Компанія Nonpareil, заснована у 2010 році, сьогодні входить до трійки лідерів національного ринку тортів і тістечок, поступаючись лише Roshen та БКК. Унікальність її стратегії полягає в орієнтації на мерчандайзинг і дизайн продукту замість традиційного маркетингу.
Місюренко зробив ставку на привабливий вигляд продукції та її якість. Наприклад, компанія запровадила запатентоване прозоре кругле пакування, що нагадує скляний купол, яке дозволяє покупцям бачити торт ще до відкриття. Асортимент Nonpareil спрямований на молодіжну аудиторію і включає такі позиції, як асорті макаронсів, мікс тартів, профітролі та тирамісу.
У 2018 році Nonpareil здійснила своєрідну «солодку революцію» на ринку, почавши пропонувати смаки, орієнтовані на глобальні тренди, наприклад, «Наполеон» із солоною карамеллю чи «Червоний оксамит».
Збільшення продуктивності компанії стало можливим завдяки оптимізації виробничих процесів.
За 10 років кількість вироблених тортів на одного працівника зросла з 50 до 800 на день
На сьогодні Nonpareil налічує близько 200 працівників у двох виробничих цехах у Дніпрі, з планами відкрити ще один цех для виготовлення тортів на замовлення.
Попри війну, компанія швидко відновила роботу після 24 лютого 2022 року, змінивши акцент на порційні тістечка та співпрацю з ритейлом під private label. Частка виробництва під private label нині становить 10%, а співпраця з найбільшим українським ритейлером АТБ дала новий поштовх продажам.
Серед нових напрямів — експорт. У жовтні 2024 року Nonpareil відвантажила першу партію солодощів до Молдови, а також веде перемовини з партнерами з Грузії, Словаччини та Азербайджану. Для виходу на міжнародні ринки компанія розробляє сайт і планує найняти маркетологів.
На внутрішньому ринку Nonpareil прагне закрити всю Україну, зокрема зайти в сім західних областей, де поки що не представлена.
«Ми жодної гривні не вклали в рекламу, але час зрозуміти: зміни необхідні», — зазначає Місюренко
Нагадаємо, раніше почалися тести недорогого робота, який друкує персоналізовані торти.