Н ині компанія, історія якої почалася задовго до незалежності України, стала провідним гравцем не тільки на внутрішньому, але й на зовнішніх ринках. Але попри масштаби свого бізнесу, підприємство не перестає бути гнучким трендсетером. Наприклад саме «Рудь» стало першим в Україні та на теренах колишнього СНД виробником органічного морозива.
Про те, як пострадянське підприємство перевинайшло себе і стало ультрасучасним лідером галузі розказує Петро Рудь, відомий меценат, депутат Житомирської обласної ради та президент компанії «Рудь».
Принципи та відповідальність
Петре Володимировичу, перед тим як до вас приїхати, нам розказали цікавий факт з історії підприємства. У 1998 році трудовий колектив зібрався на загальних зборах, щоб з 60 варіантів торгової марки обрати лише одну. Попри велику кількість потенційних назв, було ухвалено рішення про випуск продукції саме під ТМ «Рудь». Як це все на вас вплинуло?
Добре пам’ятаю це зібрання, хоча минуло вже багато років. То був дуже зворушливий для мене момент. Я усвідомив наскільки висока довіра трудового колективу до мене, та яка велика персональна відповідальність перед споживачами. Відтоді я зрозумів, що моє прізвище має стати так званим «знаком якості» наших продуктів та синонімом порядності в бізнесі. Тепер це мотивує мене і мою команду розвиватися, постійно вдосконалюватися та досягати амбітних цілей.
Саме тому сьогодні я можу з впевненістю сказати, що продукція під ТМ «РУДЬ» справедливо завоювала популярність в Україні та далеко за її межами.
У якому напрямку розвивається компанія сьогодні? Як вам вдається залишатися багаторічним лідером у такому конкурентному бізнесі? Може є у вас універсальний рецепт успіху?
Розпочну з останнього питання. Так, рецепт є, і він досі простий: ніколи не зраджувати своїм принципам, бути відповідальним роботодавцем та бізнесменом. Важливо цінувати свій колектив, не зупинятися на досягнутому та просто любити свою справу. Це непросто, але по-іншому — ніяк.
Я зрозумів, що моє прізвище має стати так званим «знаком якості» наших продуктів та синонімом порядності в бізнесі.
Ці принципи стали запорукою того, що компанія «Рудь» — АТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД» — нині є лідером національного ринку заморожених продуктів. На сьогодні підприємство є найбільшим виробником морозива в Україні. Наша компанія сповідує європейські цінності та відома не лише в Україні, але й за кордоном. Наше підприємство — це виробничий комплекс із найсучаснішим обладнанням, облаштованими лабораторіями та досвідченими спеціалістами.
Компанія «Рудь» є лідером ринку морозива і робить все для того, щоб закріпити свої позиції та збільшити ринкову частку, яка зараз становить близько 30 %. Команда підприємства — це тисячі постійних співробітників. Сьогодні продукція торгової марки «Рудь» представлена у понад 75 тис. торгових точках на всій території України. Це робить компанію підприємством не тільки національного масштабу, але й гравцем глобального значення.
Крім морозива, бізнес-портфель підприємства представлений широким асортиментом заморожених овочів, ягід, тіста та хлібобулочних виробів. Також компанія пропонує лінійки напівфабрикатів, глазурованих сирків, заморожених перетертих ягід та чаїв, масла, кисломолочної продукції.
Уроки географії
А що розкажете про вашу експортну географію?
На сьогодні компанія «Рудь» є найбільшим експортером морозива в Україні. Динамічно зростають експортні постачання в прикордонні країни — в Польщу, Чехію, Молдову та Словаччину. Партії українських ласощів потрапляють на полиці супермаркетів Данії, Об’єднаних Арабських Еміратів, Естонії, Боснії та Герцеговини.
Також цінують українське морозиво в сонячній Іспанії та прохолодній Великобританії. Що таке «Рудь» відмінно знають в крамничках Ірландії, Франції та Нідерландів. Активно просувається продажами в магазинах Греції, Німеччини, Італії, Латвії, Литви, Швейцарії та США.
