Засновник виробництва м’ясних чипсів: чверть обороту іде на рекламу

Український бренд Objerky, заснований у 2010 році Кирилом Шияновим, за дев’ять місяців 2024 року продав продукції на 44,5 млн грн, включаючи м’ясні снеки та інші органічні перекуси.

Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у 7,5 млрд грн

Бренди органічної продукції складають близько 15%, з яких половина — українські, повідомляє Шиянов, спираючись на відкриті дані. Найбільші гравці — Mondelez International та PepsiCo, чиї бренди чипсів “Люкс” та Lay’s домінують у сегменті традиційних перекусів.

Для виготовлення м’ясних снеків чи снеків із морепродуктів потрібні значні інвестиції у виробничу інфраструктуру, ділиться співзасновник. Одна лише вентиляційна система для цеху, де виробляються креветкові чипси, обійшлася компанії у $150 000, а покриття підлоги проти пошкоджень коштувало 700 тис. грн. 

Objerky орієнтований на клієнтів, які ведуть активний спосіб життя. Тому снеки продають скрізь – на сайті компанії, в супермаркетах, на АЗС, ділиться Шиянов. Співпраця з IT-спільнотою DOU дозволила також популяризувати “обжерки” серед IT-фахівців.

Важливими компонентами успіху Objerky стали реклама і маркетинг

Витрати на маркетинг становлять 25-30% від обороту, розповідає Шиянов. Основні канали для реклами — Facebook та Instagram, а ключовим способом комунікації в супермаркетах є упаковка. Продажі через сайт забезпечують близько 20% виторгу, решта — у торгових мережах.

Ціна 50-грамової упаковки Objerky на сайті компанії становить 109–114 грн, приблизно як і в інших українських брендів, таких як ЇDLO, чиї джерки коштують 115–140 грн. Виробництво м’ясних снеків здійснюється за оригінальною австрійською технологією, яку компанія вперше привезла в Україну. Продукція складається виключно з натурального м’яса вищого ґатунку та спецій, таких як часник, чорний перець і коріандр.

Асортимент Objerky включає джерки зі свинини, нагетс-джерки, чилі-джерки, креветкові чипси, шкварки, кокосові чипси та інші види перекусів. 

Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав, що у 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже на 35%. Річний виторг тоді склав 23 млн грн.

Джерело

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Засновник GUDFUD створив проєкт з доставки заморожених страв та відкриє в Києві 10 магазинів

До кінця року він планує відкрити в Києві 10-20 фірмових магазинів. Перший уже працює на Троєщині. Є онлайн-магазин, також заморожена продукція...

Український ресторатор потрапив до ТОП-50 людей світу, які впливають і формують майбутнє світової гастрономії

Міжнародний рейтинг найпрестижніших ресторанів світу The World's 50 Best Restaurants оголосив список 50 Next, який визначає молодих людей з...

Закарпатські ресторатори варять вареники з чорнилами каракатиці та маринують у меді сир

Таким чином вони прагнуть, щоб відвідувачі поверталися знову і знову, і замовляти саме унікальні страви з місцевим продуктом.«Овеча бриндзя...

Український виробник за допомогою бронзи створює макарони, які найкраще просочуються соусами

Це стало можливим завдяки впровадженню італійських технологій, які значно підвищують якість продукції, повідомляє виробник.Унікальність підходу "Терлич" полягає у використанні...

Український виробник корисних солодощів виходить на ринки США та Великої Британії

За останні три роки сукупний виторг вінницького виробника зріс у 2,5 рази, а у 2024 році перевищив 1,5 млрд...

Крафтові виробники, гаївки й лекторій: в Києві пройде 13-й фестиваль True&Local

Цього разу фестиваль присвячений «Гаївкам» — традиційним весняним пісням, які здавна символізують пробудження природи й прихід нового життя.Весняний настрій...

Смачна колаборація: «Яготинський» айран в мережі Döner Маркет

Співпрацю двох брендів, чиї автентичні продукти чудово доповнюють один одного, точно оцінять шанувальники стритфуду.  «Поєднання шаурми з айраном — це...

Дві українські компанії потрапили до списку номінантів Gulfood Innovation Awards 2025

З 17 до 22 лютого 2025 року в Dubai World Trade Centre (Дубай, ОАЕ) відбулася одна з найбільших світових...

Може вас зацікавити

Преміум-бренд створив активовану воду, що посилює смак їжі у 10 разів

Вода, що проходить через швейцарську запатентовану технологію фільтрації, отримує...

Лабораторію сенсорного аналізу МХП прийняли до Європейської мережі з сенсорного аналізу (ESN)

Лабораторія сенсорного аналізу Кулінарного центру МХП успішно пройшла процедуру...

Американці створили перші грибні жуйки, які покращують імунітет і концентрують увагу

Жуйки виготовлені з розробленої компанією суміші Mycomatrix, що включає...

Пивоварня Carlsberg у Данії запустила технологію, що перероблятиме 90% води

Нова система переробки допоможе щороку економити під час виробництва...

«П’яний кум» у вині та «лавандовий» — у квітах. Сироварня на Житомирщині створює унікальну рікоту

Сири створюються вручну з цільного коров’ячого молока, яке постачають...

Вибір редактора
В продовження теми