Дніпровський виробник тортів вчетверо збільшив виробництво під час війни

Дніпровська компанія Nonpareil, яка спеціалізується на виготовленні тортів та тістечок, з 2021 року збільшила обсяги виробництва в чотири рази — до 197 тонн на місяць. У 2023 році виторг компанії зріс майже вдвічі, до 224 млн грн, і на 2024 рік засновник Олександр Місюренко прогнозує подальше зростання до 450 млн грн.

Компанія Nonpareil, заснована у 2010 році, сьогодні входить до трійки лідерів національного ринку тортів і тістечок, поступаючись лише Roshen та БКК. Унікальність її стратегії полягає в орієнтації на мерчандайзинг і дизайн продукту замість традиційного маркетингу.

Місюренко зробив ставку на привабливий вигляд продукції та її якість. Наприклад, компанія запровадила запатентоване прозоре кругле пакування, що нагадує скляний купол, яке дозволяє покупцям бачити торт ще до відкриття. Асортимент Nonpareil спрямований на молодіжну аудиторію і включає такі позиції, як асорті макаронсів, мікс тартів, профітролі та тирамісу.

У 2018 році Nonpareil здійснила своєрідну «солодку революцію» на ринку, почавши пропонувати смаки, орієнтовані на глобальні тренди, наприклад, «Наполеон» із солоною карамеллю чи «Червоний оксамит».

Збільшення продуктивності компанії стало можливим завдяки оптимізації виробничих процесів. 

За 10 років кількість вироблених тортів на одного працівника зросла з 50 до 800 на день

На сьогодні Nonpareil налічує близько 200 працівників у двох виробничих цехах у Дніпрі, з планами відкрити ще один цех для виготовлення тортів на замовлення.

Попри війну, компанія швидко відновила роботу після 24 лютого 2022 року, змінивши акцент на порційні тістечка та співпрацю з ритейлом під private label. Частка виробництва під private label нині становить 10%, а співпраця з найбільшим українським ритейлером АТБ дала новий поштовх продажам.

Серед нових напрямів — експорт. У жовтні 2024 року Nonpareil відвантажила першу партію солодощів до Молдови, а також веде перемовини з партнерами з Грузії, Словаччини та Азербайджану. Для виходу на міжнародні ринки компанія розробляє сайт і планує найняти маркетологів.

На внутрішньому ринку Nonpareil прагне закрити всю Україну, зокрема зайти в сім західних областей, де поки що не представлена. 

«Ми жодної гривні не вклали в рекламу, але час зрозуміти: зміни необхідні», — зазначає Місюренко

Нагадаємо, раніше почалися тести недорогого робота, який друкує персоналізовані торти.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Букети на обід. Міні-ферма під Києвом вирощує для ресторанів їстівні квіти

«МоркваФерма», сімейне міні-господарство поблизу Борисполя (Київська область), разом з традиційною картоплею та цибулею взялося вирощувати незвичайну нішову продукцію –...

Сінгапурський стартап винайшов машину для створення рослинних жовтків

Стартап запевняє, що яйця мають той самий смак і текстуру, що й традиційні: жовтки, які сочаться, і яєчні білки...

Сінгапурський стартап перетворить відходи соєвого молока на рослинне м’ясо

Завдяки підтримці інвесторів та урядових агенцій, компанія наразі займається облаштуванням виробничих потужностей.За словами співзасновника Деріла Пека, Jiro-Meat має намір...

Компанія «АВК» вивела на ринок власну розробку рослинного м’яса

Про це повідомив на своїй сторінці в Facebook Володимир Авраменко, засновник компанії. «В одній котлеті — 21 грамів збалансованого...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Британці винайшли фермент, що перетворює з’їдені солодощі на здорову їжу

Продукт розроблений для ринку США і очікувано з’явиться там...

Столітній молочний гігант створив напій для нарощування м’язів

Лінійка UP2U Recover, що включає протеїнові напої зі смаком...

Рейтинг здорових вуглеводів: обираємо найкращі джерела енергії

Вуглеводи є одним з основних компонентів нашого раціону, але...

Українці роблять унікальні продукти із в’єтнамського органічного горіху

Сімейне виробництво заснувало подружжя веганів – Василь Трачук та...

Супермаркети вперше почнуть продавати рибу із 3D-принтера

Це буде цільне філе лосося на основі мікропротеїну, розроблене...

Вибір редактора
В продовження теми