Дніпровський виробник тортів вчетверо збільшив виробництво під час війни

Дніпровська компанія Nonpareil, яка спеціалізується на виготовленні тортів та тістечок, з 2021 року збільшила обсяги виробництва в чотири рази — до 197 тонн на місяць. У 2023 році виторг компанії зріс майже вдвічі, до 224 млн грн, і на 2024 рік засновник Олександр Місюренко прогнозує подальше зростання до 450 млн грн.

Компанія Nonpareil, заснована у 2010 році, сьогодні входить до трійки лідерів національного ринку тортів і тістечок, поступаючись лише Roshen та БКК. Унікальність її стратегії полягає в орієнтації на мерчандайзинг і дизайн продукту замість традиційного маркетингу.

Місюренко зробив ставку на привабливий вигляд продукції та її якість. Наприклад, компанія запровадила запатентоване прозоре кругле пакування, що нагадує скляний купол, яке дозволяє покупцям бачити торт ще до відкриття. Асортимент Nonpareil спрямований на молодіжну аудиторію і включає такі позиції, як асорті макаронсів, мікс тартів, профітролі та тирамісу.

У 2018 році Nonpareil здійснила своєрідну «солодку революцію» на ринку, почавши пропонувати смаки, орієнтовані на глобальні тренди, наприклад, «Наполеон» із солоною карамеллю чи «Червоний оксамит».

Збільшення продуктивності компанії стало можливим завдяки оптимізації виробничих процесів. 

За 10 років кількість вироблених тортів на одного працівника зросла з 50 до 800 на день

На сьогодні Nonpareil налічує близько 200 працівників у двох виробничих цехах у Дніпрі, з планами відкрити ще один цех для виготовлення тортів на замовлення.

Попри війну, компанія швидко відновила роботу після 24 лютого 2022 року, змінивши акцент на порційні тістечка та співпрацю з ритейлом під private label. Частка виробництва під private label нині становить 10%, а співпраця з найбільшим українським ритейлером АТБ дала новий поштовх продажам.

Серед нових напрямів — експорт. У жовтні 2024 року Nonpareil відвантажила першу партію солодощів до Молдови, а також веде перемовини з партнерами з Грузії, Словаччини та Азербайджану. Для виходу на міжнародні ринки компанія розробляє сайт і планує найняти маркетологів.

На внутрішньому ринку Nonpareil прагне закрити всю Україну, зокрема зайти в сім західних областей, де поки що не представлена. 

«Ми жодної гривні не вклали в рекламу, але час зрозуміти: зміни необхідні», — зазначає Місюренко

Нагадаємо, раніше почалися тести недорогого робота, який друкує персоналізовані торти.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

IKEA створила свічку з ароматом тефтель. Її не можна купити — тільки виграти

«Ми продаємо більше фрикадельок, ніж будь-якого іншого продукту в асортименті IKEA», — якось сказав Майкл ла Кур, керуючий директор...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Французи створили кросівки із кукурудзи, винограду та кактусів. Їсти не можна

Як вихідний матеріал для виготовлення шкіри компанія використовує залишки виноградної м’якоті з італійської виноробної промисловості, листя кактуса опунції, не...

Стартап створив інноваційний цукор із відходів яблук та груш

Наразі цей продукт проходить оцінку безпеки в Управлінні з контролю за продуктами та лікарськими засобами США (FDA) та у...

Майстриня із Закарпаття поєднала “дубайський шоколад” із начинкою з сала

Серед них — шоколад зі сливовим лекваром, що нагадує смак Закарпаття, а також шоколад із в'яленим м’ясом та салом...

Молокія розширила безлактозну лінійку — кисломолочним сиром

Як і вся продукція Молокія, кисломолочний безлактозний сир виготовлений на основі молока екстра ґатунку. Його склад від звичайного відрізняється...

СМАК ПЕРЕМОГИ. Повний рейтинг інноваційних харчових компаній України – 2024

NEWFOOD.UA — портал про нові харчові технології, склав перший в Україні Рейтинг «ТОП-25 інноваційних харчових компаній». У список переможців...

10 000 хлібин отримали мешканці прифронтових територій від Good Bread за підтримки Corteva та GlobalGiving

Міжнародна науково-технологічна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience у партнерстві з GlobalGiving виділила грант інклюзивній пекарні Good Bread на виготовлення понад...

Може вас зацікавити

Харчування 2050: яким буде наше меню в майбутньому?

Харчова індустрія стрімко змінюється під впливом нових технологій та...

Французи виготовили харчову добавку для оздоровлення шкіри з дикої чорниці

Сепітон — це природний інгредієнт, отриманий з ферментованого екстракту...

Hyperloop для бургерів: У майбутньому їжу доставлятимуть по підземним трубам

Реалізувати цю ідею взявся американський стартап Pipedream Labs. Інноватор на...

Nestlé за допомогою мікробів створила продукт для нарощування м’язів

Це – сироватковий білок Orgain Better Whey, без лактози...

Вибір редактора
В продовження теми