Японці розробили спосіб як адаптували гранолу до мікробіому споживача. Тест можна зробити вдома.

Рецептура проста — багаторазове запікання цілих злаків та їх подрібнення. Вже у наші часи — приблизно у 1960-ті роки — гранола знову стала популярною, а окрім цього з’явилися нові рецептури з альтернативної сировини. Згодом з’явилися різні, так би мовити, формфактори продукту — від розсипчастої маси до «жувальних батончиків», які швидко набрали популярність. Перший такий батончик було запатентовано в США.

Новий виток попиту на гранолу та виробів схожих на неї прийшов разом з трендом на корисну та здорову їжу. Україна не виключення — в українських супермаркетах можна знайти сотні «білягранолових» позицій.

Минулого місяця в Токіо на Smart Kitchen Summit Japan світ дізнався про нову персоналізовану пропозицію пластівців від японської компанії Calbee, що займається виробництвом закусок і сніданків. Продукт під назвою Body Granola забезпечує персоналізоване поєднання пребіотиків і злаків, адаптованих до мікробіому клієнта, визначеного за допомогою домашнього тесту.

Ось як це працює: як тільки клієнти реєструються, вони отримують набір для аналізу зразків калу внутрішньої флори (мікробіома). Вони беруть тест і відправляють його партнеру Calbee по тестуванню, Metagin, для аналізу. Приблизно через шість тижнів клієнти можуть отримати доступ до своїх результатів через вебсайт Body Granola. Звідти вони можуть замовити свою персоналізовану гранолу, вибравши пребіотичні інгредієнти, які найкраще узгоджуються з основними бактеріями в їхньому мікробіомі.

Як показано у відеоінтерв’ю, ці пребіотики випускаються у формі начинок із літерним і кольоровим кодуванням, які змішуються з базовою гранолою Calbee. Хоча сама гранола не змішується спеціально для кожного клієнта, клієнтам пропонується обмежена кількість варіантів, адаптованих для підтримки певних типів мікрофлори мікробіома. Потім вони змішують призначену кінцеву крупу в домашніх умовах.

Кілька стартапів у США розгорнули персоналізовані пропозиції харчування на основі тестування ДНК мікробіома, що призвело до індивідуальних планів харчування або підписки на добавки. Однак жоден із великих брендів CPG не наважився на тестування мікробіому чи інше персоналізоване тестування, не кажучи вже про те, щоб запропонувати послугу підписки на такі індивідуальні витратні матеріали, як цей.

В цей час продукт доступний тільки в Японії, але компанія заявляє, що планує розширюватися в США та інших місцях в майбутньому.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Дизайнерка з Іспанії перетворює харчові відходи на засоби по догляду за шкірою

Віра виготовляє продукти по догляду за шкірою із фруктів, наприклад з апельсинів, від яких відмовилися супермаркети, оскільки вони не...

Упаковка з бамбуку та соломи розкладається за 84 дні і повністю замінює пластик

В рамках співпраці ABB поставить роботизовані елементи, які дозволять Zume виробляти екологічно чисту упаковку в глобальному масштабі.Зокрема, протягом наступних...

Німці створили сир із дріжджів, який продаватимуть супермаркети, які є і в Україні

Серед магазинів, що розпочали продаж, — мережі Rewe, Billa і Metro. Це унікальне досягнення стало можливим після успішного залучення компанією...

У Києві з’явився бар, де в йогурт додають ром

У «Вогнику» радять спробувати коктейль Before Breakfast – із ромом, настояним на кокосі, лаймовим фрешем і журавлиною: це такий...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Nestlé планує інвестувати 9,5 млрд грн у 2025 році в модернізацію бізнесу в Україні

Компанія Nestlé має намір у 2025 році вкласти 8 млрд грн у розвиток своєї комерційної діяльності в Україні, зокрема...

Енергетик «Воля» від «Моршинська» запускає соціальну ініціативу на підтримку відновлення військових

Відтепер кожна гривня, отримана від продажу енергетика «Воля» зі смаком «Оригінальний», буде спрямована на відновлення українських захисників, які проходять...

ТМ «Яготинське» вперше презентує лінійку молочних шейків

Молочні шейки – це готове рішення для споживачів, які цінують якісні молочні продукти та шукають смачний перекус. Шейки створені...

Може вас зацікавити

Найбільша українська мережа пекарень відкрила перший заклад у Празі

Заклад відкрився в самому центрі Праги в ТЦ Palladium,...

Американці вперше виростили в лабораторії рибу, яку неможливо було виростити на фермі

Щоб поділитися досягненням зі світом команда стартапу навіть провела...

Морозиво із мікроводоростей хлорели обійшло за користю молочні десерти

Морозиво на основі хлорели відповідає вимогам екологічності, поживності та...

Ізраїльтяни створили жуйки з інгредієнтом із Аюрведи — знижує потяг до солодкого

Співзасновниці стартапу Гітіт Лахав і Шімріт Лев використали екстракт...

Вибір редактора
В продовження теми