Обсяг українського ринку снеків у 2023 році оцінюється у 7,5 млрд грн
Бренди органічної продукції складають близько 15%, з яких половина — українські, повідомляє Шиянов, спираючись на відкриті дані. Найбільші гравці — Mondelez International та PepsiCo, чиї бренди чипсів “Люкс” та Lay’s домінують у сегменті традиційних перекусів.
Для виготовлення м’ясних снеків чи снеків із морепродуктів потрібні значні інвестиції у виробничу інфраструктуру, ділиться співзасновник. Одна лише вентиляційна система для цеху, де виробляються креветкові чипси, обійшлася компанії у $150 000, а покриття підлоги проти пошкоджень коштувало 700 тис. грн.
Objerky орієнтований на клієнтів, які ведуть активний спосіб життя. Тому снеки продають скрізь – на сайті компанії, в супермаркетах, на АЗС, ділиться Шиянов. Співпраця з IT-спільнотою DOU дозволила також популяризувати “обжерки” серед IT-фахівців.
Важливими компонентами успіху Objerky стали реклама і маркетинг
Витрати на маркетинг становлять 25-30% від обороту, розповідає Шиянов. Основні канали для реклами — Facebook та Instagram, а ключовим способом комунікації в супермаркетах є упаковка. Продажі через сайт забезпечують близько 20% виторгу, решта — у торгових мережах.
Ціна 50-грамової упаковки Objerky на сайті компанії становить 109–114 грн, приблизно як і в інших українських брендів, таких як ЇDLO, чиї джерки коштують 115–140 грн. Виробництво м’ясних снеків здійснюється за оригінальною австрійською технологією, яку компанія вперше привезла в Україну. Продукція складається виключно з натурального м’яса вищого ґатунку та спецій, таких як часник, чорний перець і коріандр.
Асортимент Objerky включає джерки зі свинини, нагетс-джерки, чилі-джерки, креветкові чипси, шкварки, кокосові чипси та інші види перекусів.
Нагадаємо, раніше NEWFOOD розповідав, що у 2022 році, попри війну, продажі компанії зросли майже на 35%. Річний виторг тоді склав 23 млн грн.