Формат, який Клопотенко називає стартапом, спрямований на переосмислення та популяризацію української кухні у сфері вуличної їжі.
“Ми експериментуємо з меню, спостерігаємо за реакцією гостей, враховуємо коментарі та адаптуємося до змін. Наприклад, нещодавно додали до меню деруни, й вони відразу стали хітом”, — розповідає Клопотенко у одному зі своїх останніх інтерв’ю.
Цей підхід, за його словами, дозволяє зрозуміти вподобання аудиторії та пропонувати якісний, цікавий і автентичний продукт.
Проєкт “У Інни” є продовженням концепції “Полтава”, але в іншому сегменті — стріт-фуду. Основна ідея полягає в створенні комфортної їжі, яка поєднує швидкість, якість та український колорит.
“Мені важливо, щоб люди не просто швидко їли, а й отримували додаткову цінність і задоволення”, — пояснює Клопотенко
Плани розвитку стріт-фуд проєкту включають створення ідеального хот-дога, який буде смачним, корисним і з українськими нотами, а також новий формат із українськими пирогами.
При цьому Євген зазначає, що цей напрям може стати окремим бізнесом у ніші доставки або ж доповнити стріт-фуд меню.
“Успіх проєкту можна буде оцінити, коли ми відкриємо 20-30 точок по всій країні й кілька за кордоном”, — зазначає Клопотенко. Попри те, що концепція знаходиться на ранньому етапі, вона вже привертає увагу своєю унікальністю та потенціалом для популяризації української кухні як в Україні, так і за її межами.
Нагадаємо, раніше український шеф-кухар розповідав, як запустив новий бренд автентичної їжі.