Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Найбільші доходи у столичних ресторанах, а також на Дніпропетровщині та Львівщині

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні у 2023 році досяг 31,6 млрд грн, що у 120% більше, ніж у 2022 році, та на 26% більше, ніж у 2021 році.

Беззаперечним лідером галузі залишається McDonald’s, чий дохід приріс майже втричі (на 297%), досягнувши майже 13 млрд гривень. Це становить майже 40% усього доходу ресторанної сфери.

Беззаперечним лідером галузі залишається McDonald’s, чий дохід зріс майже втричі до 13 млрд грн, що становить майже 40% усього доходу цієї сфери.

У регіональному розрізі Київ продовжує бути лідером з чистим доходом понад 23 млрд грн, що становить 72% доходу ресторанної галузі. Це більше, ніж у 2,5 раза проти 2022 року (8,9 млрд грн). У столиці працює понад 1,2 тис. компаній, що робить її головним гастрономічним центром країни. Дніпропетровська область посіла друге місце з доходом 1,6 млрд грн, а Львівська область – третє, заробивши 1,4 млрд грн.

За приростом доходів на другому місці після столиці  – Рівненська область. Чистий дохід області приріс більш ніж удвічі (128%): 266 млн грн у 2023 проти 116,9 млн грн у 2022. Також більш ніж удвічі (122%) приросли доходи у Херсонській області, де компанії згенерували 26,8 млн грн у 2023 році, що пов’язано зі звільненням територій Херсонщини.

Загалом кількість компаній у галузі приросла на 30%: якщо у 2022 році активними були 2,6 тис. компаній, то у 2023 році їх кількість перевищила 3,5 тис. 

Кількість фізичних осіб-підприємців також збільшилася: у 2023 році зареєстровано 19,4 тис. нових ФОПів, що у два рази більше, ніж у 2022 році. У 2024 році приріст реєстрацій відносно 2023 року знизився на 4%. Найбільше нових ФОПів в цій індустрії за 2023 – листопад 2024 років відкрили у Києві (4,2 тис.), Дніпропетровській (2,5 тис.), Львівській (2,3 тис.) та Київській (2,2 тис.) областях.

Серед закладів харчування, що найбільше заробили в Україні: McDonald’s, KFC, Пузата Хата, Domino’s Pizza, Сушия, Salateira та кафе на АЗК WOG.


Також зазначимо, що 285 компаній гастро індустрії отримали майже 1,3 млрд грн коштів із держбюджету.

Аналітики YC.Market  з’ясували, що за 2023-2024 роки компанії гастрономічної галузі отримали майже 1,3 млрд державного фінансування. Двадцять найбільших компаній-одержувачів акумулювали понад 92% коштів із держбюджету.

Нагадаємо, раніше ми писали, які гастрономічні тренди домінуватимуть у 2025 році.

Джерело: YC.Market

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Гігант зернового ринку створив екстра-веганський шоколад, аналогів якого немає на ринку

Для створення нової лінійки, «інженери щоколаду» визначили основні «енергетичні» інгредієнти, які «забезпечать особливий смак і текстуру». Ними стали порошок...

Виробники додають у рослинне м’ясо червоні водорості, щоб імітувати кров

Їхня спільна розробка — інгредієнт на основі червоних мікроводоростей під назвою RepliHue, який замінює синтетичні добавки, зокрема гему, та...

Сири від “морозостійких корів” можуть представити Україну на World Cheese Awards

Така система утримання широко застосовується в американському штаті Айдахо, за кліматом дуже схожим на крайній південь України. Вона передбачає,...

Німецькі фармацевти створили реактиви, які дозволять виробляти лабораторне м’ясо у глобальному масштабі

Для новачків сегменту Merck створює реактиви, середовище для вирощування клітин та навчатиме безпосередньо технології виробництва м’яса в лабораторії.За словами...

Виробник соків «Коник» та співзасновниця Young Business Club запускають виробництво крафтового сидру

Очікується, що продукт з'явиться на полицях мережі «Сільпо» до кінця квітня. У планах — експорт та завоювання до 80%...

Alviva Group виводить на ринок нову категорію хліба під брендом «Київхліб»

Продукцію з нової категорії виготовляють на підприємстві ТОВ «Український пекарний дім» у місті Біла Церква Київської області. Сума інвестицій...

У Food Market від Епіцентр продажі кулінарії зросли більш ніж на 50%

Мережа Food Market від «Епіцентр» — один із наймолодших продуктових ритейлерів України: напрямку ще немає й п’яти років. Станом...

Українська пивоварня отримала дві нагороди World Alcohol-Free Awards

Темне безалкогольне пиво Dark Non-alcohol (ABV 0,5%, IBU 13, Plato 7) отримало золоту медаль. Судді відзначили у ньому "аромати...

Може вас зацікавити

Луддити на марші: влада Нідерландів штучно стримує попит на рослинне молоко

Wakker Dier провела аналіз розвитку середніх цін на літр...

Мільйон літрів молока без корів — німці будують гігантський завод

Головна мета проєкту — зробити культивоване молоко доступним за...

Пончики з лікером Baileys та пивом Guinness — не шаурма з одеколоном

Пончики мають термін зберігання 1 рік у замороженому стані...

Ні риба, ні м’ясо: рослинні бургери з’являться в McDonald’s

Рішення McDonald's цілком логічне, адже конкуренти активно включають штучне...

Відома броварня варить із африканського зерна пиво, що смакує як шампанське

Фоніо – це зерно, яке відоме завдяки своїм високим...

Вибір редактора
В продовження теми