IDS Ukraine відновлює довоєнний рівень виторгу та демонструє зростання вартості активів у 2024 році

Компанія IDS Ukraine, виробник ТМ «Моршинська», «Миргородська» й інших відомих в Україні брендів напоїв, підбиває попередні підсумки діяльності за 2024 рік і відзначає значні досягнення в ефективності управління, зростанні вартості активів і масштабів бізнесу.

Згідно із прогнозами виторг компанії за рік становитиме 6,8 млрд грн, що відповідає довоєнному рівню. Це дозволить IDS Ukraine сплатити податки та збори на загальну суму близько 1 млрд грн, роблячи вагомий внесок у бюджети всіх рівнів, включаючи громади присутності в Миргороді та Моршині, де компанія є одним із ключових донорів локальних бюджетів та опорою добробуту громад.

Вартість чистих активів компанії зросла на 700 млн грн у 2024 році, що свідчить про успішну реалізацію стратегії відновлення та розвитку, забезпечення сталої діяльності в умовах безпекових та інфраструктурних викликів. Компанія завершує поточний рік зі значними параметрами ліквідності, маючи залишки коштів на рахунках розміром понад 1,0 млрд грн.

«Ми пишаємося тим, що, попри виклики, змогли відновити довоєнний рівень виторгу та суттєво зростити активи компанії. Це стало можливим завдяки злагодженій роботі нашої трьохтисячної команди та відданості колег, впровадженню інновацій та постійному прагненню до вдосконалення. Ми продовжуємо інвестувати в розвиток наших брендів і людей, забезпечуючи високу якість продукції та турботу про споживачів. Наш успіх сьогодні — це результат стабільного розвитку та прагнення розвивати ринок, підвищуючи культуру споживання якісної природної мінеральної води та напоїв», — прокоментував результати Марко Ткачук, генеральний директор IDS Ukraine.

Упродовж 2024 року IDS Ukraine зміцнила свої позиції на ринку, запропонувавши споживачам нові продукти та збільшивши асортимент. Зокрема, у 2024 році компанія розширила лінійку соковмісних напоїв на основі природної мінеральної води «Лимонада», а також лінійку води зі смаком «Моршинська» із соком.

Завдяки ефективній діяльності IDS Ukraine має змогу активно підтримувати соціальні ініціативи та благодійні проєкти щодо допомоги рятувальникам, воїнам ЗСУ та медикам. З початку повномасштабного вторгнення на гуманітарні ініціативи та благодійну підтримку IDS Ukraine спрямувала 450 млн грн. Компанія співпрацює приблизно із 200 волонтерськими організаціями й благодійними фондами, а також взаємодіє зі структурами національної та локальної влади України.

Завдяки ефективному управлінню та стратегічному підходу IDS Ukraine продовжує розвиватися, зберігає лідерські позиції на ринку з часткою понад 40% і робить вагомий внесок у підтримку економіки та бюджету України.

Довідка про компанію:
IDS Ukraine – українська група компаній, заснована в 1996 році. Зараз є найпотужнішим національним виробником бутельованих вод, до складу якого входить Моршинський завод мінеральних вод «Оскар», Миргородський завод мінеральних вод, дистрибуційна компанія «ІДС» та оператор доставки води «ІДС Аква Сервіс». Група компаній володіє торгівельними марками «Моршинська», «Миргородська», «Аляска» та «Аква Лайф». IDS Ukraine є лідером ринку бутильованих вод і має значний вплив на формування та розвиток галузі. Загальна сума капітальних інвестицій, у тому числі у виробництво, за останні 5 років сягає 2,3 млрд грн. IDS Ukraine є найбільшим платником податків і зборів у галузі – 800 млн грн за 2023 рік, що на 101 млн грн більше, аніж у 2022-му. Надає роботу 3 000 осіб і відіграє значущу роль як основний роботодавець для таких невеликих міст, як Миргород і Моршин. Від початку війни на потреби ЗСУ, ДСНС, лікарень, переселенців і мешканців деокупованих територій IDS Ukraine було передано продукції на більш ніж 200 млн грн, а загальна сума благодійної допомоги становить 450 млн грн.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

На заводі у Великобританії Danone “надоїть” вдвічі більше веганського молока, ніж в Україні — тваринного

Завод, що працює з 2000 р., виготовлятиме 300 млн літрів молока на рік Для порівняння, на всіх потужностях в Україні...

М’ясний гігант побудує завод з переробки комах на білки та жири

Tyson Foods купує міноритарну частку в компанії. Фінансові деталі угоди не розголошуються.Разом з Protix м’ясний гігант побудує в США...

Канабіс, дизайнерський буряк та розмариновий дим: харчові тренди 2025 року

Прогнози щодо тенденцій у харчуванні у 2025 році передбачають рік незвичного вибору: соуси до усього, експерименти з кавою та...

Поляки розробили наклейки, які подовжують термін зберігання грибів

Формат наклейки – простий у використанні, говорить Тім Малефіт, технічний директор Fresh Inset. Вона працює за рахунок поступового вивільнення...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Легендарний виробник фастфуду випустив парфуми з запахом смаженої курки

Парфуми доступні клієнтам в Іспанії й продаються як додатковий...

Інвестори повірили в рослинні креветки. Стартап зібрав $18 млн

Американський жіночий стартап New Wave Foods випускає на ринок...

Найбільше агентство з сертифікації кошерності визнало лабораторне м’ясо

Це стало першою та ключовою точкою дотику релігійних дієтичних...

Світовий бренд створив інноваційні суміші для насичення організму водою

Продукт доступний  у трьох смаках: лимон-лайм, зелений виноград і...

$80 млрд до 2030 року: веганська їжа стає рутинним перекусом, ринок подвоюється

Зараз ця категорія оцінюється в $44,02 млрд.   З 2022 р....

Вибір редактора
В продовження теми