Очікується, що процес затвердження триватиме близько 18 місяців, а вихід продукту на ринок планується у 2026 році.
Компанія звернулася до Національного центру генетичної інженерії та біотехнологій Таїланду (BIOTEC), який відповідає за оцінку безпеки нових харчових продуктів. Заявка охоплює культивований стейк Blank Angus Petit Steak, який буде продаватися під брендом Aleph Cuts.
“Ми обрали Таїланд через його репутацію ‘Кухні світу’, розвинену харчову індустрію та стратегічне розташування, що відкриває доступ до ключових азійських ринків”, — зазначив співзасновник і генеральний директор Aleph Farms Дідьє Тубіа. Він також наголосив, що культура харчування Таїланду та зобов’язання країни щодо сталого розвитку роблять її ідеальним місцем для впровадження інноваційних рішень у харчовій сфері.
Процес підготовки до подачі заявки тривав близько року і включав співпрацю з місцевим гігантом морепродуктів Thai Union, який є інвестором Aleph Farms. Компанії разом працювали над формуванням регуляторної бази та взаємодією з відповідними органами.
“Це партнерство стало ключовим для створення основи регуляторного процесу, який дозволив подати першу заявку на культивоване м’ясо у Таїланді”, — зазначила Іфат Гавріель, керівниця з регуляторних питань Aleph Farms.
Паралельно компанія завершує плани будівництва першого в Таїланді заводу з виробництва культивованого м’яса у партнерстві з BBGI та Fermbox Bio. Перші оновлення щодо цього проєкту очікуються найближчими місяцями.
На тлі зростання споживання м’яса у Таїланді, яке за останні три десятиліття збільшилося на 180%, Aleph Farms бачить можливості для зміни ситуації. Традиційне тваринництво вимагає все більше земельних ресурсів, води та виробляє значні викиди парникових газів. У 2023 році лише 13% тайців визнали вплив промислового тваринництва на зміну клімату, але водночас 97% опитаних готові спробувати культивоване м’ясо.
Нагадаємо, раніше Aleph Farms залучила $100 млн на створення лабораторних стейків.