Японці розробили спосіб як адаптували гранолу до мікробіому споживача. Тест можна зробити вдома.

Рецептура проста — багаторазове запікання цілих злаків та їх подрібнення. Вже у наші часи — приблизно у 1960-ті роки — гранола знову стала популярною, а окрім цього з’явилися нові рецептури з альтернативної сировини. Згодом з’явилися різні, так би мовити, формфактори продукту — від розсипчастої маси до «жувальних батончиків», які швидко набрали популярність. Перший такий батончик було запатентовано в США.

Новий виток попиту на гранолу та виробів схожих на неї прийшов разом з трендом на корисну та здорову їжу. Україна не виключення — в українських супермаркетах можна знайти сотні «білягранолових» позицій.

Минулого місяця в Токіо на Smart Kitchen Summit Japan світ дізнався про нову персоналізовану пропозицію пластівців від японської компанії Calbee, що займається виробництвом закусок і сніданків. Продукт під назвою Body Granola забезпечує персоналізоване поєднання пребіотиків і злаків, адаптованих до мікробіому клієнта, визначеного за допомогою домашнього тесту.

Ось як це працює: як тільки клієнти реєструються, вони отримують набір для аналізу зразків калу внутрішньої флори (мікробіома). Вони беруть тест і відправляють його партнеру Calbee по тестуванню, Metagin, для аналізу. Приблизно через шість тижнів клієнти можуть отримати доступ до своїх результатів через вебсайт Body Granola. Звідти вони можуть замовити свою персоналізовану гранолу, вибравши пребіотичні інгредієнти, які найкраще узгоджуються з основними бактеріями в їхньому мікробіомі.

Як показано у відеоінтерв’ю, ці пребіотики випускаються у формі начинок із літерним і кольоровим кодуванням, які змішуються з базовою гранолою Calbee. Хоча сама гранола не змішується спеціально для кожного клієнта, клієнтам пропонується обмежена кількість варіантів, адаптованих для підтримки певних типів мікрофлори мікробіома. Потім вони змішують призначену кінцеву крупу в домашніх умовах.

Кілька стартапів у США розгорнули персоналізовані пропозиції харчування на основі тестування ДНК мікробіома, що призвело до індивідуальних планів харчування або підписки на добавки. Однак жоден із великих брендів CPG не наважився на тестування мікробіому чи інше персоналізоване тестування, не кажучи вже про те, щоб запропонувати послугу підписки на такі індивідуальні витратні матеріали, як цей.

В цей час продукт доступний тільки в Японії, але компанія заявляє, що планує розширюватися в США та інших місцях в майбутньому.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Схожі теми

Засновник соцмережі поїтиме корів пивом, щоб виростити найсмачнішу яловичину

Цукерберг, чиї статки становлять $126,5 млрд, з 2014 року скуповував сотні акрів на острові Кауаї, і зараз володіє 1400...

Шеф-кухар Юрій Ковриженко про кулінарну дипломатію: котлету Скоропадського та хот-дог для короля Георга

Розкажіть, будь ласка, що таке кулінарна дипломатія?Це частина культурної дипломатії. Я б назвав її інструментом, який допомагає налагоджувати міжнародні...

Ірландці створили морозиво із легендарного пива

Морозиво містить 5% алкоголю за об’ємом і продається лише тим, хто старше 21 року.Тим, хто ніколи не чув про...

Не Ахмад: Clipper Teas випустили заспокійливий чай із коноплі та священного базиліку

Асортимент представлений двома різновидами чаю: конопляний та імбирно-конопляний. «Clipper Organic Karma Mama Hemp» містить у своєму складі насіння конопель, ромашку,...

«Яготинське» і «Яготинське для дітей» оновили паковання для дев’яти продуктів

Упаковка Tetra Gemina Aseptic поєднує в собі функціональність та екологічність. Нова форма зі скошеним дашком забезпечує легкість використання та...

Пиво та сидр займають понад 90% обсягу на ринку слабоалкогольних напоїв в Україні – дослідження

Моніторинг ринку слабоалкогольних напоїв в Україні свідчить про значні зміни у сфері, що зумовлені як глобальними тенденціями, так і...

Кондитерська мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи

Власна кондитерська» мережі супермаркетів «Сільпо» випустила лімітовану колекцію цукерок ручної роботи у пакованні, дизайн якого створили українські ілюстраторки —...

Понад 1600 малозабезпечених літніх людей у Києві отримали продуктові набори за підтримки Corteva Agriscience та GlobalGiving

Завдяки цьому гранту було закуплено продуктові набори, які в зимовий період напередодні новорічних свят передали понад 1600 літнім киянам,...

Може вас зацікавити

Група підприємців збирає інвестиції на суперфуд, який готували ще племена майя

Група мексиканських підприємців шукає підтримки на Kickstarter для виготовлення...

Автономний робот розвозить суп рамен по дзвінку з мобільного

Робот Yatai дебютував у кампусі Microsoft у Редмонді, штат...

«Салат майбутнього», створений за аерокосмічними технологіями, зібрав мільйон інвестицій

Загальні інвестиції в проект оцінюються майже в $13 млн Флагманський...

Impossible Foods восени виведе на ринок рослинну курятину. Почнуть — з ресторанів

Компанія не відмовляється від своїх планів, навіть попри те,...

Вибір редактора
В продовження теми