Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

У 2024 році українські ресторатори відчували гострий дефіцит персоналу та намагалися втримати ціни

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек — на 17% внаслідок збільшення цін. При цьому відвідуваність впала на 3%, серед причин падіння – економічна невизначеність та посилення мобілізації, йдеться у дослідженні фудтех-компанії Poster.

Серед великих міст України у 2024 році найбільше відвідуваність впала у Дніпрі  — на 5 % порівняно із 2023-м. Краще ніж уторік ситуація виявилася у Харкові – зростання на 2%, Львові та Одесі – зростання на 1%. Негативну динаміку відчули в закладах Києва та Вінниці – мінус 3% до виторгу.

Зазначається, що виторг та середній чек збільшилися в закладах великих міст через зростання цін.

Найбільше зріс виторг закладів, що спеціалізуються на суші – на 16%, середній чек – на 10% з 557 грн до 613 грн.

Зазначається, що найскладніше рестораторам у 2024 році було наймати та утримувати команди та працювати під час відключень світла. Окрім цього, підприємців турбувала мобілізація персоналу, власна мотивація працювати та перевірки бізнесу.

Нагадаємо, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні у 2023 році виріс на 120% порівняно з 2022 роком, та на 26% у порівнянні з 2021 роком.

Джерело: Poster

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Стартап створив адаптогенні соки для досягнення внутрішнього дзену

«Немає кращого способу розслабитися та залишатися врівноваженим у святковий сезон — і не тільки — за допомогою адаптогенних соків...

Американці створили ячмінну воду для оздоровлення організму та зміцнення імунітету

«Це один з оригінальних функціональних напоїв, який протягом століть споживається культурами всього світу завдяки своїм оздоровчим перевагам», — кажуть...

Cargill відкрила потужний центр для створення нової їжі — з 3D-друком та баром

Завдяки інвестиціям у $4 млн площа центру зросла вдвічі, до 3000 квадратних метрів Новий центр оснащений передовими технологіями. Тут є...

Стартап створив новий замінник яєць із відходів виробництва пива

Альтернативні яйця мають ті ж властивості зв'язування та емульгування, що і звичайні яйця. Їх використання має усунути нестабільність ланцюга...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

«Попри війну в Україні та інфляцію»: стартап зробив із грибів сир та шукає інвесторів

Сири виготовлені за допомогою новітньої технології MycoVeg, яка комбінує...

Не “Наполеон”. Штучний інтелект Google створив рецепт торта, якого ще ніколи не було

В результаті вийшов «Cakie» — гібрид торта та печива. Рецепт...

Всесвітньо відомий бренд запускає перше в історії пиво Сонця – з вітаміном D

Sunbrew дебютує в Канаді цього місяця, пізніше цього року...

Samsung випустив холодильник, який будить власника і сам замовляє продукти

Відтепер, окрім голосового асистента від Samsung — Bixby, холодильник...

Щоденне вживання квасолі знижує вагу та поліпшує імунітет: дослідження

Дорослі, що постійно споживають ці бобові, мають меншу необхідність...

Вибір редактора
В продовження теми