«Чорноморка» запускає автомати для продажу устриць

Власниця мережі «Чорноморка» Ольга Копилова планує встановлювати автомати з устрицями у бізнес-центрах, на АЗС і навіть вокзалах

У січні в столичному ТРЦ Respublika Park відкриється новий ресторан «Чорноморка» з новою послугою — автоматом з устрицями.

У компанії розповіли про особливості такого типу обладнання. Також тут шукають партнерів, які бажають встановити такі автомати у своїх закладах — торгові центри, заправки, ресторани, магазини.

Про запуск цього напряму засновниця мережі Ольга Копилова повідомила раніше в Instagram.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Копылова Ольга (@kopylova.olga.3)

В апаратах можна налаштувати банкінг для оплати за устриці банківськими картками або ж просто за допомогою смартфонів. Автомат самостійно перевірятиме наявність устриць та подаватиме їх покупцеві за допомогою спеціального ліфта. Автомати комплектуються спеціальним обладнанням для підтримання якості води.

Власниця мережі рибних закладів «Чорноморка» Ольга Копилова зазначила, що такий автомат є першим в світі із морською водою. В компанії його створювали два роки.

За даними Forbes, інвестиції у мережу устричних автоматів складають €100 000.

Джерела: Instagram/chornomorka_ua, Forbes

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

ТОП-25 цікавих фактів про кулінарію

Факт №1 – в Японії один із найпопулярніших десертів – це кленове листя у фритюрі, витримане в бочках з...

Перша у світі культивована риба сьогодні стала доступною для дегустації

Рибні тефтелі виготовлені шляхом поєднання культивованих морепродуктів Umami з рослинними білками. Це покращує смакові відчуття та допомагає скріпити кульки. Що...

Колишній фармацевт розробив спеціальні «антипохмільні» батончики — допомогли буремні вечірки

«Подумайте, перш ніж випити. Спочатку з’їжте SoBar», — йдеться на сайті виробника.SoBar виробляє три види батончиків — Макіато, Білий...

Грибна шаурма та бурякові бургери — рослинна їжа підкорює гігантів ринку фаст-фуду

McDonald’s нещодавно оголосив про плани масштабного розширення в США свого рослинного бургеру «McPlant» з Beyond — слідом за Burger...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Колишній топ-менеджер Kraft Heinz створив веганське вершкове морозиво із вівса

До нової категорії OATSIDE увійшов через рік після отримання...

Danone, Michelin та Crédit Agricole будують платформу для створення їжі з грибків та бактерій

Цей новий центр зосередиться на точному бродінні — передовій...

Школа для пекарів пережила карантин завдяки замороженим круасанам та Zoom

Власники школи, Тетяна та Денис Суховії займаються “здобним” бізнесом...

В Амстердамі показали березовий сироп. На варку йдуть сотні літрів березового соку

Хоча березовий сироп містить багато природних цукрів (глюкози й...

Стартап роздає морозиво з молока, яке створюють мікроби

Щоб познайомити споживачів з новим для них продуктом, американська...

Вибір редактора
В продовження теми