Які заклади харчування в Україні заробили найбільше і як змінилася галузь?

Найбільші доходи у столичних ресторанах, а також на Дніпропетровщині та Львівщині

Аналітики YC.Market дослідили динаміку в сегменті ресторанних послуг в Україні та з’ясували, що чистий дохід ресторанного бізнесу в Україні у 2023 році досяг 31,6 млрд грн, що у 120% більше, ніж у 2022 році, та на 26% більше, ніж у 2021 році.

Беззаперечним лідером галузі залишається McDonald’s, чий дохід приріс майже втричі (на 297%), досягнувши майже 13 млрд гривень. Це становить майже 40% усього доходу ресторанної сфери.

Беззаперечним лідером галузі залишається McDonald’s, чий дохід зріс майже втричі до 13 млрд грн, що становить майже 40% усього доходу цієї сфери.

У регіональному розрізі Київ продовжує бути лідером з чистим доходом понад 23 млрд грн, що становить 72% доходу ресторанної галузі. Це більше, ніж у 2,5 раза проти 2022 року (8,9 млрд грн). У столиці працює понад 1,2 тис. компаній, що робить її головним гастрономічним центром країни. Дніпропетровська область посіла друге місце з доходом 1,6 млрд грн, а Львівська область – третє, заробивши 1,4 млрд грн.

За приростом доходів на другому місці після столиці  – Рівненська область. Чистий дохід області приріс більш ніж удвічі (128%): 266 млн грн у 2023 проти 116,9 млн грн у 2022. Також більш ніж удвічі (122%) приросли доходи у Херсонській області, де компанії згенерували 26,8 млн грн у 2023 році, що пов’язано зі звільненням територій Херсонщини.

Загалом кількість компаній у галузі приросла на 30%: якщо у 2022 році активними були 2,6 тис. компаній, то у 2023 році їх кількість перевищила 3,5 тис. 

Кількість фізичних осіб-підприємців також збільшилася: у 2023 році зареєстровано 19,4 тис. нових ФОПів, що у два рази більше, ніж у 2022 році. У 2024 році приріст реєстрацій відносно 2023 року знизився на 4%. Найбільше нових ФОПів в цій індустрії за 2023 – листопад 2024 років відкрили у Києві (4,2 тис.), Дніпропетровській (2,5 тис.), Львівській (2,3 тис.) та Київській (2,2 тис.) областях.

Серед закладів харчування, що найбільше заробили в Україні: McDonald’s, KFC, Пузата Хата, Domino’s Pizza, Сушия, Salateira та кафе на АЗК WOG.


Також зазначимо, що 285 компаній гастро індустрії отримали майже 1,3 млрд грн коштів із держбюджету.

Аналітики YC.Market  з’ясували, що за 2023-2024 роки компанії гастрономічної галузі отримали майже 1,3 млрд державного фінансування. Двадцять найбільших компаній-одержувачів акумулювали понад 92% коштів із держбюджету.

Нагадаємо, раніше ми писали, які гастрономічні тренди домінуватимуть у 2025 році.

Джерело: YC.Market

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

В Нідерландах збудують завод, де вироблятимуть унікальний білок за допомогою грибів

Очікується, що фабрика запрацює до 2022 року. Початкова потужність виробництва — 10 тис. т на рік, до 2027 р....

Шоколад для сну, спокою та енергії — розробник поєднав ліки та ласощі

Компанія поєднує інгредієнти фармацевтичного рівня з шоколадом, який допомагає їм краще засвоюватися Сімеон Марголіс, головний операційний директор і співзасновник Good...

Проба із пробірки. Вперше у світі культивоване м’ясо почали доставляти додому

Для реалізації цього проєкту Eat Just започаткувала партнерство зі службою доставки їжі foodpanda.Спільний проект стартував у Сінгапурі, де Eat...

Синергія, конкуренція та VOLIA до успіху: як працюватиме перший інноваційний foodtech-кластер в Україні

Нещодавно в Україні оголосили про створення справжнього інкубатора для інноваційних проєктів у харчовій промисловості — foodtech-кластеру VOLIA, який включатиме...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Хрін, спіруліна, коноплі та гриби-адаптогени: як нас змушують їсти більше морозива

Зростання популярності веганського морозива пов’язане з інноваційними смаками та...

Coca-Cola об’єдналася з виробником спирту, щоб вийти у сегмент алкогольних коктейлів

Fresca — це гібрид коктейля-міксера, безалкогольного напою та газованої...

«Міцний» сік з яєчним білком та грибами заспокоює нервову систему

BUILD – перший у світі “міцний” сік з підвищеним...

Найбільша у світі вертикальная ферма нагодує беконом із міцелію мільйон людей

Ферма працює за їх власною запатентованою технологію, і є...

Вибір редактора
В продовження теми