Японці розробили спосіб як адаптували гранолу до мікробіому споживача. Тест можна зробити вдома.

Рецептура проста — багаторазове запікання цілих злаків та їх подрібнення. Вже у наші часи — приблизно у 1960-ті роки — гранола знову стала популярною, а окрім цього з’явилися нові рецептури з альтернативної сировини. Згодом з’явилися різні, так би мовити, формфактори продукту — від розсипчастої маси до «жувальних батончиків», які швидко набрали популярність. Перший такий батончик було запатентовано в США.

Новий виток попиту на гранолу та виробів схожих на неї прийшов разом з трендом на корисну та здорову їжу. Україна не виключення — в українських супермаркетах можна знайти сотні «білягранолових» позицій.

Минулого місяця в Токіо на Smart Kitchen Summit Japan світ дізнався про нову персоналізовану пропозицію пластівців від японської компанії Calbee, що займається виробництвом закусок і сніданків. Продукт під назвою Body Granola забезпечує персоналізоване поєднання пребіотиків і злаків, адаптованих до мікробіому клієнта, визначеного за допомогою домашнього тесту.

Ось як це працює: як тільки клієнти реєструються, вони отримують набір для аналізу зразків калу внутрішньої флори (мікробіома). Вони беруть тест і відправляють його партнеру Calbee по тестуванню, Metagin, для аналізу. Приблизно через шість тижнів клієнти можуть отримати доступ до своїх результатів через вебсайт Body Granola. Звідти вони можуть замовити свою персоналізовану гранолу, вибравши пребіотичні інгредієнти, які найкраще узгоджуються з основними бактеріями в їхньому мікробіомі.

Як показано у відеоінтерв’ю, ці пребіотики випускаються у формі начинок із літерним і кольоровим кодуванням, які змішуються з базовою гранолою Calbee. Хоча сама гранола не змішується спеціально для кожного клієнта, клієнтам пропонується обмежена кількість варіантів, адаптованих для підтримки певних типів мікрофлори мікробіома. Потім вони змішують призначену кінцеву крупу в домашніх умовах.

Кілька стартапів у США розгорнули персоналізовані пропозиції харчування на основі тестування ДНК мікробіома, що призвело до індивідуальних планів харчування або підписки на добавки. Однак жоден із великих брендів CPG не наважився на тестування мікробіому чи інше персоналізоване тестування, не кажучи вже про те, щоб запропонувати послугу підписки на такі індивідуальні витратні матеріали, як цей.

В цей час продукт доступний тільки в Японії, але компанія заявляє, що планує розширюватися в США та інших місцях в майбутньому.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

У Сінгапурі будують перший автоматизований завод з виробництва рослинних морепродуктів

Нова фабрика буде служити виробничим майданчиком компанії, де розміщуватиметься центр досліджень, розробок та інновацій альтернатив веганського мяса та морепродуктів.Наразі...

Львів’яни створюють «витриманий» хліб, який вистоюють у формах із лози

Пекарня працює з 2018 року. За цей час їй вдалося суттєво розширити асортимент, і зараз «Млин» пропонує хліб, хлібобулочні...

Сінгапурський стартап перетворить відходи соєвого молока на рослинне м’ясо

Завдяки підтримці інвесторів та урядових агенцій, компанія наразі займається облаштуванням виробничих потужностей.За словами співзасновника Деріла Пека, Jiro-Meat має намір...

Чехи виростили з водоростей та клітин дешеве м’ясо для гамбургерів

Інновація знаменує собою нову віху в секторі культивованого м’яса, оскільки це означає появу більш етичних та екологічно чистих м’ясних...

«Яготинське для дітей» змінило дизайн пляшок дитячих йогуртів і кефіру

На відміну від скла, пластик не так легко б'ється, що особливо важливо для дітей молодшого віку, які можуть випадково...

Pripravka: секретний інгредієнт успіху 

Хоч вважається, що найкраща приправа до їжі — це голод, попит на спеції та прянощі в Україні був завжди,...

Віртуальна реальність у гастрономії: як VR змінює споживання їжі?

Сучасні технології невпинно змінюють різні сфери життя, і гастрономія не стала винятком. Віртуальна реальність (VR), яка дозволяє створювати та...

Проєкт Bake4Ukraine отримав грант на обладнання українським пекарням

Гуманітарний проєкт #Bake4Ukraine отримав грант, що передбачає надання обладнання (нового чи б/в) 50 українським пекарням, які знаходяться в зоні...

Може вас зацікавити

Футурологи назвали головний інгредієнт майбутнього. Ним стане повітря

Зростання цін на сировину змушує виробників харчових продуктів використовувати...

Ізраїльська компанія культивує у лабораторії ягоди. Рослини більше не потрібні

Novella знаходиться на ранніх стадіях розробки ягідних сумішей. За...

Лабораторна вирізка: стартап патентує технологію, що дозволить друкувати преміальне м’ясо

Заявка стосується нового методу біодруку, який має значно покращити...

Японська компанія видалила з яєць білок, який викликає алергію

Це досягнення є важливим кроком у розвитку харчової індустрії,...

Український шеф-кухар створює унікальні спеції за давніми рецептами Півдня

Ікорна сіль – авторська розробка, що виготовляється з засоленої...

Вибір редактора
В продовження теми