Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Найбільші доходи у столичних ресторанах, а також на Дніпропетровщині та Львівщині

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні у 2023 році досяг 31,6 млрд грн, що у 120% більше, ніж у 2022 році, та на 26% більше, ніж у 2021 році.

Беззаперечним лідером галузі залишається McDonald’s, чий дохід приріс майже втричі (на 297%), досягнувши майже 13 млрд гривень. Це становить майже 40% усього доходу ресторанної сфери.

Беззаперечним лідером галузі залишається McDonald’s, чий дохід зріс майже втричі до 13 млрд грн, що становить майже 40% усього доходу цієї сфери.

У регіональному розрізі Київ продовжує бути лідером з чистим доходом понад 23 млрд грн, що становить 72% доходу ресторанної галузі. Це більше, ніж у 2,5 раза проти 2022 року (8,9 млрд грн). У столиці працює понад 1,2 тис. компаній, що робить її головним гастрономічним центром країни. Дніпропетровська область посіла друге місце з доходом 1,6 млрд грн, а Львівська область – третє, заробивши 1,4 млрд грн.

За приростом доходів на другому місці після столиці  – Рівненська область. Чистий дохід області приріс більш ніж удвічі (128%): 266 млн грн у 2023 проти 116,9 млн грн у 2022. Також більш ніж удвічі (122%) приросли доходи у Херсонській області, де компанії згенерували 26,8 млн грн у 2023 році, що пов’язано зі звільненням територій Херсонщини.

Загалом кількість компаній у галузі приросла на 30%: якщо у 2022 році активними були 2,6 тис. компаній, то у 2023 році їх кількість перевищила 3,5 тис. 

Кількість фізичних осіб-підприємців також збільшилася: у 2023 році зареєстровано 19,4 тис. нових ФОПів, що у два рази більше, ніж у 2022 році. У 2024 році приріст реєстрацій відносно 2023 року знизився на 4%. Найбільше нових ФОПів в цій індустрії за 2023 – листопад 2024 років відкрили у Києві (4,2 тис.), Дніпропетровській (2,5 тис.), Львівській (2,3 тис.) та Київській (2,2 тис.) областях.

Серед закладів харчування, що найбільше заробили в Україні: McDonald’s, KFC, Пузата Хата, Domino’s Pizza, Сушия, Salateira та кафе на АЗК WOG.


Також зазначимо, що 285 компаній гастро індустрії отримали майже 1,3 млрд грн коштів із держбюджету.

Аналітики YC.Market  з’ясували, що за 2023-2024 роки компанії гастрономічної галузі отримали майже 1,3 млрд державного фінансування. Двадцять найбільших компаній-одержувачів акумулювали понад 92% коштів із держбюджету.

Нагадаємо, раніше ми писали, які гастрономічні тренди домінуватимуть у 2025 році.

Джерело: YC.Market

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Розробили протеїнові батончики з курятини: в асортименті перець та гарячий мед

Трендові курячі снеки стануть частиною флагманської лінійки бренду Tender Chicken Bites, який дебютував у березні.Виготовлені з курятини та спецій,...

Світові виробники алкоголю почали розливати горілку у пляшки з картону

Паперовими пляшками уже користуються такі великі бренди як Absolut (Pernod Ricard) та Johnnie Walker (Diageo).Паперова пляшка виготовляється з картону...

Сімейна ферма на Житомирщині вимочує козиний сир у червоному вині — стає делікатесом

Червоний сир має назву Мурсія аль Віно. Щоб отримати необхідний колір, смак та букет аромату, протягом визрівання сир двічі...

Попит на рослинне м’ясо настільки виріс, що основний інгредієнт подорожчав у 2 рази

Для порівняння, традиційне м’ясо свиней та ВРХ у США за рік додало в ціні 10%, курятина – 6%.Канада, найбільший...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

KFC поклала в бургери рослинну курятину. Але не для веганів

Мережа ресторанів швидкого харчування KFC анонсувала запуск продажів у...

Желе з біореактора: стартапи шукають нові способи створення желатину

Textura Tempo позиціонується як «новий тип желатину», може використовуватися...

Дві європейські країни побили рекорд у фінансуванні сектору клітинного м’яса

Зокрема, Данія оголосила про виділення приблизно $99,5 млн на...

“Додали до меню деруни, і вони одразу стали хітом”: як розвивається український стріт-фуд

Формат, який Клопотенко називає стартапом, спрямований на переосмислення та...

Римські канікули. Італійці поклали лазанью в тюбики та змушують відвідувачів лизати тарілки

23-річний шеф-кухар із Італії Валеріо Браскі створив страву, яка...

Вибір редактора
В продовження теми