обсягами «Асканія» займає третє місце на ринку, поступаючись лише «Оболоні». Компанія також виробляє квас для мережі АТБ, що має 17% ринку.

За оцінками консалтингової компанії Pro-Consulting, обсяг ринку квасу в Україні в 2023 році складає в 2 млрд грн. Однак, як зазначає Жила, компанії, які «чекають», втрачають частку на зростаючому ринку. «Асканія» ставить перед собою мету збільшити свою частку на ринку до 20% до 2026 року.

Обсяг ринку квасу в Україні в 2023 році складав 2 млрд гривень

Ринок квасу, зокрема його частка серед солодких напоїв, зростає. У 2024 році частка квасу на цьому ринку складе 9% проти 6% у 2023 році. Зокрема, виробники квасу експериментують зі смаковими варіантами та упаковкою, що сприяє збільшенню попиту серед молоді.

Обсяги квасу в банках зросли на 142% з 2021 по 2024 рік. Водночас ринок сидру також демонструє позитивну динаміку. В Україні у 2023 році було вироблено 43 млн літрів сидру, а у 2024 році цей показник може досягти 51 млн літрів, свідчать дані Pro-Consulting.

«Асканія Бевериджиз» – провідний виробник безалкогольних та слабоалкогольних напоїв в Україні, що входить у групу «Асканія». У 2016 році група «Асканія» придбала завод у Запоріжжі у компанії Coca-Cola. Спочатку підприємство спеціалізувалося виключно на виробництві квасу. Зараз на заводі також випускають сидр Gardenz, енергетичні напої Engri, лимонад «Асканія» та напої під власними торговими марками для великих мереж, таких як АТБ, Varus, «Фора», «Auchan Україна», «Велика Кишеня» та «Таврія В». Завдяки новому обладнанню також планується запуск енергетика під власною маркою для мережі АЗС «БРСМ».

У 2023 році виторг заводу в Запоріжжі склав 203,4 млн грн, а за дев’ять місяців 2024 року – 198,7 млн грн. В компанії очікують зростання виторгу на 15-20% у 2025 році.

Джерело: Forbes

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Ринок бульбашкового чаю сягне $4 млрд. Гіганти готуються до буму

Якщо зараз цей сегмент оцінюється в $2,46 млрд (станом на 2023 р.), то до 2030-го він сягне $4,08 млрд. Середньорічні...

Ізраїльський стартап створив із дріджів яскраві барвники кольору буряку та кактуса

Це як ніколи доречно, адже споживачі самі шукають на полицях більш здорову, натуральну та екологічно чисту їжу. Тенденція змушує виробників...

Найбільша в Україні мережа віртуальних ресторанів готова вийти на закордонні ринки

За розрахунками Дениса Кривенка, власника Foodz Ukraine, відкриття однієї професійної кухні з урахуванням усіх стандартів харчової безпеки обходиться від...

Вчені виростили м’ясо на каркасі зі спаржі — прототип точно імітує звичайну свинину

Розробка прототипу була частиною дослідження, спрямованого на розширення використання децелюляризованих рослинних каркасів за межі регенеративної медицини. У цьому випадку...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Французи створили унікальну технологію перетворення гороху на м’ясні волокна

Для цього стартап винайшов інноваційну технологію текстуризації, яку називає...

Ізраїльський стартап виготовлятиме спортивне харчування на основі білків грудного молока

Грудне молоко цінується за його імуностимулюючі властивості, протизапальну, зміцнюючу...

Злиття виробників пива та канабісу: гіганти готують випуск унікальних напоїв

Запропоноване злиття між двома компаніями має на меті створити...

Світовий виробник кормів для тварин допомагає реабілітуватися тисячам ветеранів та ВПО

Каністерапія — це метод терапії із залученням спеціально навчених...

Перша у світі кава з адаптогенними грибами підтримує здоров’я мозку

«Coffee With Benefits» – це лінійка адаптогенної кави преміум-класу,...

Вибір редактора
В продовження теми