Також цінують українське морозиво в сонячній Іспанії та прохолодній Великобританії.
Ростуть постачання українського морозива в Болгарію, Ірак, Грузію, Румунію. Морозиво «Рудь» здивувало своєю якістю поціновувачів в Киргизстані, Азербайджані, Казахстані, Вірменії та Ізраїлю.
І нарешті смаколики з України доїхали навіть до Китаю, Папуа Нової Гвінеї, Сенегалу, Кот-д’Івуару, Габону, Саудівської Аравії та Бахрейну.
До речі, морозиво компанії «Рудь» побувало й в Антарктиді. Для української станції «Академік Вернадський» надіслано запас пломбіру «Ескімос», який визнаний улюбленим пломбіром українців. Це перший такий «холодний десерт», який отримали полярники.
Продукція компанії представлена на поличках міжнародних гігантах організованого ритейлу — Lidl Stiftung & Co. KG, IKI, Edeka Gruppe, Kaufland, Tesco, Auchan SA, Tesco, Coop, Rimi Baltic, METRO, BILLA, Maxima, Netto, а також NORFA.
Морозиво компанії «Рудь» побувало й в Антарктиді. Для української станції «Академік Вернадський» надіслано запас пломбіру «Ескімос»
Цим континентальна експансія не закінчується і список можна продовжити ще на десятки країн по різні боки океану, де продається краще українське морозиво — «Рудь».
Себе показати
Компанія «Рудь» — активний учасник авторитетних міжнародних виставок. Серед них World of Private Label в Амстердамі, найважливіша виставка Близькосхідного регіону Gulfood у Дубаї, ANUGA в Кельні та світова виставка новинок foodtech SIAL у Парижі. Офіційний слоган компанії: «Рудь — морозиво № 1!» Чому вибрали саме такий меседж?
Турбота про споживача і, відповідно, про високу якість продукції — основа репутації торгової марки «Рудь». Наш слоган компанії — це мета і філософія нашого бізнесу. Про дотримання високої якості продукції свідчать результати багатьох соціологічних досліджень, результати незалежних аудитів та відгуків наших партнерів. Усвідомлюючи роль лідера та трендсетера свого сегмента ринку, компанія постійно сконцентрована на якості та оригінальності власних продуктів.
Турбота про споживача і, відповідно, про високу якість продукції — основа репутації торгової марки «Рудь»
Наша компанія першою успішно пройшла перевірку місії Європейського союзу щодо стандартів якості. Сьогодні підприємство відповідає вимогам світових стандартів глобальної ініціативи з безпеки харчових продуктів GFSI. АТ «Житомирський маслозавод» першим серед виробників морозива та представників молочної галузі України було сертифіковано компанією SGS Україна. Також ми отримали сертифікат BRCGS — це Міжнародний стандарт харчової безпеки, який гарантує відповідність продукту та загальноприйнятим вимогам щодо безпечності, якості та гігієни. Система менеджменту компанії відповідає міжнародним стандартам якості ISO 9001, ISO 14 000, ISO 22 000, IFS. Також підприємство володіє сертифікатами Halal та Органік. Підприємство має багато міжнародних та національних нагород, дипломи, медалі та відзнаки.
Очевидно, ви не маєте наміру зупинятися на досягнутих успіхах. Які плани ставите собі?
У нас багато планів на майбутнє. Ми розширюємо виробництво, плануємо будівництво нового складського комплексу, розробляємо нові види продукції відповідно до світових трендів. Наш фокус уваги — клієнтоорієнтованість. Ми постійно дослухаємося до зворотного зв’язку від наших партнерів та споживачів і готові адаптуватися до їхніх запитів, потреб. Ми згуртовані та готові до нових викликів ринку. Напрацьовані шляхи досягнення цілей, підготовлено виробництво, розроблено нові види продукції, які, маю надію, гідно зарекомендують себе у наших споживачів.