Бренд заснували у 2015 році брати Вадим і Пилип Гришини, які раніше керували сімейним виробництвом товарів для рукоділля.
За словами співзасновника Вадима Гришина, Україна має потужну сировинну базу для виробництва органічних перекусів, однак мало бізнесів створюють додану вартість.
“Якщо у людей є купівельна спроможність, вони схильні обирати здорові снеки”, — зазначає Гришин.

Компанія виробляє снеки за запатентованою технологією низькотемпературної сушки, що дозволяє зберегти корисні властивості сиру та створити хрустку текстуру.
Обладнання для виробництва брати зібрали самостійно у 2016 році. Першу сотню упаковок друкували на принтері.
За словами Гришина, було важливо поступово збільшувати обсяги виробництва, щоб адаптуватися до попиту. За перші два роки компанія змінила пакування шість разів, а тепер оновлює його раз на рік.

Нині продукція snEco доступна на сайті компанії та у “Сільпо”, де пачка снеків вагою 25 грамів коштує 82–119 грн. Для порівняння, ціна 60-грамової пачки чипсів Lay’s становить 30–38 грн.
Основну аудиторію snEco становлять молоді офісні працівники, які складають 80% покупців. Ще 10% — діти до 10 років, які впливають на вибір батьків.

Сирні перекуси від snEco не містять консервантів, штучних барвників, підсилювачів смаку та інших добавок. Снеки виготовляються виключно з натурального сиру, мають термін придатності 12 місяців і не потребують спеціальних умов зберігання.

