IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Компанія IDS Ukraine, виробник ТМ «Моршинська», «Миргородська» й інших відомих в Україні брендів напоїв, підбиває попередні підсумки діяльності за 2024 рік і відзначає значні досягнення в ефективності управління, зростанні вартості активів і масштабів бізнесу.

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine сплатити податки та збори на загальну суму близько 1 млрд грн, роблячи вагомий внесок у бюджети всіх рівнів, включаючи громади присутності в Миргороді та Моршині, де компанія є одним із ключових донорів локальних бюджетів та опорою добробуту громад.

Вартість чистих активів компанії зросла на 700 млн грн у 2024 році, що свідчить про успішну реалізацію стратегії відновлення та розвитку, забезпечення сталої діяльності в умовах безпекових та інфраструктурних викликів. Компанія завершує поточний рік зі значними параметрами ліквідності, маючи залишки коштів на рахунках розміром понад 1,0 млрд грн.

«Ми пишаємося тим, що, попри виклики, змогли відновити довоєнний рівень виторгу та суттєво зростити активи компанії. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі нашої трьохтисячної команди та відданості колег, впровадженню інновацій та постійному прагненню до вдосконалення. Ми продовжуємо інвестувати в розвиток наших брендів і людей, забезпечуючи високу якість продукції та турботу про споживачів. Наш успіх сьогодні — це результат стабільного розвитку та прагнення розвивати ринок, підвищуючи культуру споживання якісної природної мінеральної води та напоїв», — прокоментував результати Марко Ткачук, генеральний директор IDS Ukraine.

Упродовж 2024 року IDS Ukraine зміцнила свої позиції на ринку, запропонувавши споживачам нові продукти та збільшивши асортимент. Зокрема, у 2024 році компанія розширила лінійку соковмісних напоїв на основі природної мінеральної води «Лимонада», а також лінійку води зі смаком «Моршинська» із соком.

Завдяки ефективній діяльності IDS Ukraine має змогу активно підтримувати соціальні ініціативи та благодійні проєкти щодо допомоги рятувальникам, воїнам ЗСУ та медикам. З початку повномасштабного вторгнення на гуманітарні ініціативи та благодійну підтримку IDS Ukraine спрямувала 450 млн грн. Компанія співпрацює приблизно із 200 волонтерськими організаціями й благодійними фондами, а також взаємодіє зі структурами національної та локальної влади України.

Завдяки ефективному управлінню та стратегічному підходу IDS Ukraine продовжує розвиватися, зберігає лідерські позиції на ринку з часткою понад 40% і робить вагомий внесок у підтримку економіки та бюджету України.

Довідка про компанію:
IDS Ukraine – українська група компаній, заснована в 1996 році. Зараз є найпотужнішим національним виробником бутельованих вод, до складу якого входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», Миргородський завод мінеральних вод, дистрибуційна компанія «ІДС» та оператор доставки води «ІДС Аква Сервіс». Група компаній володіє торгівельними марками «Моршинська», «Миргородська», «Аляска» та «Аква Лайф». IDS Ukraine є лідером ринку бутильованих вод і має значний вплив на формування та розвиток галузі. Загальна сума капітальних інвестицій, у тому числі у виробництво, за останні 5 років сягає 2,3 млрд грн. IDS Ukraine є найбільшим платником податків і зборів у галузі – 800 млн грн за 2023 рік, що на 101 млн грн більше, аніж у 2022-му. Надає роботу 3 000 осіб і відіграє значущу роль як основний роботодавець для таких невеликих міст, як Миргород і Моршин. Від початку війни на потреби ЗСУ, ДСНС, лікарень, переселенців і мешканців деокупованих територій IDS Ukraine було передано продукції на більш ніж 200 млн грн, а загальна сума благодійної допомоги становить 450 млн грн.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Український бренд експортує до ЄС снеки за стародавніми рецептами індіанців

У 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже на 35% Річний витог компанії склав 23 млн грн.  Окрім того,...

За десять років існування ринку лабораторного м’яса на ньому з’явилося 150 гравців

За цей час Mosa Meat розпочала будівництво гігантського заводу промислового виробництва поблизу пілотного заводу у Маастрихті, а дві країни...

Швейцарський гігант замінив легендарні кавові капсули кульками з водоростей

Migros представив інноваційну систему приготування кави CoffeeB.Нова кавоварка, на розробку якої у компанії пішло п’ять років, з’явилася як альтернатива...

Цукерки із бутонів квітів – українки створюють унікальні веганські солодощі

GoodMood Food – це авторські десерти без інгредієнтів тваринного походження, глютену та шкідливих домішок.Бренд зародився декілька років тому, коли...

Український бренд Jaffa випустив Ice Coffee — натуральну холодну каву

Продукт створено для сучасних споживачів, які цінують якість, натуральність, зручність і естетику. Це відповідь на глобальний тренд кави «to...

Alviva Group збільшує експорт кондитерської продукції

Продуктові лінійки мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у...

Mars контролюватиме походження морепродуктів у кормах

Компанія Mars стала першою у світі серед виробників кормів для домашніх тварин, яка офіційно зобов’язалася дотримуватися стандартів Глобального діалогу...

Nestlé використовує відходи какао-бобів для збільшення виробництва шоколаду

Швейцарська компанія Nestlé оголосила про впровадження інноваційної технології переробки какао-плодів, яка дозволяє використовувати до 30% частин, що раніше йшли...

Може вас зацікавити

Льодяний борщ. Український сервіс iceFood заморожує готові страви за унікальною технологією

iceFood — це сервіс заморожених ready-to-eat корисних страв, на...

Coffee with lime. Conceptualist Khudo tells about new restaurants, lockdown delivery, and Instagram chandelier

NEWFOOD talked to the holding's co-founder, Andrii Khudo, about...

Всесвітньо відомий виробник алкоголю продаватиме ром у форматі морозива

У результаті співпраці створено новий унікальний смак морозива —...

Українці спекли найдорожчий хліб у світі. Скуштувати можна до 5 листопада

«Це — найдорожча і найцінніша страва у світі, адже...

Виробник веганських цукерок планує IPO з оцінкою компанії в $50 млн

Очікувана капіталізація Yumy Bear після IPO складе $50 млн Компанія...

Вибір редактора
В продовження теми