«Асканія Бевериджиз» інвестувала 1,6 млн євро у прифронтове виробництво квасу

Нова виробнича лінія квасу запрацює на запорізькому заводі в квітні 2025 року

На третій рік війни група «Асканія» розширює своє виробництво квасу в Запоріжжі. За словами Сергія Жили, генерального директора групи «Асканія», нова баночна лінія, придбана у 2024 році, дозволить збільшити потужності з 2000 до 6000 банок на годину, повідомляє Forbes.

Ключовий бренд компанії – «Ярило», а також планується запуск ще трьох нових продуктів.

Очікується, що нова лінія запрацює на запорізькому заводі в квітні 2025 року.

У 2024 році потужність заводу «Асканія» в Запоріжжі досягла 20 млн літрів продукції, що на 25% більше порівняно з 2023 роком. Стратегія компанії полягає у збільшенні частки на ринку квасу, зазначає Жила.

Квас «Ярило» займає 18% ринку за натуральним обсягом, згідно з даними агентства MRC Brand. Це друге місце після «Квасу Тарас» від Carlsberg Ukraine, який лідирує на ринку з часткою 31%. Серед конкурентів також бренди «Арсеніївський», «Львівський» і «Старокиївський».

За виробничими обсягами «Асканія» займає третє місце на ринку, поступаючись лише «Оболоні». Компанія також виробляє квас для мережі АТБ, що має 17% ринку.

За оцінками консалтингової компанії Pro-Consulting, обсяг ринку квасу в Україні в 2023 році складає в 2 млрд грн. Однак, як зазначає Жила, компанії, які «чекають», втрачають частку на зростаючому ринку. «Асканія» ставить перед собою мету збільшити свою частку на ринку до 20% до 2026 року.

Обсяг ринку квасу в Україні в 2023 році складав 2 млрд гривень

Ринок квасу, зокрема його частка серед солодких напоїв, зростає. У 2024 році частка квасу на цьому ринку складе 9% проти 6% у 2023 році. Зокрема, виробники квасу експериментують зі смаковими варіантами та упаковкою, що сприяє збільшенню попиту серед молоді.

Обсяги квасу в банках зросли на 142% з 2021 по 2024 рік. Водночас ринок сидру також демонструє позитивну динаміку. В Україні у 2023 році було вироблено 43 млн літрів сидру, а у 2024 році цей показник може досягти 51 млн літрів, свідчать дані Pro-Consulting.

«Асканія Бевериджиз» – провідний виробник безалкогольних та слабоалкогольних напоїв в Україні, що входить у групу «Асканія». У 2016 році група «Асканія» придбала завод у Запоріжжі у компанії Coca-Cola. Спочатку підприємство спеціалізувалося виключно на виробництві квасу. Зараз на заводі також випускають сидр Gardenz, енергетичні напої Engri, лимонад «Асканія» та напої під власними торговими марками для великих мереж, таких як АТБ, Varus, «Фора», «Auchan Україна», «Велика Кишеня» та «Таврія В». Завдяки новому обладнанню також планується запуск енергетика під власною маркою для мережі АЗС «БРСМ».

У 2023 році виторг заводу в Запоріжжі склав 203,4 млн грн, а за дев’ять місяців 2024 року – 198,7 млн грн. В компанії очікують зростання виторгу на 15-20% у 2025 році.

Джерело: Forbes

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Сумчани варять для ЗСУ сири у благородній плісняві та загортають у екологічну упаковку

“Ми знайшли однодумців, які дають сировину. Це молоко екстра-ґатунку, що раніше поставляли для виробництва дитячого харчування”, – йдеться у...

Гриль на штучному інтелекті сам обирає рецепти для здорових страв

«Ми використовуємо інноваційні технології у поєднанні з датчиками всередині приладу, щоб визначати час приготування для різних страв», — пояснює...

Дві європейські країни побили рекорд у фінансуванні сектору клітинного м’яса

Зокрема, Данія оголосила про виділення приблизно $99,5 млн на підтримку свого рослинницького сектора та заохочення фермерів вирощувати багаті протеїном...

Грибна бастурма. Гавайський стартап в’ялить яловичину із грибів

Генеральний директор Moku Foods Метт Фельдман почав розробляти в'ялене м'ясо з грибів на своїй домашній кухні з метою створення...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Може вас зацікавити

Розслабили м’язи. Культивоване м’ясо схвалять у Європі щонайменше за три роки

Оскільки, клітинне м'ясо та жир є новими продуктами харчування,...

Вирощене у лабораторії м’ясо з’явилося у паризьких ресторанах Мішлен

Шеф-кухар Жан-Марі Бодік із ресторану Le Ciel de Rennes,...

Солодка карамель з маринованою рибою: виробник консервів створив унікальні протеїнові закуски

Снеки мають зручний формат, і солодкий та солоний смаки. Нові...

Danone анонсував випуск йогурту з відбракованих фруктів

Проект запущений в партнерстві зі стартапом Full Harvest. Це...

На перше лабораторне м’ясо в ресторані шикуються черги попри преміальні ціни

Культивовані м’ясні продукти обох компаній доступні лише у преміальному...

Вибір редактора
В продовження теми