«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

ТМ «Яготинське для дітей» оновила паковання дитячих йогуртів і кефіру – відтепер вони у легкій та безпечній для використання пластиковій пляшці.

На відміну від скла, пластик не так легко б’ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково упустити пляшку. Окрім цього, пластикова упаковка ледь відчутна за вагою, що дозволяє дітям з легкістю тримати її в руках.

 

За словами маркетинг-директорки ГК «Молочний альянс» Наталі Гринь, пляшку оновили у відповідь на споживчий запит від батьків. Формули улюблених йогуртів лишилися ті самі, а в новому дизайні врахували потребу в зручності, міцності й легкості.

Такий формат пляшки підходить для споживання на прогулянці, для перекусу в школі, на тренуванні.

Нові пляшки виготовляються з екологічно безпечного пластику, який відповідає міжнародним стандартам безпеки й підлягає вторинній переробці. Таким чином, споживачі можуть бути впевнені, що обирають якісний і безпечний продукт.

Нагадаємо, що в основі дитячих йогуртів і кефіру, які є чудовим джерелом кальцію для зміцнення здоров’я, – відбірне коров’яче молоко екстра ґатунку від українських сертифікованих ферм.

Оновлені йогурти ТМ «Яготинське для дітей» в пакованні 185 г доступні у всіх національних мережах у таких смаках: полуниця, малина, персик, манго, банан, а також йогурт без наповнювача.

Про бренд
ТМ «Яготинське для дітей» – це корисні молочні продукти для дітей віком від 6 місяців до 3-х років. Молоко, молочні коктейлі й каші, йогурти, кефір сир і сиркові пасти виробляються на спеціалізованому заводі дитячого молочного харчування в містечку Згурівка на Київщині.  Для виробництва продукції бренду використовують лише натуральне молоко найвищої якості та натуральні фруктові, овочеві та ягідні наповнювачі.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Делікатна страва. Смажений бекон із пшениці хрустить та пахне, як справжнє м’ясо

Головними складниками продукту є в’яжучий компонент Lory Bind на основі пшениці та суміш спецій.У Loryma таке поєднання назвали «ідеально...

New Food Summit 2023 — перша подія про їжу майбутнього

Як змінюється та куди рухається глобальний Food-ринок і яке місце на ньому має посісти український продукт? Як створювати...

Мобільна пекарня 60-х років нагодує німецьких політиків українським хлібом

Пекарня – одна із трьох подібних, що лишилися в Україні. Один із волонтерів розповідає, що під час Карибської кризи швейцарці...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Хоум хорека: через пандемію 44% ресторанів «на виніс» відкривається прямо вдома

Повна картина стане чіткішою у квітні, коли всі місцеві...

Вінницький медобар приборкав бджіл, і тепер створює унікальні медово-ягідні пасти

Вінничани створюють солодкі десерти, поєднуючи натуральні інгредієнти з медом...

Тонни лабораторного м’яса щороку — один з піонерів ринку завершив будівництво заводу

Новий виробничий комплекс, що розташовується в Емервіллі, штат Каліфорнія,...

Вчені пропонують виготовляти рослинне м’ясо з арахісової шкаралупи

Це відкриття має потенціал змінити підходи до управління харчовими...

Nestlé та ще 5 світових брендів роблять альтернативну рибу своїм флагманом

Сьогодні на ринок вийшли щонайменше 6 стартапів з усього...

Вибір редактора
В продовження теми