10 000 хлібин отримали мешканці прифронтових територій від Good Bread за підтримки Corteva та GlobalGiving

Міжнародна науково-технологічна сільськогосподарська компанія Corteva Agriscience у партнерстві з GlobalGiving виділила грант інклюзивній пекарні Good Bread на виготовлення понад 10 000 хлібин для мешканців прифронтових територій. Загалом протягом повномасштабної війни за рахунок трьох грантів від Corteva було спечено близько 47 000 буханців хліба, які роздали на деокупованих та прифронтових територіях.

Good Bread – інклюзивна пекарня, мета якої створити місця для соціалізації та адаптації людей з ментальною інвалідністю (розумовою відсталістю, аутизмом, синдромом Дауна тощо). За час реалізації проєкту пекарні 32 особи з ментальною інвалідністю мали змогу долучитися до суспільно корисної праці, соціалізуватися та розвинути свої навички та компетенції.  

«Важливість таких проєктів полягає в тому, що люди, які живуть у складних обставинах та поганих умовах, отримують не просто хліб чи гарячу їжу, вони отримують надію, гідність і можливість вижити, бачать, що про них пам`ятають та піклуються. Ми дуже цінуємо можливість робити цю справу і вдячні таким партнерам, як Corteva, яка підтримує нас вже протягом декількох років і працює заради того, щоб допомогти українцям пережити ці важкі часи», – говорить Владислав Малащенко, засновник пекарні Good Bread.

«Інклюзивна пекарня Good Bread робить надзвичайно важливу справу, організовуючи постачання хліба в найбільш постраждалі регіони, а ми у Corteva пишаємося можливістю підтримувати їх у цій благородній місії в партнерстві з GlobalGiving. Адже у Corteva ми віримо в силу інклюзивного середовища, яке сприяє розвитку інновацій та наданні рівних можливостей для всіх бажаючих працювати заради добробуту наших громад. Також компанія прагне допомогти тим, хто потребує цього, вважаючи це своїм соціальним обов`язком, виконуючи своє призначення збагачувати життя тих, хто виробляє, і тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь», –  говорить Анна Бабіч, керівниця з корпоративних комунікацій Corteva Agriscience в Центральній та Східній Європі та Туреччині.

Інклюзивна пекарня Good Bread робить надзвичайно важливу справу, організовуючи постачання хліба в найбільш постраждалі регіони

З початку широкомасштабного військового вторгнення росії на територію України Corteva вийшла з ринків рф та білорусі. Протягом цього періоду компанія виділила на підтримку українців понад два мільйони доларів США, спрямувавши їх на допомогу незахищеним верствам суспільства та забезпечення потреб українців в медикаментах та медичному обладнанні, їжі та відновлення фермерства. Така підтримка благодійних та гуманітарних проєктів зафіксована в спільній декларації з Міністерством аграрної політики та продовольства Україні, яку сторони уклали в жовтні 2022 року.

Про Corteva Agriscience
Corteva, Inc. (NYSE: CTVA) — це глобальна, винятково сільськогосподарська компанія, яка поєднує провідні інновації в галузі, активну взаємодію з клієнтами та оперативне виконання, щоб вигідно надавати рішення для найактуальніших світових проблем сільського господарства. Corteva створює вигідні ринкові переваги завдяки своїй унікальній стратегії дистрибуції, а також збалансованому та глобально різноманітному поєднанню насіння, засобів захисту рослин, цифрових продуктів і послуг. Будучи представленою одними з найвідоміших брендів у сільському господарстві та маючи провідний у галузі портфель продуктів та технологій, що має значні можливості до зростання, компанія прагне максимізувати продуктивність для фермерів, одночасно співпрацюючи з зацікавленими сторонами в усій харчовій системі, виконуючи своє зобов’язання збагачувати життя тих, хто виробляє, та тих, хто споживає, забезпечуючи розвиток майбутніх поколінь. Більш детальну інформацію можна знайти на сайті http://www.corteva.com.ua

 

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Корейський енергетик з пюре банану здобув прихильників серед американських зірок кіно

Banano Energy Drink виготовляється зі 100% бананового пюре з активним інгредієнтом куркуміном, відомим своїми протизапальними та антиоксидантними властивостями.Концепція Banano...

Nestlé створила із шовковиці добавку, що регулює рівень глюкози в крові — для боротьби з діабетом

Перша програма Nestlé по боротьбі з діабетом в Малайзії розпочинається з поставки добавки Nutren GlucoSmart, котра підтримує оптимальний рівень...

Вчені створили ванілін із використаних пластикових пляшок

Команда з Единбурзького університету використала у лабораторії кишкову паличку для перетворення терефталевої кислоти — молекули, отриманої з ПЕТ —...

Український стартап створив девайси, які очищають воду з річки за 20 хвилин

Заснований випускником економічного факультету Києво-Могилянської академії Андрієм Осадчим, стартап уже досяг оцінки вартості у  $5 млн. Виторг компанії у...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Смарт-їжа: що це? Як технології впливають на наш раціон

Життя стає дедалі динамічнішим, а разом із ним змінюються й наші харчові звички. Якщо раніше приготувати вечерю означало витратити...

Може вас зацікавити

Швейцарці створили із рідкісних яблук добавку проти старіння

«Для харчових продуктів це досить нова технологія. Захоплююче бачити,...

Kraft Heinz створила морозиво зі смаком макаронів та сиру

Обмежений тираж десерту Kraft Macaroni & Cheese містить в...

Користь та шкода ферментованих продуктів: пробіотики, домашня ферментація та їх вплив на здоров’я

Ферментовані продукти завжди були важливою частиною харчування різних культур....

Коктейль проти вірусу: PepsiCo інвестує в партнерів, Coca-Cola запускає нове обладнання, Nestlé вийшла на ринок кави

На це діє безліч факторів: пандемія короновірусу, карантинні обмеження,...

Вибір редактора
В продовження теми