IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Компанія IDS Ukraine, виробник ТМ «Моршинська», «Миргородська» й інших відомих в Україні брендів напоїв, підбиває попередні підсумки діяльності за 2024 рік і відзначає значні досягнення в ефективності управління, зростанні вартості активів і масштабів бізнесу.

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine сплатити податки та збори на загальну суму близько 1 млрд грн, роблячи вагомий внесок у бюджети всіх рівнів, включаючи громади присутності в Миргороді та Моршині, де компанія є одним із ключових донорів локальних бюджетів та опорою добробуту громад.

Вартість чистих активів компанії зросла на 700 млн грн у 2024 році, що свідчить про успішну реалізацію стратегії відновлення та розвитку, забезпечення сталої діяльності в умовах безпекових та інфраструктурних викликів. Компанія завершує поточний рік зі значними параметрами ліквідності, маючи залишки коштів на рахунках розміром понад 1,0 млрд грн.

«Ми пишаємося тим, що, попри виклики, змогли відновити довоєнний рівень виторгу та суттєво зростити активи компанії. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі нашої трьохтисячної команди та відданості колег, впровадженню інновацій та постійному прагненню до вдосконалення. Ми продовжуємо інвестувати в розвиток наших брендів і людей, забезпечуючи високу якість продукції та турботу про споживачів. Наш успіх сьогодні — це результат стабільного розвитку та прагнення розвивати ринок, підвищуючи культуру споживання якісної природної мінеральної води та напоїв», — прокоментував результати Марко Ткачук, генеральний директор IDS Ukraine.

Упродовж 2024 року IDS Ukraine зміцнила свої позиції на ринку, запропонувавши споживачам нові продукти та збільшивши асортимент. Зокрема, у 2024 році компанія розширила лінійку соковмісних напоїв на основі природної мінеральної води «Лимонада», а також лінійку води зі смаком «Моршинська» із соком.

Завдяки ефективній діяльності IDS Ukraine має змогу активно підтримувати соціальні ініціативи та благодійні проєкти щодо допомоги рятувальникам, воїнам ЗСУ та медикам. З початку повномасштабного вторгнення на гуманітарні ініціативи та благодійну підтримку IDS Ukraine спрямувала 450 млн грн. Компанія співпрацює приблизно із 200 волонтерськими організаціями й благодійними фондами, а також взаємодіє зі структурами національної та локальної влади України.

Завдяки ефективному управлінню та стратегічному підходу IDS Ukraine продовжує розвиватися, зберігає лідерські позиції на ринку з часткою понад 40% і робить вагомий внесок у підтримку економіки та бюджету України.

Довідка про компанію:
IDS Ukraine – українська група компаній, заснована в 1996 році. Зараз є найпотужнішим національним виробником бутельованих вод, до складу якого входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», Миргородський завод мінеральних вод, дистрибуційна компанія «ІДС» та оператор доставки води «ІДС Аква Сервіс». Група компаній володіє торгівельними марками «Моршинська», «Миргородська», «Аляска» та «Аква Лайф». IDS Ukraine є лідером ринку бутильованих вод і має значний вплив на формування та розвиток галузі. Загальна сума капітальних інвестицій, у тому числі у виробництво, за останні 5 років сягає 2,3 млрд грн. IDS Ukraine є найбільшим платником податків і зборів у галузі – 800 млн грн за 2023 рік, що на 101 млн грн більше, аніж у 2022-му. Надає роботу 3 000 осіб і відіграє значущу роль як основний роботодавець для таких невеликих міст, як Миргород і Моршин. Від початку війни на потреби ЗСУ, ДСНС, лікарень, переселенців і мешканців деокупованих територій IDS Ukraine було передано продукції на більш ніж 200 млн грн, а загальна сума благодійної допомоги становить 450 млн грн.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Заморіть черв’ячка. Попит на їжу з комах драйвитимуть пенсіонери та вегани

Такими очікуваннями поділився Седрік Ауріол, співзасновник французької біотехнологічної компанії Agronutris.Нещодавно Agronutris отримала дозвіл на продаж комах та продукції з...

Рослинне молоко за 3 хвилини: домашній пристрій претендує стати новою “мікрохвильовкою”

Пристрій виявився популярнішим, ніж того очікували засновники стартапу Міхаель та Надіна. Вони говорять, що з моменту запуску Milky Plant...

Дев’ять перспективних фудтех-напрямків з точки зору інвесторів

Згідно з доповіддю Five Season Venture і dealroom.co за останні 4 роки обсяг венчурних інвестицій в foodtech в світі...

Стартап вирощує незвичайне «м’ясо» для котлет на овочевих шкірках

Це – новий тип білка, який слугує альтернативою як м'ясу, так і рослинним продуктам, при цьому має текстуру, яка...

Кількість відвідувачів McDonald’s Україна у 2024 році зросла на 16%

Компанія поступово повертається до довоєнного рівня відвідуваності: у 2021 році кількість клієнтів становила 125 млн. Завдяки чіткій стратегії розвитку та...

«Яготинське» представляє дитячу лінійку йогуртів та коктейлів «Смурфи»

Яскраві зручні пляшки з улюбленими персонажами анімаційного фільму «Смурфи» зроблять споживання корисних молочних продуктів веселим та ще смачнішим.«Ми створили...

Понад 600 нових товарів: як Fozzy Group розвивала власні торгові марки у 2024 році

Наразі Fozzy Group має 23 власні марки, серед яких «Премія», «Повна чаша», «Зелена країна», «Feels Good» тощо. Їх можна...

Євген Черняк інвестує $1,3 млн у виробництво канадського віскі

Частину виготовленої продукції планують залишати на місцевому ринку, а решту — експортувати до кількох країн світу, зокрема в Україну.У...

Може вас зацікавити

Австралійці створять 3D-фабрику, щоб друкувати там рослинний лосось

Revo виготовляє структурно складні продукти: пласти копченого лосося, філе...

«Салат майбутнього», створений за аерокосмічними технологіями, зібрав мільйон інвестицій

Загальні інвестиції в проект оцінюються майже в $13 млн Флагманський...

Американці виготовили альтернативне грудне молоко методом бродіння

Для створення альтернативного грудного молока стартап використовує не клітинне...

“Згущенка”, сметана та сир із буйволиного молока — українська ферма не встигає за попитом

На ферму можна сходити на екскурсію та поспілкуватися з...

Американці випустили продукт з коноплі, що прибирає 15 см з талії за три місяці

Зі слів продавця, інноваційний продукт підкріплений «першим у своєму...

Вибір редактора
В продовження теми