«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

Власниця мережі «Чорноморка» Ольга Копилова планує встановлювати автомати з устрицями у бізнес-центрах, на АЗС і навіть вокзалах

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.

У компанії розповіли про особливості такого типу обладнання. Також тут шукають партнерів, які бажають встановити такі автомати у своїх закладах — торгові центри, заправки, ресторани, магазини.

Про запуск цього напряму засновниця мережі Ольга Копилова повідомила раніше в Instagram.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Копылова Ольга (@kopylova.olga.3)

В апаратах можна налаштувати банкінг для оплати за устриці банківськими картками або ж просто за допомогою смартфонів. Автомат самостійно перевірятиме наявність устриць та подаватиме їх покупцеві за допомогою спеціального ліфта. Автомати комплектуються спеціальним обладнанням для підтримання якості води.

Власниця мережі рибних закладів «Чорноморка» Ольга Копилова зазначила, що такий автомат є першим в світі із морською водою. В компанії його створювали два роки.

За даними Forbes, інвестиції у мережу устричних автоматів складають €100 000.

Джерела: Instagram/chornomorka_ua, Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Морозиво з рогів лося: литовські ресторатори шокують унікальними рецептами

Оскільки морозиво наповнене конопляною олією КБР, попит на пікантні смаки значно збільшився.Зважаючи на минулорічний успіх морозива з кропиви, пива...

Coca-Cola випустила лімітовану версію напою, створеного штучним інтелектом

Напій Y3000 було створено з використанням даних, зібраних від споживачів, які взаємодіяли з медіа-додатками компанії. У створенні візуального дизайну,...

Українцям допоможуть перетворити ідеї інноваційної їжі на бізнес

Go To Business — програма, яка допоможе українцям розвивати та реалізовувати унікальні підприємницькі ідеї.Програма складається з двох буткемпів тривалістю...

Бобова бомба. Українська компанія виготовляє макарони з нуту та сочевиці, які готуються за 5 хвилин

Макарони з гороху та сочевиці виготовляються під брендом Happyroni, і позиціонуються як їжа для дітей, спортсменів, веганів та вегетаріанців.В...

Як змінився ресторанний ринок України у 2024 році — дослідження

Виторг закладів громадського харчування України у 2024 році зріс на 10% у порівнянні з 2023 роком, середній чек —...

Співвласник «Галі Балуваної» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі

Володимир Матвійчук, співвласник мережі магазинів заморожених страв «Галя Балувана» запустив перший Multicook з фастфудом MultiBar у Лос-Анджелесі. Про це...

Дослідження: ринок кормів для домашніх тварин відновився і зростає

Глобальне зростання pet foodСвітовий ринок кормів для домашніх тварин швидко зростає. За оцінками Mordor Intelligence, у 2024 році його...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Може вас зацікавити

Фуа-гра із цвілі, грибів та сої: світові компанії створюють інноваційні рецепти делікатесу

Фуа-гра є суперечливим і розкішним кулінарним виробом, виготовленим із...

Сухе пиво — американці створили інноваційну приправу, яка підкорює ринок

"Так само, як New Belgium Brewing робить пиво світового...

Українські виробники морозива та соків прямого віджиму випустили інноваційне морозиво

Galicia «яблуко-груша» має приємний фруктовий смак та аромат, який...

Шведський стартап, в який вклався засновник SoundCloud, створив веганську фету та залучив мільйони

Раунд очолили існуючі інвестори Astanor Ventures та Northzone. Стартап...

У Нідерландах за допомогою мікробів створили замінник риби та м’яса

Білковий продукт може бути отриманий з маніоки, кукурудзи, картоплі,...

Вибір редактора
В продовження теми